logo
Wersja dla niedowidzących
  ARCHIWUM BIP - Urząd Miejski w Strykowie
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Burmistrz Strykowa
 URZĄD MIASTA
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
minus Zakres Kompetencji
plus Urząd Stanu Cywilnego
plus Wzory dokumentów
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Ochrona środowiska
 INFORMACJA PUBLICZNA
plus Oświadczenia majątkowe
minus Dostęp do informacji nie ogłoszonych w BIP
plus Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus Konsultacje
plus Wnioski i interpretacje podatkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
plus Uchwały
plus Budżet
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zarządzenia
plus Zbiory Aktów Prawa Miejscowego
plus Wybory
plus Komunikaty, Obwieszczenia i Ogłoszenia
plus Przetargi - rok 2006
plus Przetargi - rok 2007
plus Przetargi - rok 2008
plus Przetargi - rok 2009
plus Przetargi - rok 2010
plus Przetargi - rok 2011
plus Przetargi - rok 2012
plus Przetargi - rok 2013
plus Przetargi - rok 2014
plus Przetargi - rok 2015
plus Kanały technologiczne
minus Plan rozwoju lokalnego
plus Sprawozdawczość
plus Powszechny Spis Rolny (PSR 2010)
minus Plan zagospodarowania przestrzennego
 PRACA W URZĘDZIE
minus Regulamin naboru
plus Ogłoszenia o naborze
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Gminna Biblioteka Publiczna
plus Związki, stowarzyszenia i porozumienia między gminne
plus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Pliki cookies
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


URZĄD MIASTA > Zakres Kompetencji

 

Urząd Miejski w Strykowie
95-010 Stryków,
ul. Kościuszki 27
 
fax. 42 719-81-93
 

POKÓJ NR 1,2
tel. 42 719-80-02


Andrzej Jankowski - Burmistrz Strykowa

  • organ wykonawczy gminy
  • terenowy organ obrony cywilnej
  • kierownik Urzędu
  • zwierzchnik służbowy w stosunku do pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
  • szef Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego

 


Bożena Motylińska - Z-ca Burmistrza Strykowa
 

  • nadzoruje prace Wydziału Rolnictwa, Środowiska i Gospodarki Gruntami
  • nadzoruje pracę Zakładu Gospadarki Komunalnej i Mieszakniowej
  • Wypełnia obowiązki Burmistrza podczas jego nieobecności

Ewa Tomczak – podinspektor d/s obsługi sekretariatu i Rady Miejskiej - tel. 42 719-80-02 w.110
 

  • prowadzi obsługę Kancelarii Urzędu:
    • obsługa centrali telefonicznej i faksu
    • rejestracja wpływającej korespondencji
    • wysyłanie korespondencji
    • obsługa punktu informacyjnego dla interesantów
    • dokonuje prenumeraty i zakupu czasopism i wydawnictw
  • prowadzi obsługę biura Rady Miejskiej i jej komisji


Gabryela Bełdzińska – inspektor d/s obsługi sekretariatu i współpracy z jednostkami pomocniczymi gminy  - tel. 42 719-80-02 w.119

  • prowadzi obsługę sekretariatu Burmistrza
  • obsługuje pocztę elektroniczną
  • współpraca z jednostkami pomocniczymi gminy (sołectwami i dzielnicami)
  • dokonuje prenumeraty i zakupu czasopism i wydawnictw


     

POKÓJ NR 4
tel. 42 719-99-83
tel. 42 719-80-02 w.121
Anna Konopska – inspektor d/s księgowości podatkowej
Iwona Sobczak – inspektor d/s księgowości podatkowej

prowadzą sprawy z zakresu księgowości podatkowej:

  • rozliczanie inkasentów,
  • księgowanie wpływów z podatków,
  • windykacja należności
  • wydawanie zaświadczeń

     

POKÓJ NR 5
tel. 42 719-80-02 w.129

Renata Żyłła – inspektor ds. środowiska - tel. 42 719-80-02 w.229

Załatwia sprawy w zakresie
  • ochrony przyrody,
  • geologii
  • zabytków
  • utrzymania czystości i porządku na terenie gminy
  • przygotowywanie projektów decyzji środowiskowych
  • gospodarki odpadami komunalnymi
  • przygotowywanie decyzji – zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności określonych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

 

Anna Rosak – inspektor d/s środowiska  - tel. 42 719-80-02 w.229

załatwia sprawy dotyczące

  • ochrony przyrody
  • geologii
  • zabytków
  • utrzymania czystości i porządku na terenie gminy
  • przygotowywanie projektów decyzji środowiskowych
  • przygotowywanie projektów zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych
 

Julia Ciołek – referent ds. środowiska  - tel. 42 719-80-02 w.229

załatwia sprawy dotyczące

  • gospodarki odpadami komunalnymi
     

POKÓJ NR 6


Mariola Rogala – inspektor d/s obsługi kasy 
tel. 42 719-81-58 - tel. 42 719-80-02 w.122

  • prowadzi obsługę kasy Urzędu,

Alicja Jarzyńska – inspektor d/s wymiaru podatków
Dorota Przybysz – podinspektor d/s wymiaru podatków 
tel. 42 719-80-02 w.123

prowadzą sprawy z zakresu:

  • wymiaru podatków i opłat,
  • księgowania i egzekucji należności od osób prawnych w zakresie podatków od nieruchomości
  • wydawanie zaświadczeń:
    • dotyczących wielkości posiadanego gospodarstwa rolnego
    • o dochodowości
  • prowadzenie ewidencji podatków
  • udzielanie ulg ustawowych 

Ewelina Wężyk – inspektor d/s księgowości podatkowej - opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi  -  tel. 42 719-80-02 w.241

prowadzi sprawy dotyczące:

księgowości podatkowej w zakresie  opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, m.in.:

  • prowadzenia kart kontowych osób fizycznych,  szczegółowej ewidencji w zakresie rozliczeń podatników z tytułu wpłat, nadpłat i zaległości, bieżąca analiza kart podatników pod kątem istniejących wpłat, nadpłat i zaległości podatkowych

Katarzyna Smolińska - Ołubek – inspektor ds. podatków od środków transportowych - tel. 42 719-80-02 w.341

prowadzi sprawy dotyczące:

  • ewidencji i egzekucji podatków od środków transportowych i opłat lokalnych

POKÓJ NR 10
tel. 42 719-80-02 w.133 

Anna Sasin – Sekretarz Gminy

  • kieruje pracą Urzędu,
  • nadzoruje pracę Wydziału Spraw Obywatelskich i Społecznych
  • współpracuje z gminnymi jednostkami organizacyjnymi i jednostkami pomocniczymi gminy,
  • współpracuje z organizacjami społecznymi i stowarzyszeniami
  • nadzoruje pracę Wydziału Organizacyjno-Gospodarczego i Kadr

POKÓJ NR 11

Teresa Matuszewska – inspektor d/s rolnictwa  - tel. 42 719-80-02 w.350

załatwia sprawy dotyczące:

  • rolnictwa,
  • leśnictwa
  • melioracji
  • współpraca z Gminną Spółką Wodną
  • współpraca z Kołami Gospodyń Wiejskich 

Michał Pawlak – inspektor d/s rolnictwa - tel. 42 719-80-02 w.250

prowadzi sprawy z zakresu:

  • wydawania zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów
  • realizowania zadań gminy wynikających z ustawy o ochronie zwierząt, w tym wydawanie zezwoleń na posiadanie psów ras uznanych za agresywną
  • ochrony przeciwpożarowej w gminie
  • funkcjonowania gminnych placów zabaw
  • ubezpieczenia mienia gminy


POKÓJ NR 12
tel. 42 719-80-02 w.127


Elżbieta Tokarska – inspektor d/s geodezji i gospodarki gruntami

załatwia sprawy dotyczące:

  • wydawania decyzji podziałowych,
  • pierwokupu
     

Irena Olszewska – inspektor d/s gospodarki gruntami

załatwia sprawy dotyczące:

  • komunalizacji mienia Skarbu Państwa
  • sprzedaży , darowinzy, użytkowania wieczystego mienia komunalnego

 

 

POKÓJ NR 13
tel. 42 719-89-84

Anna Orłamowska– inspektor d/s zagospodarowania przestrzennego - tel. 42 719-80-02 w.228

załatwia sprawy dotyczące:

  • zagospodarowania przestrzennego gminy,
  • wydawania opinii urbanistycznych,
  • wydawania decyzji o warunkach zabudowy,

Witold Rogalski – inspektor d/s zagospodarowania przestrzennego - tel. 42 719-80-02 w.228

załatwia sprawy dotyczące:

  • zagospodarowania przestrzennego gminy,
  • wydawania opinii urbanistycznych,
  • wydawania decyzji o warunkach zabudowy,
     

Bożena Dudkiewicz – podinspektor d/s nieruchomości - tel. 42 719-80-02 w.328

załatwia sprawy dotyczące:

  • wydawanie wypisów z rejestru gruntów,
  • nadawania numerów porządkowych posesji
  • nazewnictwa ulic i placów
  • sprzedaży mienia komunalnego (grunty, lokale)

 

POKÓJ NR 14
tel. 42 719-80-02 w.222
 

Maciej Kaczmarek – starszy informatyk - tel. 42 719-80-02 w.422
Tomasz Piestrzeniewicz - starszy informatyk - tel. 42 719-80-02 w.322


odpowiedzialni za:

  • prawidłowe funkcjonowanie sprzętu komputerowego i systemów informatycznych w Urzędzie
  • zabezpieczenie systemów informatycznych oraz bazy danych,
  • prowadzenie ewidencji baz danych,
  • aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej,
  • aktualizację strony portalu Gminy Stryków 

     


POKÓJ NR 15
tel. 42 719-80-02 w.130

Roman Popiołek – inspektor ds.  Wojskowych i Obrony Cywilnej

załatwia sprawy dotyczące:

  • obronności,
  • obrony cywilnej,
  • prowadzenia kancelarii tajnej
  • działalność Gminnego Zespołu Reagowania


POKÓJ NR 16


Stefania Granosik – podinspektor d/s kadr - tel. 42 719-81-57, tel. 42 719-80-02 w.114 lub 314

prowadzi sprawy z zakresu:
 

  • prowadzenie spraw kadrowych i socjalnych pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, w tym spraw związanych z naborem kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

Aneta Trzepocka – inspektor d/s edukacji publicznej - tel. 42 719-80-02 w.311 lub 111

Prowadzą sprawy dotyczące:

  • edukacji publicznej,
  • oświaty i wychowania

 

POKÓJ NR 18
Małgorzata Wałęsa – kserografista
tel. 42 719-80-02 w.220

odpowiedzialna za:

 

  • zaopatrzenie w materiały i sprzęt niezbędny do funkcjonowania Urzędu,
  • utrzymanie porządku w siedzibie Urzędu i wokół Urzędu,
  • prowadzenie archiwum zakładowego
  • obsługa kserokopiarki
     


POKÓJ NR 20
tel. 42 719-88-89
tel. 42 719-80-02 w.137

Sylwester Kacperski – podinspektor d/s ewidencji i transportu publicznego - tel. 42 719-80-02 w.131

prowadzi sprawy dotyczące:

  • transportu publicznego
  • oświetlenia ulic, dróg i placów
  • pomoc poszkodowanym w wyniku klęsk żywiołowych
  • wydawania zezwoleń na zajęcia pasa drogowego
  • uzgadnianie projektów budowlanych w zakresie dotyczącym dróg gminnych
  • przygotowywanie projektów decyzji lokalizacyjnych

Wiesław Tomczyk – inspektor d/s dróg - tel. 42 719-80-02 w.337

prowadzi sprawy dotyczące:

  • zarządu siecią dróg gminnych (remonty, naprawy, modernizacja)
  • bezpieczeństwa ruchu drogowego



POKÓJ NR 21
tel. 42 719-94-95 
tel. 42 719-80-02 w. 138
Kinga Miśkiewicz – podinspektor d/s zamówień publicznych - tel. 42 719-80-02 w.238

prowadzi sprawy dotyczące:

  • przygotowywania i przeprowadzanie procedury zamówień przy zastosowaniu ustawy Prawo zamówień publicznych
  • udział w pracach Komisji Przetargowych
  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych
  • sporządzanie okresowych analiz i sprawozdań z zamówień publicznych
  • zapewnienie bezpiecznego gromadzenia informacji na temat przygotowywanych, prowadzonych i realizowanych postępowań o zamówienia publiczne.

 

Janusz Sopata – inspektor d/s inwestycji - tel. 42 719-80-02 w.338

prowadzi sprawy dotyczące:

  • przygotowanie zamówień publicznych 
  • nadzorowanie wykonania robót inwestycyjnych

Emilia Nawrocka - podinspektor d/s inwestycji - tel. 42 719-80-02 w.138

prowadzi sprawy dotyczące:

  • przygotowanie zamówień publicznych


POKÓJ NR 23

Emila Ratajczyk – inspektor d/s księgowości budżetowej (dodatki mieszkaniowe) - tel. 42 719-80-02 w.211

  • przyjmuje wnioski i wydaje decyzje dotyczące dodatków mieszkaniowych,

 

POKÓJ NR 24

Grażyna Popczyńska – Naczelnik Wydziału Inwestycji, Zamówień Publicznych i Infrastruktury - tel. 42 719-80-02 w.237

prowadzi sprawy:

  • kieruje pracą wydziału
  • nadzoruje prowadzone przez gminę inwestycje i remonty


POKÓJ NR 26
tel. 42 719-84-05
tel. 42 719-80-02 w.115

Halina Fijałkowska – inspektor d/s księgowości budżetowej - tel. 42 719-80-02 w.215
Janina Jachuła – inspektor d/s księgowości budżetowej - tel. 42 719-80-02 w.315
Krystyna Rosiak – inspektor d/s księgowości budżetowej - tel. 42 719-80-02 w.315
Ewa Płóciennikowska – podinspektor d/s księgowości budżetowej - tel. 42 719-80-02 w.215

 

  • prowadzą księgowość budżetową gminy



POKÓJ NR 27
tel. 42 719-85-77
tel. 42 719-80-02 w.136

Zdzisława Kubiak – inspektor d/s obsługi Rady Miejskiej 

  • Prowadzi obsługę Rady Miejskiej i jej komisji
     


POKÓJ NR 28
tel. 42 719-84-03
tel. 42 719-80-02 w.135

Barbara Walak – Skarbnik Gminy

  • nadzoruje pracę Wydziału Finansowego
  • opracowuje projekt budżetu,
  • kontroluje wykonanie budżetu
  • przedstawia sprawozdanie z działalności finansowej gminy
  • nadzoruje gospodarkę finansową gminnych jednostek organizacyjnych

 


Urząd Miejski w Strykowie
95-010 Stryków,
ul. Kościuszki 29

(wejście od parkingu)

 

 

POKÓJ NR 5
tel. 42 719-80-02 w.134
 

Anna Majchrzak – podinspektor d/s ewidencji działalności gospodarczej

 
Załatwia sprawy w zakresie:
  • ewidencji działalności gospodarczej,
  • wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
  • Współpracuje z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
  • przygotowywanie projektów decyzji

POKÓJ NR 6
tel. 42 719-80-27
tel. 42 719-80-02 w. 126

Monika Kalinka – inspektor d/s ewidencji ludności i dowodów osobistych 

Załatwia sprawy w zakresie:

  • wydawania dowodów osobistych
  • ewidencji ludności (zameldowania, wymeldowania)
  • prowadzenie stałego rejestru wyborców

 

POKÓJ NR 7

tel. 42 719-80-02 w 132

Anna Puk – inspektor d/s świadczeń rodzinnych
Marianna Skowrońska – podinspektor d/s świadczeń rodzinnych

załatwiają sprawy dotyczące świadczeń rodzinnych:

  • przyjmowanie wniosków,
  • przygotowywanie projektów decyzji,
  • przygotowywanie list wypłat

 

POKÓJ NR 8
tel. 42 719-89-27
tel. 42 719-80-02 w. 125

Radosław Zaborowski - Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich i Społecznych - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

  • kieruje realizacją zadań gminy w zakresie spraw społecznych, ewidencji ludności i urzędu stanu cywilnego
  • sprawuje kontrolę i nadzór nad pracą kierowanego przez siebie Wydziału Spraw Obywatelskich i Społecznych

 

Aneta Jędrzejczak - Zastępca Kierownika USC

wykonuje czynności związane z rejestracją stanu cywilnego,


 

Urząd Miejski w Strykowie
95-010 Stryków,
ul. Kościuszki 31

tel. 42 719-91-26

Wioleta Głowacka - Naczelnik Wydziału Informacji, Promocji i Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych
tel.42 719-80-02 wew 316

  • kieruje pracą Wydziału
  • promocja gminy
  • publiczne reprezentowanie działań gminy
  • organizowanie kontaktów publicznych z udziałem środków masowego przekazu
  • planowanie kampanii reklamowej i promocyjnej gminy
  • organizowanie wystaw, pokazów i imprez promujących gminę
  • przygotowanie materiałów promocyjnych

 

Tamara Barańska-Kiemaczyńska - inspektor d/s pozyskiwania środków pozabudżetowych

  • prowadzenie centralnego rejestru możliwości oraz zakresu współpracy z Unią Europejską
  • utrzymanie ścisłego kontaktu z biurami terenowymi i delegaturami oraz biurami konsultingowymi Unii Europejskiej
  • przygotowanie i opracowanie wniosków o dofinansowanie inwestycji w ramach funduszy strukturalnych Unii Europejskiej oraz programów Unii Europejskiej
  • pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych z budżetu państwa
  • przygotowanie wniosków o wypłatę dotacji w ramach realizowanych projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych
  • bieżące monitorowanie realizacji projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi gminy przy opracowaniu zarządzania projektami współfinansowanymi w ramach funduszy strukturalnych
  • gromadzenie koniecznej dokumentacji z zakresu współpracy z Unią Europejską
  • sporządzanie i przekazywanie okresowych analiz, sprawozdań i rozliczeń programów inwestycyjnych na terenie gminy

Wojciech Tomczak - podinspektor d/s informacji i promocji

  • wprowadzanie informacji na stronie internetowej urzędu,
  • przygotowywanie informacji dla mediów,
  • opracowywanie folderów promocyjnych,
  • konserwacja sprzętu multimedialnego w wydziale,
  • organizowanie wystaw, pokazów,
  • wykonywanie innych zadań powierzonych przez burmistrza

 

Nazwa dokumentu: Zakres Kompetencji
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta - Gminy Stryków
Osoba, która wytworzyła informację: Sekretarz Miasta - Gminy Stryków
Osoba, która odpowiada za treść: Sekretarz Miasta - Gminy Stryków
Osoba, która wprowadzała dane: Maciej Kaczmarek
Data wytworzenia informacji: 2003-06-21 12:43:20
Data udostępnienia informacji: 2003-06-21 12:43:20
Data ostatniej aktualizacji: 2015-04-07 09:31:38

Wersja do wydruku...

corner   corner