logo
Wersja dla niedowidzących
  ARCHIWUM BIP - Urząd Miejski w Strykowie
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Burmistrz Strykowa
 URZĄD MIASTA
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
minus Zakres Kompetencji
plus Urząd Stanu Cywilnego
plus Wzory dokumentów
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Ochrona środowiska
 INFORMACJA PUBLICZNA
plus Oświadczenia majątkowe
minus Dostęp do informacji nie ogłoszonych w BIP
plus Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus Konsultacje
plus Wnioski i interpretacje podatkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
plus Uchwały
plus Budżet
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zarządzenia
plus Zbiory Aktów Prawa Miejscowego
plus Wybory
plus Komunikaty, Obwieszczenia i Ogłoszenia
plus Przetargi - rok 2006
plus Przetargi - rok 2007
plus Przetargi - rok 2008
plus Przetargi - rok 2009
minus Przetargi - rok 2010
   minus I przetarg ustny ograniczony na sprzedaż lokalu mieszkalnego
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Zapytanie ofertowe
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus INFORMACJA o wyniku postępowania
   minus OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 10/2010
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 2/2010
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 4/2010
   minus Uniewaznienie przetargu
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
   minus ZAPYTANIE OFERTOWE
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
   minus I przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
   minus Informacja o wyniku postępowania
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 19/2010
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie o otwartym konkursie ofert na realizację świadczeń zdrowotnych
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus II przetarg ustny nieograniczony
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus Ogłoszenie o otwartym konkursie
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus I przetarg ustny ograniczony
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
plus Przetargi - rok 2011
plus Przetargi - rok 2012
plus Przetargi - rok 2013
plus Przetargi - rok 2014
plus Przetargi - rok 2015
plus Kanały technologiczne
minus Plan rozwoju lokalnego
plus Sprawozdawczość
plus Powszechny Spis Rolny (PSR 2010)
minus Plan zagospodarowania przestrzennego
 PRACA W URZĘDZIE
minus Regulamin naboru
plus Ogłoszenia o naborze
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Gminna Biblioteka Publiczna
plus Związki, stowarzyszenia i porozumienia między gminne
plus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Pliki cookies
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


PL-Stryków: Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
2010/S 242-370039
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1)
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowieul. Stefana Batorego 25Kontaktowy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w StrykowieDo wiadomości: Aleksandra Machniewicz95-010 StrykówPOLSKATel. +48 427198198Faks +48 427198198
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnegooraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktukontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podanowyżej dla punktu kontaktowego
I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Podmiot prawa publicznego
Ogólne usługi publiczne
Środowisko
Budownictwo i obiekty komunalne
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OPIS
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Usługa odbioru, transportu i składowania odpadów komunalnych.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 27
Główne miejsce świadczenia usług Stryków, ul. Stefana Batorego 25.
Kod NUTS PL114
II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Dz.U./S S242
14/12/2010
370039-2010-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2/5
14/12/2010S242
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2/5
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport (środkami transportu Wykonawcy) i składowanie niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie (20 03 01). Szacunkowa ilość odpadów w ciągu trwania usługiwynosi 4 000 ton. Szacunkowa ilość odpadów może ulec pomniejszeniu o 15 %.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90511200, 90000000
II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
II.1.8)
Podział na części
Nie
II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres
Bez VAT 876 000,00 PLN
II.2.2)
Opcje
Nie
II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia):
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8 000 PLN, słownieosiem tysięcy złotych.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:
1. pieniądzu;
2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo— kredytowej, z tym żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3. gwarancjach bankowych;
4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275).
1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VII, podrozdział I pkt1.
2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunekbankowy Zamawiającego w:
BS Stryków nr konta 08 8785 0002 2001 0000 9335 0001.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego.
3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II,wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji / poręczenia. Oryginał gwarancji /poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą.
4. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM –w przetargu nieograniczonym na usługęodbioru transportu i składowania odpadów komunalnych.
Dz.U./S S242
14/12/2010
370039-2010-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3/5
14/12/2010S242
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3/5
5. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji / poręczenia powinien zawierać klauzulę ogwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanieZamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą,poczynając od dnia składania ofert.
6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganejwysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Nie
III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca zobowiązany jestposiadać zezwolenie na transport i gospodarowanie odpadami uzyskane zgodnie z ustawą z dnia 27.4.2001 r. oodpadach (Dz. U. 2007, Nr 39, poz. 251 ze zm.).
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)
Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Sposób oceny spełnienia warunku - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie(w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane), wykonał lubwykonuje co najmniej 3 usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych o wartości zamówienia nie mniejszejniż 500 000 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych) każda usługa.
III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
Nie
III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych zawykonanie usługi
Nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Dz.U./S S242
14/12/2010
370039-2010-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4/5
14/12/2010S242
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4/5
Nie
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
ZP-odpad/10
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
19.1.2011 - 09:45
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 19.1.2011 - 10:00
Miejsce
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie ul. Stefana Batorego 25, Stryków, POLSKA.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓWWSPÓLNOTOWYCH
Nie
VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE
VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznychul. Postępu 17A02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel. +48 224587801Internet: http://www.uzp.gov.plFaks +48 224587800
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnejz przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub 89zaniechania czynności, do której Zamawiający jest obowiązany na podstawie ustawy. Odwołanie wnosi siędo Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym
Dz.U./S S242
14/12/2010
370039-2010-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5/5
14/12/2010S242
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5/5
weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Odwołujący przesyła kopię odwołaniaZamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać sięz jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treściąodwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływemterminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2. w terminie 10 dni oddnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostałyprzesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposóbwterminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia– jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłanew inny sposób.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznychul. Postępu 17 A02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: odwolania@uzp.gov.plTel. +48 224587801Faks +48 224587800
VI.5)
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
9.12.2010

Załączniki do pobrania: 2010-12-14 14:53:26 - Pobierz treść ogłoszenia [pdf] (138.28 kB)
2010-12-14 14:54:23 - Pobierz treść SIWZ [pdf] (456.74 kB)
2011-01-25 14:40:36 - Pobierz treść "Zainteresowani Wykonawcy" [pdf] (188.23 kB)

Ilość odwiedzin: 1808
Nazwa dokumentu: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Skrócony opis: Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
Podmiot udostępniający: Włodzimierz Długołęcki
Osoba, która wytworzyła informację: Aleksandra Machniewicz
Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Piestrzeniewicz
Osoba, która wprowadzała dane: Tomasz Piestrzeniewicz
Data wytworzenia informacji: 2010-12-14 14:49:35
Data udostępnienia informacji: 2010-12-14 14:49:35
Data ostatniej aktualizacji: 2011-01-25 14:41:22

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner