ZARZĄDZENIE NR 110/2007
Burmistrza Miasta-Gminy Stryków
z dnia 6 grudnia 2007 r.
w sprawie: powołania Komisji ds. rozpatrywania ofert o udzielenie wsparcia finansowego na prowadzenie działalności pożytku publicznego
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.) art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. O działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz.U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873 z późn.zm.) w związku z Uchwałą Nr XV/107/2007 Rady Miejskiej w Strykowie z dnia 29 listopada 2007 r. w sprawie: przyjęcia „Programu współpracy Gminy Stryków z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2008”.
zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuję Komisję do rozpatrywania ofert na wybór podmiotów, które występują o wsparcie finansowe na realizację zadań z budżetu gminy Stryków w następującym składzie:
1. Mirosława Perdjon – przewodnicząca Komisji 2. Barbara Walak – zastępca przewodniczącego Komisji 3. Stefania Granosik – sekretarz Komisji 4. Przewodniczący Komisji Edukacji Publicznej, Kultury, Zdrowia, Sportu i turystyki Rady Miejskiej w Strykowie – członek Komisji 5. Przedstawiciel Komisji Budżetu, Spraw Gospodarczych i Mienia Komunalnego Rady Miejskiej w Strykowie – członek Komisji 6. Lech Pach – członek Komisji
§ 2.
Komisja rozpatruje celowość realizacji określonego w ofercie zadania publicznego, ocenia możliwość jego wykonania i przedstawioną kalkulację kosztów, uwzględniając wysokość środków przeznaczonych na realizację tego zadania w budżecie gminy Stryków.
§ 3.
Wypracowane przez Komisję wnioski wymagają zatwierdzenia przez Burmistrza Miasta-Gminy Stryków.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.