logo
Wersja dla niedowidzących
  ARCHIWUM BIP - Urząd Miejski w Strykowie
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Burmistrz Strykowa
 URZĄD MIASTA
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
minus Zakres Kompetencji
plus Urząd Stanu Cywilnego
plus Wzory dokumentów
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Ochrona środowiska
 INFORMACJA PUBLICZNA
plus Oświadczenia majątkowe
minus Dostęp do informacji nie ogłoszonych w BIP
plus Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus Konsultacje
plus Wnioski i interpretacje podatkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
plus Uchwały
plus Budżet
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zarządzenia
plus Zbiory Aktów Prawa Miejscowego
plus Wybory
plus Komunikaty, Obwieszczenia i Ogłoszenia
plus Przetargi - rok 2006
plus Przetargi - rok 2007
plus Przetargi - rok 2008
plus Przetargi - rok 2009
plus Przetargi - rok 2010
plus Przetargi - rok 2011
minus Przetargi - rok 2012
   minus Ogłoszenie
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus I przetarg ustny nieograniczony
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
   minus ZAPYTANIE OFERTOWE
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie o zamówieniu
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
plus Przetargi - rok 2013
plus Przetargi - rok 2014
plus Przetargi - rok 2015
plus Kanały technologiczne
minus Plan rozwoju lokalnego
plus Sprawozdawczość
plus Powszechny Spis Rolny (PSR 2010)
minus Plan zagospodarowania przestrzennego
 PRACA W URZĘDZIE
minus Regulamin naboru
plus Ogłoszenia o naborze
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Gminna Biblioteka Publiczna
plus Związki, stowarzyszenia i porozumienia między gminne
plus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Pliki cookies
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Stryków: przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych
Numer ogłoszenia: 191112 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strykowie , ul. Kościuszki 29, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 42 719 85 01, faks 42 719 85 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 u.p.z.p., zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

inne dokumenty

Opis sal, w których będą odbywać się zajęcia w związku w warunkiem postawionym w opisie przedmiotu zamówienia w części II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, punkt 11 Wymagania wspólne dla wszystkich części, obejmujący standard sal, wyposażenie (wykaz sprzętu audiowizualnego, bezprzewodowy Internet, rzutnik pisma, projektor, ekran, flipchart, itp.) i inne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strykow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 95-010 Stryków, ul. Kościuszki 29, sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 14:30, miejsce: 95-010 Stryków, ul. Kościuszki 29, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Jesteśmy razem jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty rozwijające aktywność społeczno - zawodową i kompetencje psychospołeczne oraz trening pracy.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty rozwijające aktywność społeczno - zawodową i kompetencje psychospołeczne oraz trening pracy w łącznym wymiarze 60 godzin edukacyjnych dla grupy 31 osób (liczba osób może ulec zmianie).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty podnoszące kompetencje wychowawcze rodziców.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty podnoszące kompetencje wychowawcze rodziców w wymiarze 18 godzin edukacyjnych dla grupy 10 osób (liczba osób może ulec zmianie).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.07.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Specjalistyczne grupowe poradnictwo w zakresie ekonomii społecznej.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczne grupowe poradnictwo w zakresie ekonomii społecznej w wymiarze 30 godzin edukacyjnych dla grupy 4 osób niepełnosprawnych (liczba osób może ulec zmianie).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs zawodowy Fryzjer z elementami kosmetyki.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zawodowy Fryzjer z elementami kosmetyki w wymiarze nie mniejszym niż 220 godzin edukacyjnych dla 2 osób (liczba osób może ulec zmianie).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs zawodowy Magazynier z obsługą wózków jezdniowych.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zawodowy Magazynier z obsługą wózków jezdniowych w wymiarze nie mniejszym niż 200 godzin edukacyjnych dla grupy 2 osób (liczba osób może ulec zmianie).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs zawodowy Operator koparko ładowarki.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zawodowy Operator koparko ładowarki w wymiarze nie mniejszym niż 220 godzin edukacyjnych dla grupy 6 osób (liczba osób może ulec zmianie).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs zawodowy Obsługa kas fiskalnych.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zawodowy Obsługa kas fiskalnych w wymiarze nie mniejszym niż 45 godzin edukacyjnych dla grupy 6 osób (liczba osób może ulec zmianie).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs zawodowy Pracownik ochrony fizycznej I stopnia.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zawodowy Pracownik ochrony fizycznej I stopnia w wymiarze nie mniejszym niż 245 godzin edukacyjnych dla grupy 15 osób (liczba osób może ulec zmianie).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs Prawo jazdy kategorii B.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Prawo jazdy kategorii B w wymiarze 60 godzin dla grupy 10 osób (liczba osób może ulec zmianie).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kurs Podstawy obsługi komputera.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Podstawy obsługi komputera w wymiarze 30 godzin edukacyjnych dla grupy 4 osób (liczba osób może ulec zmianie).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Ilość odwiedzin: 1361
Nazwa dokumentu: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Skrócony opis: przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych
Podmiot udostępniający: Bożena Chojnacka
Osoba, która wytworzyła informację: Bożena Chojnacka
Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Chojnacka
Osoba, która wprowadzała dane: Maciej Kaczmarek
Data wytworzenia informacji: 2012-06-06 15:12:08
Data udostępnienia informacji: 2012-06-06 15:12:08
Data ostatniej aktualizacji: 2012-06-27 11:30:31

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner