logo
Wersja dla niedowidzących
  ARCHIWUM BIP - Urząd Miejski w Strykowie
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Burmistrz Strykowa
 URZĄD MIASTA
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
minus Zakres Kompetencji
plus Urząd Stanu Cywilnego
plus Wzory dokumentów
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Ochrona środowiska
 INFORMACJA PUBLICZNA
plus Oświadczenia majątkowe
minus Dostęp do informacji nie ogłoszonych w BIP
plus Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus Konsultacje
plus Wnioski i interpretacje podatkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
plus Uchwały
plus Budżet
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zarządzenia
plus Zbiory Aktów Prawa Miejscowego
plus Wybory
plus Komunikaty, Obwieszczenia i Ogłoszenia
plus Przetargi - rok 2006
minus Przetargi - rok 2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 05.01.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 11.01.2007
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 25.01.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 14.02.2007
   minus Ogłoszenie
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 16.02.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 19.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 23.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 23.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 26.03.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 28-03-2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 02-04-2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu pulblicznym z dnia 05.04.2007r
   minus Ogłoszenie o zamówieniu pulblicznym z dnia 05.04.2007r
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z dnia 05.04.2007r
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 02.05.2007r
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 07.08.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zaproszenie do złożenia ofert na opracowanie dokumentacji
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 28.06.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 13.07.2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 13.06.2007
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 17.08.2007 r.
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 17.08.2007 r.
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu nr 135593-2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.08.2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.08.2007
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 23.08.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu nr 148842-2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 18.09.2007 r.
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy IB 2226/ZP-30/2007
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy IB 2226/ZP-31/2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy BM7322/6/2007
   minus Burmistrz Miasta-Gminy Stryków ogłasza I przetarg ustny ograniczony
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 19.10.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 15.11.2007r.
   minus Ogłoszenie I przetargu ustnego nieograniczonego na najem lokalu użytkowego
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 26.11.2007r
   minus Zapytanie ofertowe z dnia 3 grudnia 2007r
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.12.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 14.12.2007r.
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
   minus II przetarg ustny nieograniczony na najem lokalu użytkowego
   minus II przetarg ustny nieograniczony na najem lokalu użytkowego
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
plus Przetargi - rok 2008
plus Przetargi - rok 2009
plus Przetargi - rok 2010
plus Przetargi - rok 2011
plus Przetargi - rok 2012
plus Przetargi - rok 2013
plus Przetargi - rok 2014
plus Przetargi - rok 2015
plus Kanały technologiczne
minus Plan rozwoju lokalnego
plus Sprawozdawczość
plus Powszechny Spis Rolny (PSR 2010)
minus Plan zagospodarowania przestrzennego
 PRACA W URZĘDZIE
minus Regulamin naboru
plus Ogłoszenia o naborze
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Gminna Biblioteka Publiczna
plus Związki, stowarzyszenia i porozumienia między gminne
plus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Pliki cookies
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Stryków, dnia 27.04.2007 r.

IB.2226/ ZP-13/2007

OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM


Zamawiający : Miasto-Gmina Stryków w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27 , 95 – 010 Stryków
tel/fax 042/ 71 98 002, 042 7198 193, e-mail: strykow@strykow.pl

ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 60 000 EURO na
Budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Stryków

Biuletyn Zamówień Publicznych numer 85 z dnia 27.04.2007 pod pozycją 24468.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Stryków: budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Stryków
Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto-Gmina Stryków, do kontaktów: Hubert Kurczak, Wiesław Tomczyk, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, fax 042 7198193, e-mail: strykow@strykow.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.strykow.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miasto-Gmina Stryków, Hubert Kurczak, Wiesław Tomczyk, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, fax 042 7198193, e-mail: strykow@strykow.pl, www.bip.strykow.pl.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Edukacja.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Stryków.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Stryków.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: budowa 30 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Stryków , w następujących miejscowościach :
Ciołek 24;
Bratoszewice ul. Zatorze 23, 35;
Gozdów 7, 8;
Kalinów 22;
Koźle 29, 55, 62;
Cesarka 5;
Lipka 7;
Nowostawy Górne 34, 53;
Osse 26, 40, 47;
Zelgoszcz 78;
Rokitnica 72;
Sierżnia 4, 31;
Sosnowiec Pieńki 2, 35;
Warszewice 15, 27,32, 33;
Zagłoba 7;
Wrzask 1a, 2;
Michałówek 18;

Budowa winna być poprzedzona opracowaniem dokumentacji projektowej oczyszczalni przydomowych wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i zgłoszeniem wykonania robót.
Szczegółowy zakres robót:
Oferenci winni przedstawić typy przyzagrodowych oczyszczalni ścieków - informacja pisemna charakteryzująca przyjęty model oczyszczalni, szkice, uproszczone rysunki, dane techniczne i inne.
Wielkość zaplanowanej oczyszczalni winna być dostosowana do liczby osób faktycznie przebywających w gospodarstwie domowym zgodnie ze SIWZ
Dokumentacja projektowa winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia, przed przystąpieniem do rzeczowej realizacji zadania oferent winien zgłosić rozpoczęcie robót w Starostwie Powiatowym w Zgierzu.
Oferent winien przedstawić terminy wykonania poszczególnych części zamówienia: mapy do celów projektowych, badań geologicznych, projekt budowlany, rzeczowa realizacja zadania. Za likwidację istniejących szamb przydomowych odpowiadają właściciele nieruchomości.
Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z:
wykazem nieruchomości na których realizowane będą przydomowe, oczyszczalnie ścieków,
zaproponowanym typem przydomowej oczyszczalni,
wymogami technicznymi określonymi dla przydomowych oczyszczalni ścieków - opisanymi w SIWZ
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty potwierdzające oczekiwaną przez Zamawiającego jakość materiałów:
a. aktualne aprobaty techniczne potwierdzające spełnienie norm określonych dla oferowanych wyrobów użytych do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków;
b. atesty higieniczne:
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.24.21, 45.11.12.00.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 6 000,00 PLN
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż 300 000,00 zł brutto , wykonawca gwarantuje, ze osoba która będzie pełnić funkcje projektanta i kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne co najmniej w dniu składania ofert
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane:
1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
a. Formularz ofertowy;
b. Dowód wniesienia wadium;
c. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
e. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
f. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; załącznik nr 2 do SIWZ1;
1.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
a. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 6 do SIWZ;
b. Dokumenty stwierdzające, że osoby (tj. projektanci, kierownicy budowy), które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, (w tym zaświadczenie o przynależności projektantów i kierowników budowy do Izby Inżynierów) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
c. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca według załącznika nr 5 do SIWZ;
d. Wykaz wykonanych robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat od wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - według załącznika nr 7 do SIWZ - wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej dwie wykonane roboty o wartości nie niższej niż 300 000,00 zł brutto;
1.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
a. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ważną co najmniej w dniu składania ofert;
1.4.Inne dokumenty:
a. Propozycje typów przyzagrodowych oczyszczalni ścieków wraz z uzasadnieniem dlaczego jest on najbardziej odpowiedni do zastosowania - informacja pisemna charakteryzująca przyjęty model oczyszczalni, szkice, uproszczone rysunki, dane techniczne i inne.
b. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania
c. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
d. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
e. Warunki gwarancji.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Brak w/w dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art 24 ust 2 pkt 3 ustawy z zastrzeżeniem przypadku o którym mowa w art 26 ust 3 ustawy pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert:
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. cena 90
2. okres gwarancji 10
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl.
Opłata: 6 Waluta PLN.
Warunki i sposób płatności: za wersję papierową płatne gotówką w kasie Urzędu Miasta-Gminy Stryków.
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2007 godzina 10:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2007, godzina 10:30, Urząd Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
Pokój nr 22.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007.


W imieniu zamawiającego

Burmistrz Miasta-Gminy Stryków

Andrzej Jankowski

Ilość odwiedzin: 4017
Nazwa dokumentu: Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
Skrócony opis: Budowę przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Stryków
Osoba, która wprowadzała dane: Maciej Kaczmarek
Data wytworzenia informacji: 2007-04-27 16:07:09
Data udostępnienia informacji: 2007-04-27 16:07:09
Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-25 15:12:55

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner