Stryków: Remont drogi gminnej ul. Reymonta w Strykowie
Numer ogłoszenia w BZP nr: 17078 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto-Gmina Stryków , ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, faks 042 7198193.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.strykow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej ul. Reymonta w Strykowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Planowany zakres robót Wszystkie prace projektowane w ramach remontu drogi mieszczą się w granicach istniejącego pasa drogowego i nie powodują zmiany parametrów technicznych drogi. Remont drogi polegał będzie na wymianie zniszczonych i uzupełnieniu brakujących elementów nawierzchni jezdni i istniejących zjazdów indywidualnych do posesji. Organizacja ruchu na projektowanej ulicy pozostaje bez zmian. Projektuje się wymianę zniszczonego, istniejącego oznakowania pionowego na nowe oraz odtworzenie oznakowania poziomego (przejście dla pieszych) na nowej nawierzchni bitumicznej. W ramach remontu projektuje się wykonanie następujących robót: 1.1 Jezdnia - regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, - przestawienie krawężników betonowych na skrzyżowaniu z drogą powiatową oraz regulacja wysokościowa i uzupełnienie brakujących krawężników na zjazdach do posesji, - częściowe frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, - wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej w ilości średnio 20 kg/m², - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej grubości 4 cm 1.2. Zjazdy indywidualne - okrawężnikowanie zjazdów obrzeżami betonowymi 30 x 8 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm grubości 10 cm, - wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej koloru szarego o grubości 8 cm. 1.3. Parametry techniczne drogi - klasa techniczna drogi D - kategoria ruchu KR -1 - prędkość projektowa 50 km/h - przekrój poprzeczny uliczny - szerokość pasa drogowego 10 do 12 m - szerokość jezdni 6 m - szerokość chodników 1 do 2 m - spadek poprzeczny jezdni - daszkowy 2% - spadek poprzeczny chodników 2% 2. Uwagi końcowe Wszystkie prace należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Zastosowane materiały muszą posiadać atest i być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. Odpady powstałe w trakcie przebudowy drogi tj. gruz betonowy, ziemia i asfaltobeton nie nadające się do wbudowania zostaną uprzątnięte przez jednostkę wykonującą w/w roboty w miejsca wg wskazań Zamawiającego. Prace należy prowadzić z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ pod kierownictwem osoby z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi. Nie przewiduje się wykonywania robót i występowania warunków określonych w art.21 a Prawo Budowlane zobowiązujących Kierownika Budowy do opracowania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. Szczegółowy zakres robót opisany jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWIZ i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia i zweryfikowania załączonego przedmiaru robót. Wykonanie wszelkich robót towarzyszących: przygotowawczych, opracowanie projektu organizacji ruchu, obsługi geodezyjnej, wymaganych przez STWOiR badań i pomiarów, zapewnienie dojazdu do posesji na czas wykonywania prac, opracowanie dokumentacji odbiorowej leży po stronie Wykonawcy i ich koszt należy uwzględnić w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania. Odpady powstałe w trakcie przebudowy drogi tj. gruz asfaltobetonowy (destrukt) nie nadające się do wbudowania zostanie uprzątnięty przez Wykonawcę w/w robót w miejsce wg wskazań Zamawiającego tj. - ul. Batorego 25 - siedziba ZGKiM w Strykowie natomiast gruz betonowy i ziemię należy wywieść na działkę gminną na ul. Polną w Strykowie. Należy opracować projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót. Oznaczenie wg CPV: 45.23.31.42-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg, 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazana w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy/om. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie/przebudowie/remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej i każda robota wartości nie niższej niż 50 000,00 PLN. b) Wykonawca gwarantuje, że osoba która będzie nadzorować roboty posiada uprawnienia w specjalności drogowej. 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert, Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. formularz ofertowy - załącznik nr 1, 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, pełnomocnictwo, 1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a, 1.6. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2b. 1.7. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, ze wskazaniem w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - według załącznika nr 6, 1.8. dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie nadzorować roboty posiada uprawnienia w specjalności drogowej, Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w/w oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. 1.9. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - według załącznika nr 5, 1.10. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie/przebudowie/remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej i każda robota wartości nie niższej niż 50 000,00 PLN, z podaniem ich rodzaju, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu/ów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - według załącznika nr 7 - Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej 2 wykonane w/w roboty. 1.11. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną co najmniej w dniu składania ofert. 1.12. wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 3, 1.13. zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4. 1.14. kosztorys ofertowy, 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SWIZ § 9 ust. 1 pkt 1.2. i 1.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty pkt 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy a pkt 3 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SWIZ § 9 ust. 2 pkt 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, pok. 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, pok. 2 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie o zamówieniu nr 17078 – 2010 zostało umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w dniu 20.01.2010 r.