Stryków, dnia 22 marca 2006 roku
Przewodniczący Rady Miejskiej w Strykowie zawiadamia, iż w dniu 31 marca 2006 r. o godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Miasta – Gminy Stryków przy ul.Kościuszki 27 w sali Nr 22 odbędzie się L Sesja Rady Miejskiej w Strykowie.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad L Sesji Rady Miejskiej w Strykowie.
2. Powierzenie obowiązków sekretarza obrad jednemu z wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Strykowie.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
5. Zatwierdzenie protokołu z XLIX Sesji Rady Miejskiej w Strykowie, która odbyła się w dniu 10 marca 2006r.
6. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Strykowie o działalności za okres od ostatniej Sesji Rady Miejskiej w Strykowie.
7. Informacja Burmistrza Miasta-Gminy Stryków o działalności za okres od ostatniej Sesji Rady Miejskiej w Strykowie w tym przedstawienie informacji dotyczących:
- melioracji gruntów w Broninie;
- możliwości finansowania budowy kotłowni na paliwa ekologiczne lub modernizacji istniejących kotłowni ;
- stanu prac nad studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta – Gminy Stryków oraz miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Stryków;
8. Przedstawienie informacji przez Dyrektora ŁODR w Bratoszewicach dotyczącej funkcjonowania Ośrodka w roku 2006.
9. Podjęcie uchwał w sprawie:
a)zmiany Uchwały Nr XLV/343/2005 Rady Miejskiej w Strykowie z dnia 29 grudnia 2005 r. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta – Gminy Stryków i Nr XLVI/347/2006 z dnia 19 stycznia 2006 r. w sprawie zmiany budżetu Miasta – Gminy Stryków na rok 2006 ;
b) zaciągnięcia pożyczek długoterminowych i kredytów długoterminowych ;
c) określenia zakresu i formy przedkładania informacji z wykonania budżetu
d) zmian budżetu Miasta- Gminy Stryków na rok 2006 ;
e) zasad sprzedaży na rzecz najemców lokali mieszkalnych w budynkach jedno i wielomieszkaniowych, stanowiących własność Gminy Stryków;
f) zmiany uchwały Nr XLVIII/356/2006 Rady Miejskiej w Strykowie z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie ustalenia opłat administracyjnych za czynności urzędowe ;
g) wyrażenia woli objęcia restrukturyzacją należności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Głownie z tytułu zobowiazań podatkowych;
10. Wolne wnioski.
11. Interpelacje.
12. Przyjęcie protokółu Komisji Uchwał i Wniosków.
13. Zamknięcie obrad.