Stryków 05.09.2012 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 14 000 euro
nr sprawy IZP.271.47.2012
Zamawiający: Gmina Stryków,
95-010 Stryków, ul. Kościuszki 27
w imieniu którego działa Burmistrz Miasta-Gminy Stryków
zaprasza do złożenia ofert na opracowanie
„Projektu budowy przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Stryków”.
I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 50 szt. odrębnych projektów budowy przydomowych oczyszczalni ścieków do realizacji w następujących miejscowościach: Zelgoszcz – 5 szt., Bratoszewice – 2 szt., Niesułków – 2 szt., Lipka – 3 szt., Anielin – 2 szt., Sadówka – 3 szt., Koźle – 5 szt., Ciołek – 3 szt., Osse – 5 szt., Cesarka – 1 szt., Niesułków Kolonia – 1 szt., Kalinów – 3 szt., Lipa – 1 szt., Rokitnica – 1 szt., Michałówek – 2 szt., Anielin Swędowski – 1 szt., Ługi – 1 szt., Sosnowiec Pieńki – 1 szt., Wola Błędowa – 1 szt., Orzechówek – 1 szt., Wrzask – 1 szt., Stary Imielnik – 2 szt., Stryków – 3 szt..
II. Wszystkie projekty muszą być opracowane w oparciu o jedną technologię oczyszczania ścieków opartą na osadzie czynnym i jednakowe rozwiązania konstrukcyjne z uwzględnieniem przepustowości zależnej od potencjalnej liczby mieszkańców nieruchomości. Dopuszczamy jednocześnie różne sposoby odprowadzenia ścieków oczyszczonych uwarunkowane konkretnymi warunkami hydrogeologicznymi. Dokumentacja musi spełniać wymogi art. 29 ust.2 ustawy „Prawo zamówień publicznych”. W przypadku opracowania w oparciu o konkretne znaki towarowe należy dopuścić rozwiązania „równoważne” a w opisie dokładnie określić wymagania i kryteria co do stwierdzenia „równoważności”.
III. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- pozyskanie aktualnych map do celów lokalizacyjnych; - wykonanie badań i opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej dla każdej nieruchomości ; - wykonanie projektu budowlano – wykonawczego oddzielnie dla każdej oczyszczalni,
- potwierdzone na piśmie uzgodnienie lokalizacji urządzenia z właścicielem nieruchomości a także pozyskanie innych uzgodnień jeżeli takie będą konieczne;
- wykonanie przedmiaru robót oraz sporządzenie kosztorysu inwestorskiego osobno dla każdej oczyszczalni , oraz opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót objętych projektem - dla całości inwestycji;
- przyjęcie bez uwag zgłoszenia zamiaru wykonania robót przez Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Zgierzu;
- udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji zadane po ogłoszeniu przetargu na budowę zaprojektowanych oczyszczalni.
- jednorazowa aktualizacja kosztorysów inwestorskich na wezwanie Zamawiającego.
IV. Całość przedmiotu zamówienia należy przygotować w wersji papierowej: projekty budowlano-wykonawcze w 4 egz., dokumentacja hydrologiczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w 2 egz., przedmiary i kosztorysy w 1 egz. oraz całość w wersji elektronicznej (płytaCD/DVD)
V. W trakcie opracowywania dokumentacji należy w trybie roboczym uzgadniać z Zamawiającym rozwiązania projektowe mające wpływ na wartość inwestycji.
VI.Dokumentacja projektowa musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U. nr 243 poz 1623 z 2010 r. z późn. zm) oraz winna być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.lipca 2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz 1133) , Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. nr 202 poz. 2072 ze zm), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz 690 z późn. zm), Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie warunków jakie należy spełnić przy odprowadzaniu ścieków do wód lub ziemi (Dz.U nr 137 poz. 984) z dn. 24 lipca 2006 r., wszystkimi innymi unormowaniami, standardami i przepisami prawnymi, których należy przestrzegać przy realizacji tego typu inwestycji.
VII. Nieprzekraczalnytermin wykonania zamówienia, rozumiany jako data zgłoszenia do Starostwa Powiatowego w Zgierzu zamiaru budowy 50 szt. oczyszczalni – 20 grudzień 2012 r.
VIII. Kryterium wyboru ofert – najniższa cena.
IX. Cena musi być podana liczbowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT – jeśli występuje (w cenie muszą być uwzględnione wszystkie zobowiązania i powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia).
Wraz z ofertą cenową wykonawcy winni przedłożyć:
- wypis z KRS – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
- dokumenty uprawniające do wykonania w/w zamówienia : uprawnienia projektowe osób wykonujących zamówienie, aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego.
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania – załącznik nr 2a i 2b
X. Szczegółowe warunki umowy zostaną określone w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą.
XI. Oferty w zamkniętych kopertach i opisanych nazwą zadania należy złożyć do dnia 14 września 2012 r. w Urzędzie Miasta – Gminy Stryków ul. Kościuszki 27 do godz. 10.00, pokój nr 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 września 2012 r. o godz. 10.15 w Urzędzie Miasta – Gminy Stryków.
Zamawiający
Załączniki:
1. Formularz ofertowy – zał. nr 1;
2. Oświadczenia – zał. nr 2 a i 2 b.