logo
Wersja dla niedowidzących
  ARCHIWUM BIP - Urząd Miejski w Strykowie
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Burmistrz Strykowa
 URZĄD MIASTA
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
minus Zakres Kompetencji
plus Urząd Stanu Cywilnego
plus Wzory dokumentów
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Ochrona środowiska
 INFORMACJA PUBLICZNA
plus Oświadczenia majątkowe
minus Dostęp do informacji nie ogłoszonych w BIP
plus Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus Konsultacje
plus Wnioski i interpretacje podatkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
plus Uchwały
plus Budżet
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zarządzenia
plus Zbiory Aktów Prawa Miejscowego
plus Wybory
plus Komunikaty, Obwieszczenia i Ogłoszenia
plus Przetargi - rok 2006
minus Przetargi - rok 2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 05.01.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 11.01.2007
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 25.01.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 14.02.2007
   minus Ogłoszenie
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 16.02.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 19.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 23.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 23.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 26.03.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 28-03-2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 02-04-2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu pulblicznym z dnia 05.04.2007r
   minus Ogłoszenie o zamówieniu pulblicznym z dnia 05.04.2007r
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z dnia 05.04.2007r
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 02.05.2007r
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 07.08.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zaproszenie do złożenia ofert na opracowanie dokumentacji
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 28.06.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 13.07.2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 13.06.2007
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 17.08.2007 r.
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 17.08.2007 r.
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu nr 135593-2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.08.2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.08.2007
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 23.08.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu nr 148842-2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 18.09.2007 r.
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy IB 2226/ZP-30/2007
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy IB 2226/ZP-31/2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy BM7322/6/2007
   minus Burmistrz Miasta-Gminy Stryków ogłasza I przetarg ustny ograniczony
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 19.10.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 15.11.2007r.
   minus Ogłoszenie I przetargu ustnego nieograniczonego na najem lokalu użytkowego
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 26.11.2007r
   minus Zapytanie ofertowe z dnia 3 grudnia 2007r
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.12.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 14.12.2007r.
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
   minus II przetarg ustny nieograniczony na najem lokalu użytkowego
   minus II przetarg ustny nieograniczony na najem lokalu użytkowego
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
plus Przetargi - rok 2008
plus Przetargi - rok 2009
plus Przetargi - rok 2010
plus Przetargi - rok 2011
plus Przetargi - rok 2012
plus Przetargi - rok 2013
plus Przetargi - rok 2014
plus Przetargi - rok 2015
plus Kanały technologiczne
minus Plan rozwoju lokalnego
plus Sprawozdawczość
plus Powszechny Spis Rolny (PSR 2010)
minus Plan zagospodarowania przestrzennego
 PRACA W URZĘDZIE
minus Regulamin naboru
plus Ogłoszenia o naborze
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Gminna Biblioteka Publiczna
plus Związki, stowarzyszenia i porozumienia między gminne
plus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Pliki cookies
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Stryków: Kompleksowa informatyzacja

Numer ogłoszenia: 135593 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie, ul. Batorego 25, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198198, fax 042 7198198.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa informatyzacja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego /ZSI/ wspomagającego pracę wszystkich działów Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie, który powinien być;
A/ wykonany w jednakowej technologii bazodanowej i obejmować minimum następujące obszary funkcjonalne;
- Księgowość i finanse
- Biuro Obsługi Klienta
- Gospodarka Mieszkaniowa
- Sprzedaż pozostałą /Magazyn, Fakturowanie, Zakup/
- Ewidencji środków trwałych
- Kadry z ewidencją czasu pracy
- Płace
- Zlecenia
- Zestawienia analityczne dla Zarządu
B/ dostarczony, zainstalowany i zkonfigurrowany ma zapewnić niezbędną infrastrukturę informatyczną obejmującą;
- Bazę danych dla 15 użytkowników.
- System operacyjny dla 15 użytkowników.
C/ objęty usługą niezbędną do uruchomienia i późniejszej eksploatacji systemu w zakresie;
- instalacji i konfiguracji oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych
- szkolenia pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych systemów i modułów
- nadzoru nad wdrożeniem oraz asystę w pierwszym okresie eksploatacji systemu
- serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego
- nadzoru autorskiego i wymiany wersji oprogramowania na najnowsze

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-0, 72.26.00.00-5, 72.26.30.00-6, 72.26.70.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2000.00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) należy wnieść przed terminem złożenia ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45, ust. 1, pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelawem na rachunek zamawiającego w BS Stryków nr rachunku 08 8785 0002 2001 0000 9335 0001 lub bezpośrednio w kasie Zamawiającego w jego siedzibie. Dokument potwierdzający złożenie wadium musi być załączony do oferty..

 III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. złożą ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej: www.bip.strykow.pl,
2. spełniają warunki art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego z powodów wymienionych w art 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
4. zapoznali się z treścią SIWZ, zawartym w niej wzorem umowy i w razie wyboru oferty są gotowi do jej podpisania,
5. wniosą wadium w kwocie 2000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) przed terminem otwarcia ofert,
6. posiadają siedzibę lub oddział w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego,
7. wykażą się co najmniej pięcioma wdrożeniami w okresie ostatnich 10 lat w województwie łódzkim zrealizowanymi z należytą starannością odpowiadające wartością i zakresem przedmiotowi zamówienia,
8. posiadają certyfikat ISO w zakresie projektowania, tworzenia, instalacji, wdrażania oraz serwisu zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie,
9. zadeklarują stałą obsługę serwisową dostarczonego przedmiotu zamówienia i określą jej warunki.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków metodą 0-1 (nie spełnia - spełnia). Wykonawcy nie spełniający wszystkich 9-u warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązani są załączyć do oferty nw. oświadczenia i dokumenty:
1. Aktualny na dzień składania ofert wypis z Krajowego Rejestru Sądowego (rejestru przedsiębiorców) lub ewidencji dla firmy Wykonawcy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o uiszczeniu należnych podatków i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub właściwy dokument stwierdzający zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności;
3. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o uiszczeniu należnych składek ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub właściwy dokument stwierdzający zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności;
4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w zakresie art. 24 ust 1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Certyfikat ISO w zakresie projektowania, tworzenia, instalacji, wdrażania oraz serwisu zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie.
6. Oświadczenie o spełnianiu warunków w art. 22, ust. 1 i art.24, ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
7. Dowód wniesienia wadium,
8. Listy referencyjne minimum pięciu wdrożeń w woj. łódzkim w okresie ostatnich 10 lat,
9. Deklarację stałej obsługi serwisowej dostarczonego przedmiotu zamówienia i określą jej warunki.

 SEKCJA IV: PROCEDURA

 IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

 1. Cena - 0,3

2. Ocena funkcjonalności - 0,3

3. Baza danych - 0,2

4. Metodologia wdrożenia - 0,1

5. Doświadczenie we wdrażaniu ZSI i potencjał kadrowy - 0,1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.strykow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
95 - 010 Stryków, ul. Batorego 25 pok. nr 2..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należ złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 95 - 010 Stryków, ul. Batorego 25, pok. nr 2. (tel. 0427198198).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wartość zamówienia pomiędzy 14000.00 a 211000.00 EURO, finansowana ze środków własnych

 

Załączniki do pobrania: 2007-08-07 10:21:35 - SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (215.00 kB)

Ilość odwiedzin: 3057
Skrócony opis: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 07.08.2007 Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z siedzibą w: 95-010 Stryków, ul. Batorego 25, ogłasza przetarg na:Kompleksowa informatyzacja
Osoba, która wytworzyła informację: Tomasz Piestrzeniewicz
Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Piestrzeniewicz
Osoba, która wprowadzała dane: Tomasz Piestrzeniewicz
Data wytworzenia informacji: 2007-08-07 10:03:37
Data udostępnienia informacji: 2007-08-07 10:03:37
Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-07 10:42:05

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner