Znak sprawy: kompleksowa komputeryzacja.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE
ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO (ZSI)
DLA
ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ
W STRYKOWIE
1. ZAMAWIAJĄCY, TRYB POSTĘPOWANIA I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.1. Nazwa oraz adres Zamawiającego.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Adres: 95 – 010 Stryków, ul. Batorego 25
Telefon: 042 719 81 98
Telefaks: 042 719 81 98
REGON: 470043548
NIP: 733-000-22-82
1.2. Tryb udzielenia zamówienia.
Niniejsze postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z niniejszą SIWZ, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 164, poz. 1163, z późniejszymi zmianami) o wartości pomiędzy 14 000 a 211 000 Euro.
1.3. Przedmiot zamówienia.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie zwany dalej „Zamawiającym, zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na
Dostawę i Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI).
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI), wspierającego pracę wszystkich działów Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie obejmującego:
A) Autorski, zintegrowany pakiet systemów do zarządzania ZGKiM w Strykowie winien być wykonany w jednakowej technologii bazodanowej, który obejmować powinien minimum następujące obszary funkcjonalne:
· Księgowość i finanse
· Biuro Obsługi Klienta
· Gospodarka Mieszkaniowa
· Sprzedaż pozostałą (Magazyn, Fakturowanie, Zakup)
· Ewidencji środków trwałych
· Kadry z ewidencją czasu pracy
· Płace
· Zlecenia
· Zestawienia analityczne dla Zarządu.
B) Dostawę, instalację i konfigurację niezbędnej infrastruktury informatycznej obejmującej:
· Bazę danych ....……. dla 15 użytkowników.
· System operacyjny …… dla 15 użytkowników.
C) Usługi niezbędne do uruchomienia i późniejszej eksploatacji systemu obejmujące:
· instalację i konfigurację oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych
· szkolenia pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych systemów i modułów
· nadzór nad wdrożeniem oraz asystę w pierwszym okresie eksploatacji systemu
· serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
· nadzór autorski-wymiana wersji oprogramowania na najnowsze
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
Kod CPV: 72260000-5 Usługi w zakresie oprogramowania
30240000-0 Oprogramowanie komputerowe
72263000-6 Usługi wdrożenia oprogramowania
72267000-4 Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania
3. WYMAGANE CECHY SYSTEMU
Oferowany system musi być autorski, w pełni zintegrowany i zawierać wszystkie elementy wymienione w pkt. 2A). Oferowany zintegrowany system informatyczny musi być oparty o jedną bazę kontrahentów i zapewniać automatyczny przepływ danych wykorzystywanych przez poszczególne moduły (przede wszystkim w zakresie danych o płatnikach, o sprzedaży, o rozrachunkach, o środkach trwałych, danych potrzebnych do sporządzania analiz finansowo -ekonomicznych), a także musi być oparty o wspólne słowniki, takie jak np. słownik miast, ulic, jednostek miar, banków, itd.
3.1. Wymagania techniczno-technologiczne systemu.
Zintegrowany system musi charakteryzować się następującymi ogólnymi cechami:
1. spełniać wymogi polskiego prawa, a w szczególności ustawy o rachunkowości i rozliczeniach podatkowych oraz ustawy o ochronie danych osobowych,
2. być systematycznie aktualizowany, zgodnie ze zmieniającymi się trendami i przepisami,
3. być oprogramowaniem autorskim Wykonawcy, we wszystkich jego obszarach funkcjonalnych, co pozwoliłoby na przeprowadzanie ewentualnych modyfikacji i zmian w oprogramowaniu pod potrzeby Zamawiającego,
4. posiadać rozbudowane możliwości parametryzacyjne (elastyczność oprogramowania) umożliwiające dostosowanie systemu do potrzeb i specyfiki Zamawiającego,
5. umożliwiać bezproblemową zmianę na walutę Euro, w przypadku przystąpienia Polski do unii monetarnej,
6. być systemem w pełni zintegrowanym, umożliwiającym dostęp do informacji bezpośrednio po jej wprowadzeniu w różnych przekrojach i szybki podgląd z różnych poziomów,
7. posiadać rozbudowany system raportowania, z możliwością dowolnego definiowania raportów i wykonywania wszelkiego rodzaju analiz na wprowadzonych danych oraz możliwość prezentowania stworzonych analiz w formie graficznej,
8. posiadać rozbudowany system kontroli uprawnień użytkowników, do funkcji i danych przechowywanych przez system,
9. umożliwiać przechowywanie informacji o użytkownikach wprowadzających i późniejszych zmianach ich danych,
10. mieć wbudowane narzędzia utrzymania spójności danych systemu, na wypadek sytuacji utraty zasilania, awarii sprzętu lub utraty łączności z komputerem centralnym,
11. firma wdrażająca system zobowiązana jest zapewnić w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym opiekę serwisową, pomoc specjalistów z różnych dziedzin oraz pomoc w przeciągu trzech godzin od telefonicznego zgłoszenia awarii, szczególnie w sytuacjach awaryjnych;
3.2. Zintegrowany system musi być oparty o nowoczesną serwerową technologię bazodanową (baza danych …….), o następujących podstawowych cechach:
1. powinien mieć wbudowane mechanizmy umożliwiające pracę w architekturze klastrowej;
2. powinien posiadać mechanizm blokowania na poziomie wiersza wg zasady „writers do not block readers, readers do not block writers” (zapewnienie wielodostępu do danych),
3. musi zapewniać możliwość odzysku danych w przypadku awarii do ostatnio zatwierdzonej transakcji,
4. musi pozwalać na tworzenie kopii zapasowej w czasie pracy bazy (hot backup) bez uszczerbku wydajności i szybkości działania systemu,
5. powinien umieć zarządzać zasobami serwera dla poszczególnych użytkowników,
6. powinien umożliwiać szeroko pojęte partycjonowanie danych,
7. powinien mieć wbudowane mechanizmy zarządzania hasłem użytkownika pozwalające na jednoznaczną jego identyfikację,
8. musi być wyposażony w graficzny interfejs użytkownika, umożliwiać pracę w środowisku MS WINDOWS. Interfejs powinien zapewnić elastyczne metody wyszukiwania danych, budowanie zapytań według metody: „zapytanie przez przykład”,
9. musi być rozwiązaniem zintegrowanym, wykluczającym przenoszenie dokumentów pomiędzy modułami. Dane do systemu powinny być wprowadzane tylko raz i powinny być udostępniane w miejscach, w których są potrzebne,
10. musi współpracować z pakietem pracy biurowej MS Office,
11. musi wykorzystać dane z istniejących obecnie systemów informatycznych,
12. musi umożliwiać automatyczne generowanie standardowych sprawozdań,
13. powinien umożliwiać budowanie raportów samodzielnie przez użytkownika. Preferowane jest, aby razem z systemem zostały dostarczone narzędzia umożliwiające tworzenie zestawień przez użytkowników.
3.3. Warunki oraz wymagania dotyczące Wykonawcy:
Wykonawca musi spełniać następujące warunki:
1. zapewnić dostarczenie, instalację i parametryzację zintegrowanego systemu do zarządzania, w którego skład wchodzi: autorskie oprogramowanie do zarządzania, baza danych oraz system sieciowy,
2. zatrudniać odpowiednią liczbę programistów (co najmniej 20 osób) zapewniającą możliwość modyfikacji pod potrzeby Zamawiającego i rozwój produktu (prosimy o podanie ilości osób zatrudnionych na w/w stanowisku),
3. zatrudniać odpowiednią liczbę specjalistów ds. wdrożeń (co najmniej 20 osób), zapewniającą sprawne wdrożenie oraz bezpieczną obsługę informatyczną (prosimy o podanie ilości osób zatrudnionych na w/w stanowisku),
4. zagwarantować konwersję maksymalnej ilości danych wskazanych przez Zamawiającego z obecnie użytkowanego oprogramowania,
5. zapewnić w okresie nadzoru nad wdrożeniem oraz w późniejszym okresie, osobiste wsparcie specjalistów z różnych dziedzin oraz pomoc w przeciągu trzech godzin od telefonicznego zgłoszenia awarii, szczególnie w sytuacjach awaryjnych,
6. posiadać siedzibę lub oddział w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego, co gwarantuje odpowiednio szybki czas reakcji poprzez osobiste wsparcie specjalistów w sytuacjach awaryjnych,
7. wykazać się co najmniej pięcioma wdrożeniami w okresie ostatnich 10lat w województwie łódzkim z podaniem nazwy Zamawiającego, miejsca wykonania, zakresu wykonanych prac oraz wartości zamówienia wraz z załączeniem dokumentów (listy referencyjne potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie),
8. posiadać certyfikat ISO w zakresie projektowania, tworzenia, instalacji, wdrażania oraz serwisu zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie (załączyć kopię certyfikatu),
9. wykazać przychody ze sprzedaży na poziomie nie mniejszym niż 10 mln zł, w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych,
10. posiadać zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 500.000 zł.
11. zadeklarować stałą obsługę serwisową dostarczonego przedmiotu zamówienia.
4. WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE.
4.1. Wymagania funkcjonalne dla ZSI.
Szczegółowe wymagania funkcjonalne dotyczące poszczególnych modułów Zintegrowanego Systemu Informatycznego zawiera Zał. Nr 4 do SIWZ.
4.2. Wymagania dotyczące sprzętu i oprogramowania sieciowego.
1. Bazę danych ……….dla 15 użytkowników.
2. System operacyjny ........... dla 15 użytkowników wraz z nośnikiem do instalacji.
5. OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA.
Wymagany przez Zamawiającego cykl realizacji całości zamówienia: 8 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
Oferty z dłuższym cyklem zostaną odrzucone.
6. OFERTY CZĘŚCIOWE.
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji.
2. Oferty złożone na część zakresu zostaną odrzucone.
Oferty z dłuższym cyklem zostaną odrzucone.
7. ZASADY UCZESTNICTWA W POSTEPOWANIU.
Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi,
2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac i czynności,
3. posiadają udokumentowaną niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do sprawnego i właściwego wykonania zamówienia,
4. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie całości zamówienia,
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego z powodów wymienionych w art 24 ustawy „Prawo Zamówień Publicznych”,
6. wniosą wadium w kwocie 2 000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) przed terminem otwarcia ofert. Potwierdzeniem wniesienia wadium jest uznanie rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający złożenie wadium musi być załączony do oferty. Wadium morze być złożone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 2.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek zamawiającego w BS Stryków nr 08 8785 0002 2001 0009 3350 0001 lub bezpośrednio w kasie Zamawiającego w jego siedzibie.
Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEN I DOKUMENTÓW.
Zamawiający ustala pisemny sposób porozumiewania się z wykonawcami (listownie). Dopuszcza się przekazywanie informacji faksem lub pocztą elektroniczną, z niezwłocznym ich przesłaniem pocztą.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane za pomocą faksu i poczty elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
9. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI.
W sprawach dotyczących niniejszego postępowania Wykonawcy mogą kontaktować się z następującymi osobami:
1. Marzena Gocek – tel./fax. 0427198198, e-mail – zgkimstryk@interia.pl
2. Ewa Urbaniak - tel./fax. 0427198198, e-mail – zgkimstryk@interia.pl
10. TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ I WPROWADZENIE ZMIAN W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie SIWZ. Zamawiający udzieli odpowiedzi na zapytanie wykonawcy dotyczące treści SIWZ, otrzymane nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert. Jednocześnie treść wyjaśnienia zostanie przekazana wszystkim wykonawcom, którym doręczono SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w dowolnym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść SIWZ. Każda zmiana staje się częścią SIWZ wiążąca z momentem wprowadzenia i dostarczenia jej wszystkim wykonawcom, którym doręczono SIWZ.
3. Zamawiający powiadamia pisemnie wszystkich Wykonawców o treści wprowadzonych do SIWZ zmian.
11. KOSZT ZŁOŻENIA OFERTY.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty niezależnie od wyniku postępowania.
12. WYMAGANE DOKUMENTY I ZAŁĄCZNIKI.
Oferta powinna zawierać:
1. Formularz ofertowy według zał. Nr 1.
2. Oświadczenie Wykonawcy – zał. Nr 2.
3. Wykaz skomputeryzowanych przedsiębiorstw z podaniem miejsca wykonania, zakresu wykonanych prac oraz informacji czy system funkcjonuje do dziś wraz z załączeniem dokumentów (listy referencyjne potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie) – zał. Nr 3.
4. Szczegółowe wymagania funkcjonalne dotyczące poszczególnych modułów Zintegrowanego Systemu Informatycznego – zał. Nr 4;
5. Przedstawienie potencjału kadrowego Wykonawcy wraz z podaniem wykazu osób, które będą realizować przedmiot zamówienia (programiści i wdrożeniowcy) – zał. Nr 6;
6. Opis metodologii wdrożenia w tym:
§ przedstawienie zakresu prac wchodzących w skład nadzoru nad wdrożeniem,
§ podanie ilości godzin miesięcznie, przeznaczonych na szkolenie pracowników z funkcjonalności modułów w ramach zaproponowanej kwoty za wdrożenia
7. Wymagane dokumenty:
1. Aktualny na dzień składania ofert wypis z Krajowego Rejestru Sądowego (rejestru przedsiębiorców) lub ewidencji dla firmy Wykonawcy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o uiszczeniu należnych podatków i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub właściwy dokument stwierdzający zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności;
3. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o uiszczeniu należnych składek ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub właściwy dokument stwierdzający zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności;
4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w zakresie art. 24 ust 1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Certyfikat ISO w zakresie projektowania, tworzenia, instalacji, wdrażania oraz serwisu zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie.
6. Odpowiednie sprawozdania finansowe za 2006 rok.
13. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1. Oferta musi być napisana maszynowo lub niezmywalnym atramentem, w języku polskim.
2. Wszystkie załączone dokumenty powinny być oryginałami lub kopiami potwierdzonymi przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, a oświadczenia i dane zawarte w formularzach powinny mieć formę zgodną z załączonymi do niniejszej Specyfikacji wzorami.
3. Wszystkie strony oferty powinny być ze sobą złączone, ponumerowane i podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
4. Wszystkie ewentualne poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do występowania w imieniu Wykonawcy.
5. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
6. Oferty należy składać w zaklejonych kopertach lub opakowaniach:
a. zewnętrzną kopertę zaadresować na adres Zamawiającego:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
95 – 010 Stryków, ul. Batorego 25
oraz opatrzyć napisem:
,, kompleksowa komputeryzacja”.
Nie otwierać przed dniem 09.08.2007r. do godz. 1215
b. wewnętrzną kopertę opatrzyć nazwą i adresem Wykonawcy, aby można było ją odesłać nie otwartą, w przypadku złożenia danej oferty po wymaganym terminie.
14.OBLICZANIE CENY OFERTOWEJ.
Cenę oferty należy podać jako ceny netto i cenę brutto stanowiącą wartość wszystkich prac, czynności i zakupów niezbędnych do realizowania przedmiotu umowy,
15. KRYTERIA OCENY OFERT I SPOSÓB WYBORU NAJLEPSZEJ OFERTY.
a) Cena 30 % ( Kc = 0,30 )
b) Ocena funkcjonalności 30 % ( Kf = 0,30 )
c) Baza danych 20% ( Kk = 0,20 )
d) Metodologia wdrożenia 10 % ( Kw = 0,10 )
e) Doświadczenie we wdrażaniu ZSI i potencjał kadrowy 10 % ( Kd = 0,10 )
------------------------------------------------------------------------------------
RAZEM 100%
Oceny ofert dokona komisja powołana przez Zamawiającego.
Wygra oferta, która otrzyma największą ilość punktów, gdzie ilość punktów ogółem ( Po ) dla badanej oferty określa się wzorem :
Po = Pc x Kc + Pf x Kf + Pk x Kk + Pw x Kw+ Pd x Kd
a) Kryterium - Cena ( 30 % ):
Ilość punktów za ceną ( Pc ) obliczana będzie na podstawie wzoru:
Pc =
Gdzie:
Pc – punkty otrzymane
Cn – cena najniższa spośród złożonych Ofert
Cb – cena badanej Oferty
Stosowana punktacja 0-100 pkt. za kryterium.
b) Kryterium – Ocena funkcjonalności - ( 30 % ): ocena stopnia dostosowania oferowanych rozwiązań do wymogów określonych przez Zamawiającego w zał. Nr 4. „Szczegółowe wymagania funkcjonalne ZSI”, na podstawie informacji zawartych w tym załączniku wg poniżej podanych zasad:
§ ocena funkcjonalności - max. 100 pkt,
Stosowana punktacja 0 –100 pkt. za kryterium.
c) Kryterium – Baza danych - ( 20 % ): wg poniżej podanych zasad:
§ Baza on Oracle: - 100 pkt,
§ Inne bazy : 25 pkt
Stosowana punktacja 0 –100 pkt. za kryterium.
d) Kryterium - Metodologia wdrożenia - ( 10 % ): ocena zakresu prac wchodzących w nadzór nad wdrożeniem oraz sposobu i jakości wykonania usługi wdrożenia, zgodnie z informacjami przedstawionymi przez Oferenta w dołączonym do oferty opisie metodologii wdrożenia wg wymagań Zamawiającego. Ilość punktów za kryterium jakości obsługi (Pm) wylicza się wg poniżej podanych zasad:
§ zakres prac wchodzących w skład nadzoru nad wdrożeniem - max. 30 pkt,,
§ powyżej 40 godzin miesięcznie, przeznaczonych na szkolenie pracowników z funkcjonalności poszczególnych modułów w ramach zaproponowanej kwoty za wdrożenie- 50 pkt,,
§ 30-40 godzin miesięcznie, przeznaczonych na szkolenie pracowników z funkcjonalności poszczególnych modułów w ramach zaproponowanej kwoty za wdrożenie- 20 pkt,,,
§ 20 do 30 godzin miesięcznie, przeznaczonych na szkolenie pracowników z funkcjonalności poszczególnych modułów w ramach zaproponowanej kwoty za wdrożenie- 10 pkt
§ sposób przeprowadzenia wdrożenia - max. 20 pkt,
Stosowana punktacja 0 –100 pkt. za kryterium.
e) Kryterium - Doświadczenie we wdrażaniu ZSI i potencjał kadrowy - ( 10 % ): ocena doświadczenia Oferenta we wdrażaniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego w branży zakładów gospodarki komunalnej i mieszkaniowej na podstawie informacji zawartych w zał. Nr 3 „Wykaz skomputeryzowanych zakładów”. Ilość punktów za kryterium jakości obsługi (Pd) wylicza się wg poniżej podanych zasad:
§ doświadczenie w branży powyżej 8 wdrożeń ZSI - 50 pkt,,
§ doświadczenie w branży 4 do 8 wdrożeń ZSI - max. 20 pkt,,
§ potencjał kadrowy : powyżej 30 wdrożeniowców – 25 pkt,
§ potencjał kadrowy : 20 do 30 wdrożeniowców – 10 pkt
§ potencjał kadrowy : powyżej 30 programistów – 25 pkt,
§ potencjał kadrowy : powyżej 20 do 30 programistów – 10 pkt
§ Stosowana punktacja 0 –100 pkt. za kryterium.
16. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
1. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres trzydziestu (60) dni kalendarzowych licząc od terminu składania ofert.
2. Przed upływem terminu związania złożoną ofertą Zawiadamiający może zwrócić się do Wykonawców o przedłużenie tego terminu na czas oznaczony. Na pytanie Zamawiającego Wykonawca udziela pisemnej odpowiedzi.
3. Zmiana okresu ważności oferty nie daje prawa do zmiany żadnego z dokumentów przetargowych, a w szczególności ceny oferty.
17. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1. Oferty należy składać w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 95-010 Stryków, ul. Batorego 25 pok. nr 2 (sekretariat) w terminie do dnia 09.08.2007r. do godz. 1200.
2. Decydująca jest data i godzina dostarczenia oferty w powyższe miejsce, a nie data nadania. Zamawiający nie odpowiada za niedostarczenie oferty w terminie przez pocztę lub kuriera.
3. Oferty dostarczone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania, choćby były nadane w terminie.
18. WYCOFANIE OFERTY.
1. Każdy Wykonawca w dowolnym czasie przed upływem terminu składania ofert może:
a) wycofać swoją ofertę;
b) zmienić swoją ofertę.
2. W celu wycofania należy złożyć odpowiednie, pisemne oświadczenie.
3. Oferty wycofane zostaną zwrócone Wykonawcom obecnym podczas otwarcia, ofert, a nieobecnym – po tym terminie odesłane pocztą.
19. MIEJSCE, TERMIN I TRYB OTWARCIA OFERT.
1. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający przekaże zebranym wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2. Otwarcie złożonych ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji
w dniu 09.08.2007r. o godz. 1215
3. Najpierw zostanie odczytana nazwa Wykonawcy i Jego adres, a po otwarciu kopert zostanie odczytana cena oferty.
4. Wykonawcom nieobecnym na otwarciu ofert na ich wniosek przesyła się informacje dotyczące uczestników postępowania i oferowanych przez nich cen.
5. Jeżeli w czasie badania ofert powstaną wątpliwości, Zamawiający może wezwać każdego Wykonawcę w celu udzielenia dodatkowych wyjaśnień dotyczących złożonej oferty oraz do prezentacji oferowanego oprogramowania aplikacyjnego,
6. Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych.
20. ODRZUCENIE ( NIEWAŻNOŚĆ ) OFERTY
Ofertę odrzuca się gdy:
a) jest sprzeczna z niniejszą specyfikacją ;
b) Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełnił innych wymagań określonych w SIWZ;
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji;
d) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
e) inne zgodnie z art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych.
21. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Postępowanie unieważnia się gdy:
1. wystąpi nieprzewidziana istotna zmiana okoliczności powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania nie leży w interesie Zamawiającego,
2. postępowanie z winy Zamawiającego obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
3. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia.
22. OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA.
1. Wykonawca, którego oferta okazała się najkorzystniejszą, niezwłocznie po dokonaniu wyboru i przed upływem okresu ważności oferty otrzyma pisemne zawiadomienie o wygraniu przetargu, w którym zostanie podana ofertowa wartość zamówienia oraz miejsce, termin i sposób zawarcia umowy.
2. Równocześnie wyniki postępowania zostaną wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i zamieszczone na stronie internetowej, a ponadto każdy Wykonawca zostanie pisemnie zawiadomiony o dokonanym wyborze.
23. ZAWARCIE UMOWY.
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania z ofertą wg projektu umowy zawartego w SIWZ, wymagając od Wykonawcy jej zawarcia na warunkach w niej zawartych.
2. Nie podpisanie umowy w tym terminie może być przyczyną uznania przez Zamawiającego, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy.
3. W przypadku kiedy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybierać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art.93 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Integralną częścią zawartej umowy będzie złożona oferta i specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
5. Zamawiający nie będzie żądał od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
24. UWAGI KOŃCOWE.
1. Pouczenie o środkach odwoławczych.
Wykonawcom, a także innym osobom, których interes prawny doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2006 r. nr 164, poz. 1163, z późniejszymi zmianami),
2. W sprawach nie opisanych w niniejszych SIWZ stosuje się odpowiednie przepisy prawa polskiego.
Załączniki do SIWZ:
1) Formularz ofertowy - zał. Nr 1.
2) Oświadczenie Wykonawcy – zał. Nr 2.
3) Wykaz skomputeryzowanych zakładów gospodarki komunalnej i mieszkaniowej – zał. Nr 3.
4) Szczegółowe wymagania funkcjonalne ZSI– zał. Nr 4.
5) Wykaz potencjału kadrowego Wykonawcy – zał. Nr 5.
6) Projekt umowy – zał. – nr 6.
Stryków, dnia 31.07.2007 r.
Zatwierdzam
………………………………….
(data i podpis Zamawiającego)
ZAŁĄCZNIK NR 1
|
FORMULARZ OFERTOWY
|
Do oferty na dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego dla
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie
Zamawiający:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
95-010 Stryków, ul. Batorego 25
Przedmiot zamówienia:
Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego
Wykonawca:
Nazwa:………………………………………………………………………
Adres:……………………………………..…………………………………
Tel.………………………………………Fax.………………………………
Po zapoznaniu się z warunkami przetargu na: Dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego niniejszym składamy ofertę na dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania, zgodnie z warunkami przetargu, które akceptujemy bez zastrzeżeń.
Cena oferty wynosi:
Łącznie A+B+C = ................................. zł netto
(słownie: ...........................................................................) zł netto
VAT (22%) = ................................................. zł
Razem brutto ................................................. zł
słownie: (........................................................................... zł brutto
A/ Dostarczenie i zainstalowanie oprogramowania sieciowego – autorskiego zintegrowanego pakietu systemów do zarządzania Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie :
............................................ zł netto (słownie: ...........................................................) zł netto
............................................ zł brutto (słownie: .........................................................) zł brutto
W skład którego wchodzi:
cena oprogramowania w wysokości: ………………………...… zł netto
cena licencji (…… szt.) w wysokości: …………………............ zł netto
cena za instrukcje użytkownika w wysokości: …………..…...... zł netto
B/ Dostawa i montaż bazy danych oraz systemu operacyjnego w wysokości:
............................................ zł netto (słownie: ...........................................................) zł netto
............................................ zł brutto (słownie: .........................................................) zł brutto
W skład którego wchodzi:
cena bazy danych……….. na 15 użytkowników w wysokości: ……..……... zł netto
cena systemu operacyjnego ........................ dla 15 użytkowników w wysokości: ………………... zł netto.
C/ Nadzór nad wdrożeniem zakupionych systemów (liczony w okresie ….. miesięcy) w wysokości:
............................................ zł netto (słownie: ...........................................................) zł netto
............................................ zł brutto (słownie: .........................................................) zł brutto
Na który składają się czynności wyszczególnione w załączniku nr …. „Opis metodologii wdrożenia” do niniejszej oferty.
1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami zamówienia i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 60 dni od terminu składania ofert.
2. Zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy według załączonego wzoru na warunkach w niniejszej podanych i ofercie – zgodnej ze SIWZ
3. Załącznikami, stanowiącymi integralną część naszej oferty są:
1. Oświadczenie Wykonawcy (zał. Nr 2),
2. Wykaz skomputeryzowanych zakładów gospodarki komunalne i mieszkaniowejj (zał. Nr 3,
3. Szczegółowe wymagania funkcjonalne ZSI (zał. Nr 4 ),
4. Wykaz potencjału kadrowego Wykonawcy (zał. Nr 5 ),
5. Opis metodologii wdrożenia.
Osoby upoważnione do podpisania oferty i umowy (imiona i nazwiska):
…………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………….
………………………………….. ……………………………………………..
(miejscowość, data) (podpis osoby upoważnionej
do występowania w imieniu Wykonawcy)
ZAŁĄCZNIK NR 2
|
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
|
................................................................................
(pieczęć Wykonawcy)
Do oferty na dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego dla
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie
Nazwa Przedsiębiorstwa /firmy....................................................................................................
......................................................................................................................................................
Adres Przedsiębiorstwa / firmy.....................................................................................................
Numer telefonu ........................................... fax .........................................................................
Wykonawca oświadcza, że spełnia warunki ubiegania się o zamówienie zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 uPzp.
Jestem świadomy poniesienia odpowiedzialności karnej za składanie nieprawdziwych informacji.
Oświadczenie powyższe potwierdzam własnoręcznym podpisem.
………………………………….. ……………………………………………..
(miejscowość, data) (podpis osoby upoważnionej
do występowania w imieniu Wykonawcy)
ZAŁĄCZNIK NR 3
|
WYKAZ SKOMPUTERYZOWANYCH OKRESIE OSTATNICH 3 LAT ZAKŁADÓW GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANOWEJ
|
................................................................................
(pieczęć Wykonawcy)
Do oferty na dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego dla
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie
Nazwa Przedsiębiorstwa...............................................................................................................
Adres Przedsiębiorstwa................................................................................................................
Numer telefonu....................................................fax...................................................................
L.p.
|
Adres odbiorcy usługi
|
Zakres usługi
|
Czy system funkcjonuje do dziś ? (tak/nie)
|
1.
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
W załączeniu przedstawiamy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powyższych usług.
………………………………….. ……………………………………………..
(miejscowość, data) (podpis osoby upoważnionej
do występowania w imieniu Wykonawcy)
ZAŁĄCZNIK NR 4
|
SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA FUNKCJONALNE DO ZSI
|
................................................................................
(pieczęć Wykonawcy)
Do oferty na dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego dla
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie
Oprogramowanie sieciowe – autorski zintegrowany pakiet systemów do zarządzania zakładem gospodarki komunalnej i mieszkaniowej powinien obejmować następujące obszary funkcjonalne:
1. Księgowość i Finanse
2. Biuro Obsługi Klienta
3. Gospodarka Mieszkaniowa
4. Sprzedaż pozostałą
5. Ewidencji środków trwałych
6. Kadry z ewidencją czasu pracy
7. Płace
8. Magazyn
9. Zestawienia analityczne dla Zarządu.
WYMAGANIA OGÓLNE DO ZSI
Funkcjonalność
|
Czy zawiera ? *
|
Pełna integracja systemu. Dostęp do informacji bezpośrednio po jej wprowadzeniu w różnych przekrojach i szybki podgląd z różnych poziomów systemu
|
żżż–żżż
|
Rozbudowany system udostępniania i ochrony danych
|
żżż–żżż
|
Kontrola merytoryczna i formalna wprowadzania danych, z wykorzystaniem słowników systemowych
|
żżż–żżż
|
Prowadzenie historii wprowadzonych zmian danych w systemie, z rejestracją daty, czasu i osoby wprowadzającej zmiany
|
żżż–żżż
|
Tworzenie nieograniczonej liczby analiz i zestawień w oparciu o wprowadzone dane
|
żżż–żżż
|
Dowolne definiowanie obiegu dokumentów i śledzenia zmian ich statusu
|
żżż–żżż
|
Zdalny dostęp do bazy danych
|
żżż–żżż
|
WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE
1. Księgowość i Finanse.
W podanym obszarze system powinien zawierać następujące funkcjonalności:
Funkcjonalność
|
Czy zawiera ? *
|
Księgowość wielowalutowa, wielooddziałowa, wielofirmowa
|
żżż–żżż
|
Definiowany rok obrachunkowy
|
żżż–żżż
|
Przechowywanie informacji o użytkownikach wprowadzających i zmieniających dane
|
żżż–żżż
|
Możliwość bieżącego śledzenia rozrachunków, kosztów i wyników
|
żżż–żżż
|
Możliwość samodzielnych zmian i tworzenia nowych zestawień przy pomocy generatora wydruków
|
żżż–żżż
|
Definiowalne przez użytkownika mechanizmy numeracji dokumentów zapewniające ciągłość numeracji
|
żżż–żżż
|
Rozbudowany system kontroli uprawnień użytkowników do funkcji i danych przechowywanych przez system
|
żżż–żżż
|
2. Punkt Obsługi Klienta.
W podanym obszarze system powinien zawierać następujące funkcjonalności:
Funkcjonalność
|
Czy zawiera ? *
|
Ewidencja wniosków, umów i aneksów
|
żżż–żżż
|
Ewidencja awarii
|
żżż–żżż
|
Możliwość tworzenia zleceń
|
żżż–żżż
|
Centralne zarządzanie umowami z klientami niezależnie od typów usług
|
żżż–żżż
|
Zarządzanie dokumentacją z klientem
|
żżż–żżż
|
Ewidencja reklamacji
|
żżż–żżż
|
Pełna informacja o kliencie-saldo, rozliczenia, faktury, zapłaty, sprawy zgłaszane, zlecenia
|
żżż–żżż
|
Ewidencja spraw powiązanych z klientem
|
żżż–żżż
|
3. Rozliczenie mieszkań.
W podanym obszarze system powinien zawierać następujące funkcjonalności:
Funkcjonalność
|
Czy zawiera ? *
|
Naliczanie czynszu wg dowolnie zadanych algorytmów (składniki i formuły naliczania są definiowane przez użytkownika)
|
żżż–żżż
|
Dowolna liczna składników i parametrów do naliczania
|
żżż–żżż
|
Dowolny podział składników naliczenia na typy dokumentów, dla których można określić czy będą fakturowane, podpiąć oddzielne numeratory
|
żżż–żżż
|
Dowolna liczna cech opisujących lokal, możliwość podziału na typy i charaktery lokali
|
żżż–żżż
|
Możliwość automatycznego kojarzenia dokumentów w podziale na typy dokumentów z zapłatami, Mechanizm piorytetowania typów dokumentów
|
żżż–żżż
|
Automatyczne wystawianie faktur dla lokali/zasobów na podstawie naliczonych typów dokumentów, generowanie parametryzowanych zestawień i sprawozdań dotyczących lokali/zasobów
|
żżż–żżż
|
Możliwość księgowania dodatków mieszkaniowych wg zdefiniowanego sposobu, automatyczne wygasanie dodatku po upływie okresu obowiązywania
|
żżż–żżż
|
Historia przeprowadzonych zmian tj. cen, parametrów i składników wraz z opisem daty ich obowiązywania
|
żżż–żżż
|
Biuro Obsługi Klienta-zgłaszanie usterek, spraw do wykonania i śledzenie toku ich realizacji
|
żżż–żżż
|
Tworzenie faktur dla lokali użytkowych i odbiorców indywidualnych
|
żżż–żżż
|
4. Sprzedaż pozostała
W podanym obszarze system powinien zawierać następujące funkcjonalności:
Funkcjonalność
|
Czy zawiera ? *
|
System pracuje na wspólnych z innymi modułami kartotekach asortymentu, klientów i korzysta ze wspólnych dla całego pakietu słowników
|
żżż–żżż
|
Potrafi korzystać z informacji o dokumentach wystawionych w innych modułach (dokumenty magazynowe, dowody księgowe) i ma wpływ na ich tworzenie
|
żżż–żżż
|
Automatyczne tworzenie dokumentów skojarzonych (np. generowanie dokumentów WZ po utworzeniu faktury VAT, itp.)
|
żżż–żżż
|
Możliwość wprowadzania wartości kredytu kupieckiego w Bazie Klienta i bieżąca jego kontrola podczas wprowadzania faktur
|
żżż–żżż
|
Podczas rejestracji dokumentów możliwa bieżąca kontrola zadłużenia klienta wynikającego z jego bieżącego salda
|
żżż–żżż
|
5. Ewidencja środków trwałych.
W podanym obszarze system powinien zawierać następujące funkcjonalności:
Funkcjonalność
|
Czy zawiera ? *
|
Prowadzenie pełnej ewidencji majątku, obejmującej oprócz środków trwałych także wartości niematerialne i prawne, inwestycje długoterminowe, środki trwałe w budowie itp.
|
żżż–żżż
|
Szerokie możliwości wpływania na sposób prezentacji danych-ograniczanie zakresów, dowolne porządkowanie i parametryzowanie widocznych informacji, niezależnie dla każdego użytkownika
|
żżż–żżż
|
Możliwość podłączenia dwojonych zdjęć do karty środka trwałego, np. skan dokumentacji technicznej, wizualizacja obiektu, rysunek techniczny itp.
|
żżż–żżż
|
Definiowalne metody sposobu liczenia amortyzacji podatkowej i bilansowej z możliwością definiowania sezonów,
|
żżż–żżż
|
Definiowalne klasy podziału majątku wg klasyfikacji rodzajowej, podgrup i grup, które mogą wykraczać poza dotychczas stosowaną Klasyfikację Środków Trwałych
|
żżż–żżż
|
Definiowalne zmiany stanów, ułatwiające pełne opisanie obrotów w majątku trwałym danego przedsiębiorstwa
|
żżż–żżż
|
Inwentaryzacja majątku i jego rozliczenie w sposób uproszczony lub za pomocą spisu z natury, z możliwością wykorzystania czytnika kodów kreskowych
|
żżż–żżż
|
Automatyczne naliczanie umorzeń, amortyzacji oraz amortyzacji podatkowej z możliwością wycofania operacji
|
żżż–żżż
|
6. Kadry z ewidencją czasu pracy.
W podanym obszarze system powinien zawierać następujące funkcjonalności:
Funkcjonalność
|
Czy zawiera ? *
|
Olbrzymia ilość informacji o pracowniku z możliwością dowolnego rozbudowania według potrzeb klienta
|
żżż–żżż
|
Automatyczna ewidencja przebiegu pracy zawodowej, tj zmian działów, stanowisk, wymiaru etatu, stawek, itp.
|
żżż–żżż
|
Zmiany wzorców formularzy, jak również definiowanie własnych formularzy, z wykorzystaniem danych o pracowniku i umowie zatrudnienia oraz możliwości nadania im dowolnej szaty graficznej,
|
żżż–żżż
|
Seryjny wydruk formularzy (np. aneksy do umowy) dla grupy pracowników wybieranej wg zadanych kryteriów
|
żżż–żżż
|
Sporządzanie raportów stanu zatrudnienia i średniego zatrudnienia w różnych układach
|
żżż–żżż
|
Sporządzanie stanu urlopów zaległych i bieżących na dany dzień
|
żżż–żżż
|
Sporządzanie sprawozdań na potrzeby GUS
|
żżż–żżż
|
Przechowywanie archiwum danych o pracownikach, oraz wielokrotne zatrudnianie tej samej osoby z uwzględnieniem istniejących już w systemie danych
|
żżż–żżż
|
7. Płace.
W podanym obszarze system powinien zawierać następujące funkcjonalności:
Funkcjonalność
|
Czy zawiera ? *
|
Możliwość równoczesnej pracy z wieloma listami płac
|
żżż–żżż
|
Sporządzanie list płac funduszu bezosobowego, tj. dotyczących umów zleceń, umów o dzieło, wynagrodzeń z tytułu Rad Nadzorczych, itp.
|
żżż–żżż
|
Przygotowanie rachunków do umów cywilno-prawnych
|
żżż–żżż
|
Symulacja naliczeń listy wynagrodzeń przy kwotowym lub procentowym wzroście wynagrodzenia
|
żżż–żżż
|
Drukowanie zaświadczeń o zarobkach
|
żżż–żżż
|
Prowadzenie wieloletniej, miesięcznej kartoteki czasu pracy i składników płacy, w tym danych o czasie przepracowanym, absencjach, podatkach i składkach ZUS
|
żżż–żżż
|
Zbieranie, edycja i wydruk PITów
|
żżż–żżż
|
Zbiorcze wydruki z wielu list płac
|
żżż–żżż
|
8. Magazyn.
W podanym obszarze system powinien zawierać następujące funkcjonalności:
Funkcjonalność
|
Czy zawiera ? *
|
Posługiwanie się wspólnymi z innymi systemami kartotekami (klientów, asortymentów, pracowników itp.) oraz słownikami (magazynów, wydziałów, zleceń, itp.)
|
żżż–żżż
|
Udostępnianie innym modułom metod dostępu do danych magazynowych (odczyty stanów, pobieranie informacji na temat wystawionych dokumentów)
|
żżż–żżż
|
Możliwość tworzenia przez użytkownika definicji operacji obrotu magazynowego, określających: charakter dokumentu, jego sposób numeracji, zakres informacji występujących na dokumencie
|
żżż–żżż
|
Sposób tworzenia dowodu księgowego, w tym metoda tworzenia dekretu, itp.
|
żżż–żżż
|
Proste i szybkie wprowadzanie dokumentów magazynowych na podstawie definicji
|
żżż–żżż
|
Automatyczne tworzenie dokumentów skojarzonych (np. zmniejszenie stanu w wyniku przesunięcia międzymagazynowego automatycznie uzupełniane o dokument przychodowy na innym magazynie, rozchód na podstawie dokumentu przychodowego, itp.)
|
żżż–żżż
|
Możliwość realizacji wyceny materiałów według cen średnich, FIFO, LIFO lub poprzez wskazanie odpowiedniej partii
|
żżż–żżż
|
Prosta w realizacji operacji inwentaryzacji stanów wraz z funkcją automatycznego rozliczania różnic magazynowych
|
żżż–żżż
|
9. Zestawienia analityczne dla zarządu.
W podanym obszarze system powinien zawierać następujące funkcjonalności:
Funkcjonalność
|
Czy zawiera ? *
|
Definicja dowolnej analizy finansowej
|
żżż–żżż
|
Wykorzystanie funkcji finansowych opartych o dane zaksięgowane i wstępnie zaksięgowane w systemie
|
żżż–żżż
|
Możliwość korzystania z danych naliczonych w innych analizach ( np. wskaźniki wyliczone na podstawie Bilansu lub Rachunku zysków i strat)
|
żżż–żżż
|
Możliwość graficznej prezentacji wyników obliczeń i danych z systemu, w postaci wykresów w formie dostosowanej do specyfiki wybranych do prezentacji danych
|
żżż–żżż
|
………………………………….. ……………………………………………..
(miejscowość, data) (podpis osoby upoważnionej
do występowania w imieniu Wykonawcy)
ZAŁĄCZNIK NR 5
|
WYKAZ POTENCJAŁU KADROWEGO WYKONAWCY
|
................................................................................
(pieczęć Wykonawcy)
Do oferty na dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego dla
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie
1. Firma…………………………….. zatrudnia na etacie, na stanowisku programista……………..
(nazwa Wykonawcy) (ilość pracowników)
pracowników, co zapewnia ciągły rozwój produktu.
2. Firma……………………….zatrudnia na etacie, na stanowisku specjalista ds. wdrożeń ...............
(nazwa Wykonawcy) (ilość pracowników)
pracowników, co zapewnia sprawne wdrożenie oraz bezpieczną obsługę informatyczną.
3. Przedmiot zamówienia będą wykonywać następujący pracownicy:
Lp
|
Imię i nazwisko
|
Stanowisko
|
Doświadczenie zawodowe
|
Telefon kontaktowy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
………………………………….. ……………………………………………..
(miejscowość, data) (podpis osoby upoważnionej
do występowania w imieniu Wykonawcy)
ZAŁĄCZNIK NR 6
|
PROJEKT UMOWY
|
UMOWA NR……………………………
Zawarta w dniu ........................... 2007 r. pomiędzy:
Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 95 – Stryków, ul. Batorego 25,
posiadającym NIP: 733 000 22 82, REGON: 470043548
zwanym dalej Zamawiającym, reprezentowanym przez:
................................................ - ................................
................................................ - ................................
a
firmą …………………………………. z siedzibą w …………………., ul. ………………….......…,
zarejestrowaną……………………………………………………………………………....................
zwaną dalej Wykonawcą, reprezentowaną przez:
................................................ - ................................
................................................ - ................................
W wyniku wybrania oferty Wykonawcy, w postępowaniu o zamówienie publiczne (o wartości poniżej 211 000 EURO), prowadzonego w trybie „Przetargu nieograniczonego” BZP nr ......... poz. ........... , na dostawę i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego dlaZakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie zgodnie z SIWZ stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej umowy, strony zawierają umowę na następujących warunkach.
§ 1.
Przedmiot umowy
Przedmiotem umowy jest kompleksowa komputeryzacja Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z siedzibą w Strykowie, ul. Batorego 25 obejmująca:
1/ dostawę i instalację systemu operacyjnego ……………………..,
2/ dostawę i instalację bazy danych ………,
3/ dostawę i instalację oprogramowania sieciowego – autorskiego zintegrowanego pakietu systemów do zarządzania Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie,
4/ nadzór nad wdrożeniem,
5/ szkolenie pracowników.
§ 2.
System operacyjny.
1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i zainstalowania licencjonowanego systemu operacyjnego ………………….. na ……….. użytkowników, którego jest autoryzowanym partnerem, w terminie 15 dni roboczych od daty podpisania umowy..
2. Zakończenie prac określonych w § 2 pkt 1 potwierdzone zostanie obustronnie podpisanym protokołem zdawczo-odbiorczym.
§ 3.
Baza danych ……
1.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zainstalować licencjonowaną bazę danych …… dla ……. użytkowników, której jest autoryzowanym partnerem, w terminie 15 dni roboczych od daty podpisania umowy.
2.Zakończenie prac określonych w § 3 pkt 1 potwierdzone zostanie obustronnie podpisanym protokołem zdawczo-odbiorczym.
3.
§ 4.
Autorski zintegrowany pakiet systemów do zarządzania
1/ Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zainstalować autorskie oprogramowanie do zarządzania zakładem gospodarki komunalnej w wersji sieciowej, w terminie 15 dni roboczych od daty podpisania umowy.
2/ Wykonawca oświadcza, że systemy działają zgodnie z dokumentacją.
3/ Wykonawca zobowiązuje się do przekazania nośników optycznych z systemami wraz z dokumentacjami.
4/ Zakończenie prac określonych w § 4 p. 1 potwierdzone zostanie protokołem zdawczo-odbiorczym.
5/ Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji na systemy będące przedmiotem niniejszej umowy. Zgłoszone w tym czasie usterki Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie usuwać oraz dokonywać nieodpłatnej wymiany systemów posiadających wady.
6/ Z chwilą przekazania systemów Zamawiający uzyskuje prawo:
- własności materialnych substytutów systemów (nośników optycznych i dokumentacji)
- do korzystania z systemów,
- do wymiany systemów w przypadku stwierdzenia wad fizycznych w jego materialnych substytutach (wady nośników optycznych).
7/ Zamawiający oświadcza, że funkcje nabywanych systemów są mu znane.
8/ Zamawiający zobowiązuje się do:
- nie powielania systemów poza wykonanie kopii zapasowych,
- nie udostępniania systemów osobom trzecim (odpłatnie lub nieodpłatnie, w całości lub w części).
9/ W przypadku stwierdzenia kopiowania zakupionych systemów, zmian w tych systemach lub udostępniania ich osobom trzecim Zamawiający traci prawa wymienione w punkcie 6 oraz naraża się na sankcje cywilnoprawne.
§ 5.
Nadzór nad wdrożeniem systemów
1/ W ramach Umowy Wykonawca jest gotowy do ………….. dni szkolenia i nadzorowania nad wdrażaniem programów miesięcznie, przez okres …..miesięcy.
2/ Każda wizyta oraz praca wykonana na rzecz Zamawiającego zostanie udokumentowana notatką służbową, podpisaną przez obie Strony. Wykorzystanie limitów, o których mowa w p.1 rozliczane będzie na podstawie godzin wpisanych do notatek służbowych.
3/ Szkolenia powyżej limitu oznaczonego w p.1 będą wykonywane za dodatkową opłatą.
Osobą koordynującą wdrożenie ze strony Zamawiającego będzie ............................................... nr tel. ...................................., ze strony Wykonawcy ........................................................... nr tel. ..................................
§ 6.
Poufność informacji
1/ Strony niniejszej umowy zobowiązują się do zachowania tajemnicy warunków umowy i nie ujawniania jej postanowień osobom trzecim, zarówno w okresie obowiązywania umowy, jak i po jej realizacji lub ustaniu, bez uprzedniej zgody drugiej Strony wyrażonej w formie pisemnej.
2/ Strony niniejszej umowy zobowiązują się do zachowania tajemnicy i nie ujawniania treści danych dotyczących drugiej strony, w których posiadanie strony weszły podczas współpracy informatycznej.
§ 7.
Płatności
1/ Zgodnie z ofertą strony ustaliły wynagrodzenie za wykonywanie przedmiotu umowy określonego
w § 1 p. 1-2 w wysokości:
- ........................ zł netto (słownie: ................................................ złotych) + 22% VAT.
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 p. 1-2 płatne jest w ciągu 7 dni od daty dostarczenia systemu operacyjnego i bazy danych na podstawie otrzymanej faktury,
2/ Zgodnie z ofertą strony ustaliły wynagrodzenie za wykonywanie przedmiotu umowy określonego w § 1 p. 3 w wysokości:
- ........................ zł netto (słownie: ................................................. złotych) + 22% VAT.
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 p. 3 płatne jest w ciągu 7 dni od daty dostarczenia oprogramowania do zarządzania na podstawie otrzymanej faktury,
3/ Zgodnie z ofertą strony ustaliły wynagrodzenie za wykonywanie przedmiotu umowy określonego w § 1 p. 4 w wysokości:
- ........................ zł netto (słownie: ................................... złotych) + 22% VAT miesięcznie przez okres … miesięcy.
Wynagrodzenie płatne jest z góry, na podstawie faktury VAT, przelewem na konto Zleceniobiorcy do 15-go każdego miesiąca na podstawie otrzymanej faktury.
§ 8.
Wszelkie zmiany oraz uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 9.
Wszelkie spory dotyczące treści lub wykonania niniejszej umowy będą rozwiązywane na drodze polubownej. Jeżeli rozwiązania polubowne nie będą możliwe, strony poddadzą spory orzecznictwu sądu właściwego siedzibie Zleceniobiorcy.
§ 10.
Umowa niniejsza sporządzona została w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.
Zleceniodawca: Zleceniobiorca: