Stryków, dnia 21.05.2007 r.
IB.2226/ ZP-14/2007
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Zamawiający : Miasto-Gmina Stryków w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27 , 95 – 010 Stryków
tel/fax 042/ 71 98 002, 042 7198 193, e-mail: strykow@strykow.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 60 000 EURO na
Budowa linii oświetlenia ulicznego w Bratoszewicach ul. Ogrodnicza
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 99 z dnia 21.05.2007 POZYCJA 28680
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Stryków: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Bratoszewicach ul. Ogrodnicza
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto-Gmina Stryków, do kontaktów: Sylwester Kacperski, Hubert Kurczak, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, fax 042 7198193, e-mail: strykow@strykow.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.strykow.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Bratoszewicach ul. Ogrodnicza.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bratoszewice gm. Stryków.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego ul. Ogrodniczej w Bratoszewicach przewidziana jest na odcinku od ul. Łódzkiej do drogi gminnej leżącej na granicy obrębów Bratoszewice i Nowostawy Górne.
Przedmiotowa sieć składa się z dwóch obwodów oświetleniowych zasilanych z rozdzielnicy oświetlenia ulicznego, mocowanej na istniejącym słupie stacyjnym, stacji transformatorowej nr 40702.
I Etap:
W terminie do dnia 29 września 2007 roku wykonanie odcinka sieci oświetleniowej od ul. Łódzkiej do stacji trafi nr 40702 (ok. 810 mb drogi) - zamontowanie 8 szt. nowych słupów oświetleniowych zasilanych linią kablową YAKY4x35mm², montaż na istniejących słupach energetycznych przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn lub podobnych o przekroju 4x50mm², montaż 19 szt. opraw oświetleniowych wraz z osprzętem.
II Etap:
W terminie do dnia 31 maja 2008 roku wykonanie odcinka sieci oświetleniowej od stacji trafi nr 40702 do słupa oświetleniowego zlokalizowanego przy działce nr ewidencyjny 499 (ok. 835 mb drogi) - zamontowanie 21 szt. nowych słupów wraz z oprawami oświetleniowymi i linią kablową.
III Etap:
W terminie do dnia 28 maja 2009 roku wykonanie pozostałego odcinka sieci oświetleniowej (ok. 735 mb drogi) - zamontowanie 18 szt. nowych słupów wraz z oprawami oświetleniowymi i linią kablową
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.31.61.10.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.05.2009
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 PLN
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż zamówienie (cena ofertowa) , wykonawca gwarantuje, ze osoba która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne co najmniej w dniu składania ofert
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty wymagane:
1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1.Formularz ofertowy
2.Dowód wniesienia wadium;
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; załącznik nr 2
1.2 . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
1.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 6
2.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, ( w tym zaświadczenie o przynależności kierowników budowy do Izby Inżynierów) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca według załącznika nr 5
4.Wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat od wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - według załącznika nr 7 - wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej dwie wykonane tego typu roboty
1.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
1.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- ważną w dniu złożenia ofert
II. Inne dokumenty:
1.Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania
2.Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 3.
3.Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4.
4.Warunki gwarancji.
5.Wypełniony kosztorys ofertowy (wymagany kosztorys ma charakter informacyjno - pomocniczy, gdyż ze względu na przyjęty model wynagrodzenia ryczałtowo rzeczowy wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacja projektową i specyfikacja techniczną).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl.
Opłata: 33 Waluta PLN.
Warunki i sposób płatności: płatne w kasie Urzędu Miasta-Gminy Stryków za wersję papierową.
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2007 godzina 10:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2007, godzina 10:30, Urząd Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
Pokój nr 22.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.
W imieniu zamawiającego
Burmistrz Miasta-Gminy Stryków
Andrzej Jankowski