logo
Wersja dla niedowidzących
  ARCHIWUM BIP - Urząd Miejski w Strykowie
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Burmistrz Strykowa
 URZĄD MIASTA
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
minus Zakres Kompetencji
plus Urząd Stanu Cywilnego
plus Wzory dokumentów
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Ochrona środowiska
 INFORMACJA PUBLICZNA
plus Oświadczenia majątkowe
minus Dostęp do informacji nie ogłoszonych w BIP
plus Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus Konsultacje
plus Wnioski i interpretacje podatkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
plus Uchwały
plus Budżet
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zarządzenia
plus Zbiory Aktów Prawa Miejscowego
plus Wybory
plus Komunikaty, Obwieszczenia i Ogłoszenia
plus Przetargi - rok 2006
minus Przetargi - rok 2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 05.01.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 11.01.2007
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 25.01.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 14.02.2007
   minus Ogłoszenie
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 16.02.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 19.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 23.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 23.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 26.03.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 28-03-2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 02-04-2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu pulblicznym z dnia 05.04.2007r
   minus Ogłoszenie o zamówieniu pulblicznym z dnia 05.04.2007r
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z dnia 05.04.2007r
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 02.05.2007r
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 07.08.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zaproszenie do złożenia ofert na opracowanie dokumentacji
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 28.06.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 13.07.2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 13.06.2007
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 17.08.2007 r.
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 17.08.2007 r.
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu nr 135593-2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.08.2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.08.2007
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 23.08.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu nr 148842-2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 18.09.2007 r.
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy IB 2226/ZP-30/2007
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy IB 2226/ZP-31/2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy BM7322/6/2007
   minus Burmistrz Miasta-Gminy Stryków ogłasza I przetarg ustny ograniczony
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 19.10.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 15.11.2007r.
   minus Ogłoszenie I przetargu ustnego nieograniczonego na najem lokalu użytkowego
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 26.11.2007r
   minus Zapytanie ofertowe z dnia 3 grudnia 2007r
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.12.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 14.12.2007r.
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
   minus II przetarg ustny nieograniczony na najem lokalu użytkowego
   minus II przetarg ustny nieograniczony na najem lokalu użytkowego
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
plus Przetargi - rok 2008
plus Przetargi - rok 2009
plus Przetargi - rok 2010
plus Przetargi - rok 2011
plus Przetargi - rok 2012
plus Przetargi - rok 2013
plus Przetargi - rok 2014
plus Przetargi - rok 2015
plus Kanały technologiczne
minus Plan rozwoju lokalnego
plus Sprawozdawczość
plus Powszechny Spis Rolny (PSR 2010)
minus Plan zagospodarowania przestrzennego
 PRACA W URZĘDZIE
minus Regulamin naboru
plus Ogłoszenia o naborze
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Gminna Biblioteka Publiczna
plus Związki, stowarzyszenia i porozumienia między gminne
plus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Pliki cookies
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Stryków, dnia 21.05.2007 r.
IB.2226/ ZP-14/2007
 
 
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
 
Zamawiający : Miasto-Gmina Stryków w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27 , 95 – 010 Stryków
tel/fax 042/ 71 98 002, 042 7198 193, e-mail: strykow@strykow.pl
 
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 60 000 EURO na
Budowa linii oświetlenia ulicznego w Bratoszewicach ul. Ogrodnicza
 
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 99 z dnia 21.05.2007 POZYCJA 28680
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Stryków: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Bratoszewicach ul. Ogrodnicza
Publikacja obowiązkowa.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto-Gmina Stryków, do kontaktów: Sylwester Kacperski, Hubert Kurczak, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, fax 042 7198193, e-mail: strykow@strykow.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.strykow.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
 
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Bratoszewicach ul. Ogrodnicza.
 
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bratoszewice gm. Stryków.
 
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
 
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
 
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego ul. Ogrodniczej w Bratoszewicach przewidziana jest na odcinku od ul. Łódzkiej do drogi gminnej leżącej na granicy obrębów Bratoszewice i Nowostawy Górne.
Przedmiotowa sieć składa się z dwóch obwodów oświetleniowych zasilanych z rozdzielnicy oświetlenia ulicznego, mocowanej na istniejącym słupie stacyjnym, stacji transformatorowej nr 40702.
I Etap:
W terminie do dnia 29 września 2007 roku wykonanie odcinka sieci oświetleniowej od ul. Łódzkiej do stacji trafi nr 40702 (ok. 810 mb drogi) - zamontowanie 8 szt. nowych słupów oświetleniowych zasilanych linią kablową YAKY4x35mm², montaż na istniejących słupach energetycznych przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn lub podobnych o przekroju 4x50mm², montaż 19 szt. opraw oświetleniowych wraz z osprzętem.
II Etap:
W terminie do dnia 31 maja 2008 roku wykonanie odcinka sieci oświetleniowej od stacji trafi nr 40702 do słupa oświetleniowego zlokalizowanego przy działce nr ewidencyjny 499 (ok. 835 mb drogi) - zamontowanie 21 szt. nowych słupów wraz z oprawami oświetleniowymi i linią kablową.
III Etap:
W terminie do dnia 28 maja 2009 roku wykonanie pozostałego odcinka sieci oświetleniowej (ok. 735 mb drogi) - zamontowanie 18 szt. nowych słupów wraz z oprawami oświetleniowymi i linią kablową
 
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy
 
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.31.61.10.
 
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
 
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro
 
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.05.2009
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 PLN
 
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
 
Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż zamówienie (cena ofertowa) , wykonawca gwarantuje, ze osoba która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne co najmniej w dniu składania ofert
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty wymagane:
 
1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
 
 
1.Formularz ofertowy
2.Dowód wniesienia wadium;
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; załącznik nr 2
 
1.2 . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
 
1.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 6
2.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, ( w tym zaświadczenie o przynależności kierowników budowy do Izby Inżynierów) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca według załącznika nr 5
4.Wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat od wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - według załącznika nr 7 - wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej dwie wykonane tego typu roboty
 
1.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
 
1.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- ważną w dniu złożenia ofert
 
II. Inne dokumenty:
 
1.Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania
2.Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 3.
3.Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4.
4.Warunki gwarancji.
5.Wypełniony kosztorys ofertowy (wymagany kosztorys ma charakter informacyjno - pomocniczy, gdyż ze względu na przyjęty model wynagrodzenia ryczałtowo rzeczowy wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacja projektową i specyfikacja techniczną).
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
 
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
 
2) Kryteria oceny ofert
 
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
3) Informacje administracyjne
 
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl.
Opłata: 33 Waluta PLN.
Warunki i sposób płatności: płatne w kasie Urzędu Miasta-Gminy Stryków za wersję papierową.
 
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
 
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2007 godzina 10:00.
 
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
 
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2007, godzina 10:30, Urząd Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
Pokój nr 22.
 
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
 
1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
 
2) Informacje dodatkowe:
 
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.
W imieniu zamawiającego
Burmistrz Miasta-Gminy Stryków
Andrzej Jankowski

Załączniki do pobrania: 2007-05-21 22:53:00 - Pobierz treść SIWZ wraz z załącznikami [zip] (5.71 MB)

Ilość odwiedzin: 2745
Nazwa dokumentu: Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
Skrócony opis: Budowa linii oświetlenia ulicznego w Bratoszewicach ul. Ogrodnicza
Osoba, która wprowadzała dane: Maciej Kaczmarek
Data wytworzenia informacji: 2007-05-21 22:49:34
Data udostępnienia informacji: 2007-05-21 22:49:34
Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-22 15:16:54

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner