logo
Wersja dla niedowidzących
  ARCHIWUM BIP - Urząd Miejski w Strykowie
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Burmistrz Strykowa
 URZĄD MIASTA
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
minus Zakres Kompetencji
plus Urząd Stanu Cywilnego
plus Wzory dokumentów
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Ochrona środowiska
 INFORMACJA PUBLICZNA
plus Oświadczenia majątkowe
minus Dostęp do informacji nie ogłoszonych w BIP
plus Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus Konsultacje
plus Wnioski i interpretacje podatkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
plus Uchwały
plus Budżet
plus Podatki i opłaty lokalne
minus Zarządzenia
   plus Rok 2004
   plus Rok 2005
   plus Rok 2006
   minus Rok 2007
      minus Zarządzenie Nr 1/2007
      minus Zarządzenie Nr 2/2007
      minus Zarządzenie Nr 3/2007
      minus Zarządzenie Nr 4/2007
      minus Zarządzenie Nr 5/2007
      minus Zarządzenie Nr 6/2007
      minus Zarządzenie Nr 7/2007
      minus Zarządzenie Nr 8/2007
      minus Zarządzenie Nr 9/2007
      minus Zarządzenie Nr 10/2007
      minus Zarządzenie Nr 11/2007
      minus Zarządzenie Nr 12/2007
      minus Zarządzenie Nr 13/2007
      minus Zarządzenie Nr 14/2007
      minus Zarządzenie Nr 15/2007
      minus Zarządzenie Nr 16/2007
      minus Zarządzenie Nr 17/2007
      minus ZARZĄDZENIE Nr 18/2007
      minus Zarządzenie Nr 19/2007
      minus Zarządzenie Nr 20/2007
      minus Zarządzenie Nr 21/2007
      minus Zarządzenie Nr 22/2007
      minus Zarządzenie Nr 23/2007
      minus Zarządzenie Nr 24/2007
      minus Zarządzenie Nr 25/2007
      minus Zarządzenie Nr 26/2007
      minus Zarządzenie Nr 27/2007
      minus Zarządzenie Nr 28/2007
      minus Zarządzenie Nr 29/2007
      minus Zarządzenie Nr 30/2007
      minus Zarządzenie Nr 31 /2007
      minus Zarządzenie Nr 32 /2007
      minus Zarządzenie Nr 33/2007
      minus Zarządzenie Nr 34/2007
      minus Zarządzenie Nr 35/2007
      minus Zarządzenie Nr 36/2007
      minus Zarządzenie Nr 37/2007
      minus Zarządzenie Nr 38/2007
      minus Zarządzenie Nr 39/2007
      minus Zarządzenie Nr 40/2007
      minus Zarządzenie Nr 42/2007
      minus Zarządzenie Nr 43/2007
      minus Zarządzenie Nr 44/2007
      minus Zarządzenie Nr 45/2007
      minus Zarządzenie Nr 46/2007
      minus Zarządzenie Nr 48/2007
      minus Zarządzenie Nr 49/2007
      minus Zarządzenie Nr 50/2007
      minus Zarządzenie Nr 51/2007
      minus Zarządzenie Nr 52/2007
      minus Zarządzenie Nr 53/2007
      minus Zarządzenie Nr 54/2007
      minus Zarządzenie Nr 55/2007
      minus Zarządzenie Nr 56/2007
      minus Zarządzenie Nr 57/2007
      minus Zarządzenie Nr 59/2007
      minus Zarządzenie Nr 60/2007
      minus Zarządzenie Nr 61/2007
      minus Zarządzenie Nr 62/2007
      minus Zarządzenie Nr 64/2007
      minus Zarządzenie Nr 65/2007
      minus Zarządzenie Nr 66/2007
      minus Zarządzenie Nr 67/2007
      minus Zarządzenie Nr 68/2007
      minus Zarządzenie Nr 69/2007
      minus Zarządzenie Nr 70/2007
      minus Zarządzenie Nr 71/2007
      minus Zarządzenie Nr 72/2007
      minus Zarządzenie Nr 73/2007
      minus Zarządzenie Nr 74/2007
      minus Zarządzenie Nr 75/2007
      minus Zarządzenie Nr 76/2007
      minus Zarządzenie Nr 77A/2007
      minus Zarządzenie Nr 77/2007
      minus Zarządzenie Nr 78/2007
      minus Zarządzenie Nr 78A/2007
      minus Zarządzenie Nr 79/2007
      minus Zarządzenie Nr 80/2007
      minus Zarządzenie Nr 81/2007
      minus Zarządzenie Nr 82/2007
      minus Zarządzenie Nr 83/2007
      minus Zarządzenie Nr 84 /2007
      minus Zarządzenie Nr 85/2007
      minus Zarządzenie Nr 86/2007
      minus Zarządzenie Nr 87/2007
      minus Zarządzenie Nr 88/2007
      minus Zarządzenie Nr 90/2007
      minus Zarządzenie Nr 91/2007
      minus Zarządzenie Nr 92/2007
      minus Zarządzenie Nr 93/2007
      minus Zarządzenie Nr 94/2007
      minus Zarządzenie Nr 95/2007
      minus Zarządzenie Nr 96/2007
      minus Zarządzenie Nr 97/2007
      minus Zarządzenie Nr 98/2007
      minus Zarządzenie Nr 99/2007
      minus Zarządzenie Nr 100/2007
      minus Zarządzenie Nr 101/2007
      minus Zarządzenie Nr 102/2007
      minus Zarządzenie Nr 103/2007
      minus Zarządzenie Nr 104/2007
      minus Zarządzenie Nr 105/2007
      minus Zarządzenie Nr 106/2007
      minus Zarządzenie Nr 107/2007
      minus Zarządzenie Nr 108/2007
      minus Zarządzenie Nr 109/2007
      minus Zarządzenie Nr 110/2007
      minus Zarządzenie Nr 111/2007
      minus Zarządzenie Nr 112/2007
      minus Zarządzenie Nr 113/2007
      minus Zarządzenie Nr 114/2007
      minus Zarządzenie Nr 115 /2007
      minus Zarządzenie Nr 116/2007
      minus Zarządzenie Nr 117/2008
      minus Zarządzenie Nr 118/2007
      minus Zarzadzenie Nr 119 /2007
   plus Rok 2008
   plus Rok 2009
   plus Rok 2010
   plus Rok 2011
   plus Rok 2012
   plus Rok 2013
   plus Rok 2014
   plus Rok 2015
plus Zbiory Aktów Prawa Miejscowego
plus Wybory
plus Komunikaty, Obwieszczenia i Ogłoszenia
plus Przetargi - rok 2006
plus Przetargi - rok 2007
plus Przetargi - rok 2008
plus Przetargi - rok 2009
plus Przetargi - rok 2010
plus Przetargi - rok 2011
plus Przetargi - rok 2012
plus Przetargi - rok 2013
plus Przetargi - rok 2014
plus Przetargi - rok 2015
plus Kanały technologiczne
minus Plan rozwoju lokalnego
plus Sprawozdawczość
plus Powszechny Spis Rolny (PSR 2010)
minus Plan zagospodarowania przestrzennego
 PRACA W URZĘDZIE
minus Regulamin naboru
plus Ogłoszenia o naborze
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Gminna Biblioteka Publiczna
plus Związki, stowarzyszenia i porozumienia między gminne
plus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Pliki cookies
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Zarządzenie Nr 97 / 2006
Burmistrza Miasta – Gminy Stryków
z dnia 29 grudnia 2006  r.
 
 
w sprawie : procedury kontroli finansowej
 
  
                        Na podstawie art. 47 ust. 3 i w związku z art. 44 ust. 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych  (Dz. U . Nr 249 poz. 2104, Nr 169 poz. 1420, z 2006 r. Nr 45 poz.. 319, Nr 104 poz. 708 , Nr 170 poz. 1217 o 1217, Nr 187 poz. 1381 ) – Burmistrz Miasta – Gminy Stryków
  
zarządza , co następuje:
 
§ 1. Wprowadza się niżej ustalone procedury kontroli finansowej , w tym zasadę
       wstępnej oceny celowości zaciągania zobowiązań finansowych , dokonywania
       wydatków i bieżącej kontroli pozostałych wydatków.
 
§ 2.1.Kontrola finansowa dotyczy całokształtu procesów związanych z pobieraniem i
        gromadzeniem dochodów , zaciąganiem zobowiązań finansowych , dokonywa –
        niem wydatków oraz gospodarowania majątkiem jednostki .
 
      2.Zasadniczym celem działalności kontrolnej jest wykrywanie nieprawidłowości
        w funkcjonowaniu jednostki na każdym odcinku jej działania .
 
     3.Celem kontroli jest również ochrona interesów i praw majątkowych jednostki
       oraz zapewnienie prawidłowego wykonywania zadań publicznych.
 
    4.Kontrola finansowa polega na badaniu i porównywaniu stanu faktycznego ze
        stanem wymaganym w oparciu o przyjęte kryteria kontroli.
§ 3. Zakres kontroli finansowej obejmuje w szczególności :
1)     przyjęte struktury organizacyjne w powiązaniu z zakresem i charakterem
zadań jednostki ,
     2) przestrzeganie  wewnętrznych unormowań jednostki ,
3)     pobieranie i gromadzenie dochodów , w tym dochodów podatkowych ,
4)     zaciąganie zobowiązań i dokonywanie wydatków ,
5)     udzielanie zamówień publicznych,
6)     planowanie i realizację inwestycji ,
7)     gospodarowanie majątkiem jednostki , jego ochronę i inwentaryzację.
 
§ 4. Kontrola zaciągania zobowiązań i dokonywania wydatków uwzględnia wstępną
       ocenę celowości zaciągania zobowiązań i dokonywania wydatków .
 
§ 5. W ramach kontroli wewnętrznej występują trzy formy kontroli :
1)     samokontrola,
2)     kontrola instytucjonalna ,
3)     kontrola funkcjonalna .
 
§ 6.1.Samokontrola , to kontrola do której zobowiązany jest każdy pracownik bez
        względu na zajmowane stanowisko i rodzaj wykonywanej pracy.
 
     2.W zakresie obowiązków samokontroli wykonywana jest kontrola wstępna w
        toku codziennego działania . Obejmuje ona obowiązki w zakresie sprawdzania,
        akceptacji wydatków , badania projektów umów i planów .
 
     3.W przypadku ujawnienia nieprawidłowości w przebiegu operacji gospodarczych
         lub innych przedsięwzięć oraz w dowodach dokumentujących te zdarzenia ,
         dokonujący samokontroli powinien:
1)     przedsięwziąć niezbędne działania w celu usunięcia nieprawidłowości ,
2)     poinformować przełożonego o ujawnionych nieprawidłowościach , w sytuacji gdy nieprawidłowości tę wpłyną lub wpłynęły w sposób negatywny
na działalność jednostki .
 
 
       4.Obowiązkiem przełożonego jest podjęcie decyzji w sprawie dalszego toku
           postępowania .
 
 
§ 7. Kontrola instytucjonalna sprawowana jest przez wyspecjalizowane instytucje
       zewnętrzne lub wyodrębnione komórki organizacyjne tej samej instytucji .
 
§ 8. Kontrola funkcjonalna wykonywana jest przez pracowników na stanowiskach
       kierowniczych , w wydziałach biorących udział w realizacji określonych zadań ,
       operacji , procesów itp.
 
§ 9. W trakcie czynności kontrolnych ocena badanego stanu faktycznego powinna
       odbywać się według określonych typowych kryteriów. Do takich kryteriów należy
       zaliczyć:
1)     zgodność z prawem – tzw. legalność , czyli zgodność z obowiązującymi
przepisami ustawowymi i normami zawartymi w obowiązujących w jednostce przepisach wewnętrznych,
 
2)     gospodarność -  ocena kontrolowanych zjawisk , procesów gospodarczych i
finansowych z punktu widzenia racjonalności , efektywności i celowości
podejmowanych decyzji,
 
       3)   celowość -   zapewniająca eliminację działań niekorzystnych i zbędnych z
             punktu widzenia interesów jednostki ,
 
      4)    zgodność dokumentacji ze stanem faktycznym – inaczej rzetelność , a ze
strony kontrolującego gwarancja , że podejmowane działania są wykonywane
wg najlepszej wiedzy i umiejętności osoby kontrolującej .
 
§ 10.1.Kontrola finansowa funkcjonuje na etapie:
1)     kontroli wstępnej,
2)     kontroli bieżącej,
3)     kontroli następczej
 
     2.Kontrola wstępna to kontrola decyzji i operacji planowanych , zamierzonych i
         ma na celu zapobieganie nieprawidłowym działaniom i polega na sprawdze –
         niu , czy zamierzone czynności są zgodne z kryteriami określonymi w § 9 .
 
     3.Kontrola bieżąca polega na badaniu czynności i wszelkiego rodzaju operacji
         podczas ich wykonywania dla stwierdzenia , czy wykonanie to ma prawidłowy
         przebieg i jest zgodne z ustalonymi wyznaczeniami (wskaźnikami planu
         finansowego , limitami wydatków , normami zużycia np. opału , paliwa itp. ).
 
     4.Kontrola następcza (końcowa) polega na badaniu przedsięwzięć i operacji już
         zrealizowanych oraz związanych z nimi dokumentów . Ma na celu ocenę jej
         prawidłowości i osiągnięte efekty . Ma także na celu ocenę prawidłowości
         funkcjonowania kontroli finansowej .
 
§ 11. Kontrola na etapie wstępnym i bieżącym wykonywana jest na etapie kontroli
         funkcjonalnej przez właściwych pracowników .
 
§ 12.  Kontrola następcza dokonywana jest przez pracownika ds. kontroli finansowej.
 
§ 13.1.Formy kontroli finansowej określone w § 10 ust. 1 polegają na sprawdzeniu
          dokumentów pod względem :
 
1)     merytorycznym
2)     formalnym
3)     rachunkowym
 
        2. Kontrola merytoryczna polega na zbadaniu , czy wykonanie danej
           czynności jest zgodne z planem lub ustaleniami zawartymi w umowie itp.,
           w szczególności zaś na zbadaniu czy:
 
1)     ujęta w dokumencie czynność jako wykonana jest zgodna co do ilości ,
jakości , kosztu , miejsca i czasu wykonania ze zleceniem , zamówieniem,
umową itp.
 
         3. Kontrola formalna polega na zbadaniu wiarygodności dokumentów oraz na
            zbadaniu prawidłowości ich sporządzenia ze względu na treść i formę , a w
            szczególności zaś na zbadaniu czy:
1)     dokument został wystawiony przez właściwy podmiot ,
2)     operacji dokonały upoważnione do tego osoby ,
3)     dokument został zatwierdzony przez osoby upoważnione ,
4)     treść i forma odpowiada przepisom prawa ,
5)     zawarcie umowy zostało poprzedzone postępowaniem przewidzianym w
obowiązujących przepisach ( ustawy Prawo zamówień publicznych ) ,
6)     zobowiązani do kontroli zdarzenia gospodarczego na danym etapie
wykonali tę kontrolę , i czy wykonali ją należycie , a fakt kontroli potwierdzili na dokumencie.
 
       4. Kontrola dokumentów pod względem rachunkowym polega na sprawdze-
           niu poprawności i rzetelności wyliczeń zawartych w dokumentach .
 
 
§ 14. Skarbnik (główny księgowy ) lub osoba przez niego upoważniona dokonuje
         wstępnej oceny zgodności planowanej operacji gospodarczej z planem
         finansowym , a potwierdzeniem dokonania kontroli jest podpis złożony na
         dokumencie obok podpisu osoby właściwej rzeczowo. Złożenie podpisu
         oznacza , że planowane zobowiązanie (wydatek) mieści się w planie finan-
         sowym , a jednostka posiada środki na ich pokrycie .
 
 
§ 15.1.Planowane zobowiązanie ( wydatek ) zatwierdza kierownik jednostki lub
           osoba przez niego upoważniona.
 
         2.Kierownik jednostki lub osoba przez niego upoważniona przed zatwierdze –
            niem dokonuje analizy przedstawionego uzasadnienia.
 
         3.Zatwierdzenie zobowiązania ( wydatku) następuje przez złożenie podpisu
             na dokumencie .
 
        4.Złożenie podpisu oznacza w szczególności nie wniesienie zastrzeżenia , co
           do celowości zobowiązania (wydatku ) oraz prawidłowość trybu udzielenia
          zamówienia publicznego .  
 
§ 16. 1.Wstępna kontrola celowości wydatków płacowych dokonywana jest przez
           kierownika jednostki lub osobę upoważnioną.
 
        2. Kontrola   ta    obejmuje    adekwatność   zatrudnienia w   poszczególnych
           wydziałach
 
        3.Wstępna kontrola celowości wydatków płacowych dokonywana jest na
            etapie przygotowania projektu planu finansowego.
 
§ 17.1.Wstępna ocena celowości planowanych zobowiązań i wydatków inwesty –
           cyjnych dokonywana jest przez kierownika jednostki , także na etapie
           przygotowania planu finansowego.
 
        2.Negatywna ocena celowości zaciągnięcia zobowiązania i dokonania
           wydatku stanowi przesłankę odstąpienia od zobowiązania i dokonania
           wydatku.
 
§ 18.1.Kontrola procesów pobierania i gromadzenia dochodów oznacza w
           szczególności kontrolę terminowości wpływu należności jednostki oraz
           podejmowanie niezbędnych czynności egzekucyjnych.
 
        2.W odniesieniu do należności podatkowych czynności kontrolne dokonywane
           są z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Ministra Finansów z dnia
           22.11.2001r. w sprawie wykonywania niektórych przepisów o postępowaniu
           egzekucyjnym w administracji (Dz. U. Nr 137, poz. 1541 z późn. zmianami ) .
 
 
§ 19.1. Kontrola gospodarki składnikami majątkowymi dokonywana jest w szcze –
           gólności poprzez inwentaryzację stanu aktywów i pasywów jednostki .
 
        2.Inwentaryzacja majątku jednostki odbywa się na zasadach i terminach
            określonych w instrukcji inwentaryzacyjnej .
 
§ 20. Kontrola gospodarki składnikami majątkowymi obejmuje także wykonywanie
         przez kierownika jednostki lub osobę upoważnioną kontroli zabezpieczenia
         mienia przed zniszczeniem , uszkodzeniem lub kradzieżą.
 
§ 21. Kontrola realizacji operacji gospodarczych realizowana jest   poprzez kontrolę
         rachunków. Formalnie oznacza ocenę, czy dokumenty dotyczące operacji
         gospodarczych są technicznie i prawnie wystawione przez właściwe osoby ,
         podpisy zawierają wszystkie elementy prawidłowości dowodu oraz są wolne
         od błędów rachunkowych.
 
§ 22. 1. Poprzez kontrolę merytoryczną rozumie się kontrolę rzetelności , legalności i
          gospodarności realizowanych operacji gospodarczych .
 
        2. Kontrola merytoryczna obejmuje w szczególności wykonywanie operacji
         gospodarczych zgodnie z zawartą umową i odnosi się do obowiązku stosowa –
         nia przepisów ustawy o zamówieniach publicznych.
 
 
§23.1.Kontrola polega także na ocenie zgodności z prawem projektów dokumen-
          tów ( umów , porozumień , uchwał ) .
 
       2.Kontrola dokonywana jest przez radcę prawnego, a jej potwierdzeniem jest
           podpis z adnotacją o treści „Nie wnoszę uwag co do zgodności z obowiązują-
           cymi przepisami” .   W razie stwierdzenia sprzeczności z prawem radca
           prawny wskazuje naruszenie i sposób jego usunięcia.
 
       3.Pracownik odpowiedzialny za przygotowanie projektu dokumentu , dokonuje
           zmian zgodnie z zaleceniem radcy prawnego.
 
 
 
§ 24. W razie powołania komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowa –
        dzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , zgodność  
        realizowanych procedur z przepisami o zamówieniach publicznych sprawdza
        kierownik jednostki lub osoba przez niego upoważniona w związku z zatwier-
        dzeniem propozycji komisji .
 
 
§ 25. Zatwierdzenie przez kierownika jednostki lub osobę przez niego upoważnioną
        wydatku może nastąpić po stwierdzeniu zachowania procedur kontrolnych
        określonych niniejszą uchwałą .
 
 
§ 26. Dokumentację związaną z poszczególnymi operacjami gospodarczymi (osoby ,
         wydziały zobowiązane do poszczególnych czynności kontroli ),   określa   w
         jednostce instrukcja obiegu i kontroli dokumentów oraz instrukcja kasowa.
 
 
§ 27.1. W ramach procedur kontroli finansowej skarbnik ( główny księgowy) 
          jednostki lub osoba upoważniona dokonuje kontroli zgodności operacji
         gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kontroli kompletności
          operacji gospodarczych i finansowych .
 
       2.Dowodem dokonania kontroli przez skarbnika ( głównego księgowego) lub
           osobę upoważnioną jest podpis złożony na dokumentach dotyczących 
           operacji gospodarczej obok podpisu merytorycznie odpowiedzialnego
           pracownika.
 
3.      Złożenie podpisu przez skarbnika (głównego księgowego) lub osobę upoważnioną oznacza, że :
 
1. nie zgłasza zastrzeżeń do przedstawionej przez właściwych rzeczowo
    pracowników oceny prawidłowości merytorycznej tej operacji i jej
    zgodności z prawem,
 
2. nie zgłasza zastrzeżeń do kompletności oraz formalno – rachunkowej
    rzetelności i prawidłowości dokumentów , dotyczących tej operacji ,
 
3. zobowiązania wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym , a
    jednostka posiada środki na ich   pokrycie .
 
 
§ 28. Do obowiązków skarbnika (głównego księgowego) w ramach kontroli należy:
1.      nadzór nad przyjmowaniem środków trwałych do ewidencji majątku jednostki
i prawidłowość ustalenia ich wartości,
2.      nadzór nad terminowością uiszczania należnych jednostce dochodów , w
szczególności dochodów podatkowych,
3.      nadzór nad terminowością windykacji należności podatkowych ,
4.      nadzór nad przygotowaniem , przeprowadzeniem i rozliczeniem prac
inwentaryzacyjnych,
5.      przygotowanie projektów unormowań wewnętrznych dotyczących obiegu
dowodów księgowych i zasad inwentaryzacji mienia , mających na celu
zapewnienie prawidłowości funkcjonowania procedur finansowych .
 
 
§ 29. Ujawnione w toku czynności kontrolnych nieprawidłowości dotyczące rzetel-
         ności , celowości , legalności , gospodarności operacji gospodarczych i
         finansowych , powodują jej wstrzymanie poprzez odmowę podpisu na
         kontrolowanym dokumencie:
     1.o odmowie podpisu zawiadamia się skarbnika (głównego księgowego) lub
         kierownika jednostki ,
     2. kierownik jednostki podejmuje decyzje co do dalszej procedury ,
     3. o odmowie podpisania dokumentu i jej przyczynach skarbnik (główny księgowy)
         zawiadamia na piśmie kierownika jednostki,
     4. kierownik jednostki może wstrzymać realizację zakwestionowanej operacji
         lub wydać w formie pisemnej polecenie jej realizacji
 
 
§ 30. O stwierdzonych uchybieniach związanych z funkcjonowaniem kontroli
         finansowej oraz innych nieprawidłowościach skarbnik (główny księgowy)
         informuje kierownika jednostki . Kierownik jednostki podejmuje działania
          mające na celu usunięcie sygnalizowanych nieprawidłowości.
 
§ 31. Środkami kontroli wewnętrznej w jednostce organizacyjnej są szczególne
         rozwiązania wprowadzone w :
-         regulaminie organizacyjnym,
-         regulaminie kontroli wewnętrznej
-         instrukcji obiegu i kontroli dokumentów finansowych
-         instrukcji kasowej
-         instrukcji inwentarzowej
  
§ 32. Traci moc uchwała Nr 12/2002 Zarządu Miasta – Gminy Stryków z dnia
         16 kwietnia 2002 r.
  
§ 33. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą
         od 02 stycznia 2007r.

Nazwa dokumentu: Zarządzenie Nr 97/2007
Skrócony opis: w sprawie : procedury kontroli finansowej
Osoba, która wprowadzała dane: Tomasz Piestrzeniewicz
Data wytworzenia informacji: 2007-10-31 11:27:56
Data udostępnienia informacji: 2007-10-31 11:27:56
Data ostatniej aktualizacji: 2007-10-31 11:33:32

Wersja do wydruku...

corner   corner