Stryków, dn.30.03.2007r.
ZS 1 /IV/0114/1/2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
Zamawiający: Zespół Szkół nr 1 w Strykowie ul. Targowa 21, 95 – 010 Stryków
w imieniu którego występuje Dyrektor Zespołu Szkół nr1,
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro na:
Wymianę istniejącej nawierzchni betonowej na nawierzchnię z kostki brukowej w Zespole Szkół nr 1 w Strykowie
Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. nr 164, poz. 1163 z e zm.).
Przedmiot zamówienia.
Remont polegający na:
zerwaniu istniejącej nawierzchni betonowej - 530.5 m2,
ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej - 551.3 m2,
ułożeniu krawężników i obrzeży betonowych - 184.8 mb,
wykonaniu niwelety istniejących studzienek kan. - 4 szt.
Szczegółowy zakres i charakterystyka robót znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
Sposób uzyskania SIWZ.
w siedzibie Zamawiającego, ul. Targowa 21 w Strykowie,
strona internetowa: www.zs1strykow.szkoly.lodz.pl
strona internetowa: www.bip.strykow.pl
Osoby upoważnione przez Zamawiającego do kontaktu z zainteresowanymi osobami:
Wiesława Wejsman – koordynator postępowania ZS nr 1,
Janusz Sopata – inspektor ds. inwestycji UMG Stryków,
Wadium – nie wymagane.
Termin wykonania zamówienia: 30 dni od popisania umowy.
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia,
2. posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; wymagane udokumentowane wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch zamówień o podobnym charakterze i nie mniejszej wartości niż przedmiot zamówienia,
3. funkcję kierownika robót pełnić będzie osoba posiadająca stosowne uprawnienia,
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert,
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 lub ust.2 Prawa zamówień publicznych,
6. udzielą minimum 2 letniej gwarancji na wykonane prace,
7. akceptują zapisy specyfikacji wraz z załączoną propozycją umowy.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków.
Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
Kryteria oceny ofert: cena – 90 %, okres gwarancji – 10 %.
Termin związania ofertą – okres 30 dni od daty składania ofert.
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 16 kwietnia 2007r. do godz. 10.00 w sekretariacie Zespołu Szkół nr 1 w Strykowie, ul. Targowa 21.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 kwietnia 2007r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego.
W imieniu Zamawiającego
Dyrektor Zespołu Szkół nr 1 w Strykowie
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania numer OWP/2007/04/02-852570 z dn. 2007/04/02
Ilość odwiedzin: | 2863 |
Nazwa dokumentu: | Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 02-04-2007 |
Skrócony opis: | Wymianę istniejącej nawierzchni betonowej na nawierzchnię z kostki brukowej w Zespole Szkół nr 1 w Strykowie |
Podmiot udostępniający: | Zespół Szkół nr 1 w Strykowie ul. Targowa 21, 95 – 010 Stryków |
Osoba, która wytworzyła informację: | Dyrektor Zespołu Szkół nr 1 w Strykowie |
Osoba, która wprowadzała dane: | Maciej Kaczmarek |
Data wytworzenia informacji: | 2007-04-02 15:59:23 |
Data udostępnienia informacji: | 2007-04-02 15:59:23 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2007-04-02 16:47:14 |