Podaję do wiadomości, że przewodniczący stałych komisji Rady Miejskiej w Strykowie zaplanowali następujące posiedzenia Komisji :
9 stycznia 2005r. o godz. 10.00
Komisja Budżetu, Spraw Gospodarczych i Mienia Komunalnego
Rady Miejskiej w Strykowie
Proponowany porządek posiedzenia:
1.Ustalenie planu pracy Komisji na I półrocze 2006 r.
2.Zmiany budżetu i zmiany w budżecie M-G Stryków na rok 2006.
3.Sprawy różne.
11 stycznia 2006 r. o godz. 10.00
Komisja Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Planu Miejscowego
Rady Miejskiej w Strykowie
Proponowany porządek posiedzenia :
1.Zapoznanie się z ostateczną wersją studium zagospodarowania
przestrzennego gminy Stryków.
2.Ustalenie planu pracy na I półrocze 2006 r.
3.Sprawy różne.
13 stycznia 2006 r. o godz. 10.00
Komisja Ładu, Bezpieczeństwa Publicznego i Dróg Publicznych
Rady Miejskiej w Strykowie
Proponowany porządek posiedzenia :
1.Zapoznanie się z odpowiedzią na wnioski z poprzedniego posiedzenia Komisji , które odbyło się w dniu 16 grudnia 2005 r.
2.Informacja na temat budowy drogi dojazdowej do pól rolników za firmą ,, Lek .
3.Informacja Komendanta Komisariatu Policji w Strykowie na temat bezpieczeństwa na terenie Miasta – Gminy Stryków w roku 2005 oraz omówienie celowości finansowania dwóch etatów w Komisariacie Policji w Strykowie .
4.Sprawy różne.
16 stycznia 2006 r. o godz. 11.00
Komisja Edukacji Publicznej, Kultury, Zdrowia, Sportu, Turystyki i Spraw Obywatelskich
Rady Miejskiej w Strykowie
Proponowany porządek posiedzenia :
1.Plan imprez kulturalnych i sportowych w gminie na I półrocze 2006 r.
- wypoczynek zimowy dzieci i młodzieży.
2. Sprawy różne .
18 stycznia 2006 r. o godz. 12.00
Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej w Strykowie
Proponowany porządek posiedzenia :
1.Zapoznanie się z informacją dotyczącą wykorzystania środków finansowych zabezpieczonych w budżecie M-G Stryków w roku 2005 na działalność Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Gminie Stryków.
2.Sprawy różne.
Planowane posiedzenia odbędą się w Urzędzie Miasta -Gminy Stryków przy ul.Kościuszki 27 w sali Nr 22 , II p.