Stryków, dnia 27.04.2007 r.
IB.2226/ ZP-13/2007
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Zamawiający : Miasto-Gmina Stryków w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27 , 95 – 010 Stryków
tel/fax 042/ 71 98 002, 042 7198 193, e-mail: strykow@strykow.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 60 000 EURO na
Budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Stryków
Biuletyn Zamówień Publicznych numer 85 z dnia 27.04.2007 pod pozycją 24468.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Stryków: budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Stryków
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto-Gmina Stryków, do kontaktów: Hubert Kurczak, Wiesław Tomczyk, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, fax 042 7198193, e-mail: strykow@strykow.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.strykow.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miasto-Gmina Stryków, Hubert Kurczak, Wiesław Tomczyk, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, fax 042 7198193, e-mail: strykow@strykow.pl, www.bip.strykow.pl.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Edukacja.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Stryków.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Stryków.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: budowa 30 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Stryków , w następujących miejscowościach :
Ciołek 24;
Bratoszewice ul. Zatorze 23, 35;
Gozdów 7, 8;
Kalinów 22;
Koźle 29, 55, 62;
Cesarka 5;
Lipka 7;
Nowostawy Górne 34, 53;
Osse 26, 40, 47;
Zelgoszcz 78;
Rokitnica 72;
Sierżnia 4, 31;
Sosnowiec Pieńki 2, 35;
Warszewice 15, 27,32, 33;
Zagłoba 7;
Wrzask 1a, 2;
Michałówek 18;
Budowa winna być poprzedzona opracowaniem dokumentacji projektowej oczyszczalni przydomowych wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i zgłoszeniem wykonania robót.
Szczegółowy zakres robót:
Oferenci winni przedstawić typy przyzagrodowych oczyszczalni ścieków - informacja pisemna charakteryzująca przyjęty model oczyszczalni, szkice, uproszczone rysunki, dane techniczne i inne.
Wielkość zaplanowanej oczyszczalni winna być dostosowana do liczby osób faktycznie przebywających w gospodarstwie domowym zgodnie ze SIWZ
Dokumentacja projektowa winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia, przed przystąpieniem do rzeczowej realizacji zadania oferent winien zgłosić rozpoczęcie robót w Starostwie Powiatowym w Zgierzu.
Oferent winien przedstawić terminy wykonania poszczególnych części zamówienia: mapy do celów projektowych, badań geologicznych, projekt budowlany, rzeczowa realizacja zadania. Za likwidację istniejących szamb przydomowych odpowiadają właściciele nieruchomości.
Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z:
wykazem nieruchomości na których realizowane będą przydomowe, oczyszczalnie ścieków,
zaproponowanym typem przydomowej oczyszczalni,
wymogami technicznymi określonymi dla przydomowych oczyszczalni ścieków - opisanymi w SIWZ
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty potwierdzające oczekiwaną przez Zamawiającego jakość materiałów:
a. aktualne aprobaty techniczne potwierdzające spełnienie norm określonych dla oferowanych wyrobów użytych do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków;
b. atesty higieniczne:
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.24.21, 45.11.12.00.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 6 000,00 PLN
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż 300 000,00 zł brutto , wykonawca gwarantuje, ze osoba która będzie pełnić funkcje projektanta i kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne co najmniej w dniu składania ofert
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane:
1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
a. Formularz ofertowy;
b. Dowód wniesienia wadium;
c. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
e. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
f. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; załącznik nr 2 do SIWZ1;
1.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
a. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 6 do SIWZ;
b. Dokumenty stwierdzające, że osoby (tj. projektanci, kierownicy budowy), które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, (w tym zaświadczenie o przynależności projektantów i kierowników budowy do Izby Inżynierów) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
c. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca według załącznika nr 5 do SIWZ;
d. Wykaz wykonanych robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat od wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - według załącznika nr 7 do SIWZ - wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej dwie wykonane roboty o wartości nie niższej niż 300 000,00 zł brutto;
1.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
a. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ważną co najmniej w dniu składania ofert;
1.4.Inne dokumenty:
a. Propozycje typów przyzagrodowych oczyszczalni ścieków wraz z uzasadnieniem dlaczego jest on najbardziej odpowiedni do zastosowania - informacja pisemna charakteryzująca przyjęty model oczyszczalni, szkice, uproszczone rysunki, dane techniczne i inne.
b. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania
c. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
d. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
e. Warunki gwarancji.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Brak w/w dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art 24 ust 2 pkt 3 ustawy z zastrzeżeniem przypadku o którym mowa w art 26 ust 3 ustawy pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert:
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. cena 90
2. okres gwarancji 10
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl.
Opłata: 6 Waluta PLN.
Warunki i sposób płatności: za wersję papierową płatne gotówką w kasie Urzędu Miasta-Gminy Stryków.
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2007 godzina 10:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2007, godzina 10:30, Urząd Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
Pokój nr 22.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007.
W imieniu zamawiającego
Burmistrz Miasta-Gminy Stryków
Andrzej Jankowski