logo
Wersja dla niedowidzących
  ARCHIWUM BIP - Urząd Miejski w Strykowie
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Burmistrz Strykowa
 URZĄD MIASTA
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
minus Zakres Kompetencji
plus Urząd Stanu Cywilnego
plus Wzory dokumentów
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Ochrona środowiska
 INFORMACJA PUBLICZNA
plus Oświadczenia majątkowe
minus Dostęp do informacji nie ogłoszonych w BIP
plus Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus Konsultacje
plus Wnioski i interpretacje podatkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
plus Uchwały
plus Budżet
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zarządzenia
plus Zbiory Aktów Prawa Miejscowego
plus Wybory
plus Komunikaty, Obwieszczenia i Ogłoszenia
plus Przetargi - rok 2006
plus Przetargi - rok 2007
plus Przetargi - rok 2008
plus Przetargi - rok 2009
plus Przetargi - rok 2010
plus Przetargi - rok 2011
plus Przetargi - rok 2012
minus Przetargi - rok 2013
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus I przetarg ustny nieograniczony
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus ZAPYTANIE OFERTOWE
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie o zamówieniu
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie o otwartym konkursie ofert
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus I przetarg ustny nieograniczony
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
plus Przetargi - rok 2014
plus Przetargi - rok 2015
plus Kanały technologiczne
minus Plan rozwoju lokalnego
plus Sprawozdawczość
plus Powszechny Spis Rolny (PSR 2010)
minus Plan zagospodarowania przestrzennego
 PRACA W URZĘDZIE
minus Regulamin naboru
plus Ogłoszenia o naborze
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Gminna Biblioteka Publiczna
plus Związki, stowarzyszenia i porozumienia między gminne
plus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Pliki cookies
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


Stryków: Opracowanie projektów oświetlenia dróg na terenie gminy Stryków
Numer ogłoszenia: 159150 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stryków , ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 42 7198002, faks 42 7198193.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strykow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów oświetlenia dróg na terenie gminy Stryków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 9 odrębnych projektów oświetlenia ulicznego w oparciu o technologię LED w następujących miejscowościach na terenie gminy Stryków 1) część I Anielin Swędowski , droga gminna ul. Swędowska długość 840 m 2) część II Dobieszków, droga wewnętrzna długość 470 m 3)część III Osse, droga powiatowa długość 1870 m 4)część IV Sadówka, droga gminna długość 540 m 5) część V Sosnowiec Pieńki droga gminna długość 1140 m 6) część VI Zelgoszcz droga gminna trzy odcinki o łącznej długości 1540 m 7) część VII Stryków ul. Dojazdowa droga gminna długość 150 m 8) część VIII Pludwiny droga wewnętrzna długość 700 m 9) część IX Rokitnica droga serwisowa długość 320 m. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie odrębnie dla każdej części zamówienia 1) Mapy dc projektowych 2) Projektu budowlanego wraz z koniecznymi uzgodnieniami do uzyskania pozwolenia na budowę - 5 egz. 3) Kosztorysu inwestorskiego - 1 egz. 4) Przedmiaru robót - 1 egz. 5) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 1 egz. 6) Całość dokumentacji w wersji elektronicznej- format pdf, przedmiar i kosztorys w wersji format pdf i wersja edytowalna 7) Występując w imieniu Zamawiającego uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę 8) Jednorazowej aktualizacji dokumentacji pod względem innego doboru opraw LED, mającej na celu ich optymalny wybór w chwili realizacji inwestycji 9) Jednorazowej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na wezwanie Zamawiającego 10) Udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji zadane po ogłoszeniu przetargu na budowę zaprojektowanego oświetlenia ulicznego. Wraz z kompletną dokumentacją projektową Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, iż opis przedmiotu zamówienia jest zgodny z art. 29, 30 , 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przed przystąpieniem do prac projektowych Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym wszelkie szczegóły dokumentacji oraz uzyskać warunki włączenia do sieci. Zamówienie obejmuje również uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawa do dysponowania gruntem na cele budowlane. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uzyskaniem uzgodnień, opinii, warunków, decyzji. Wszelkie rozwiązania technologiczne i zastosowane materiały wymagają uzgodnienia z Zamawiającym na etapie koncepcji projektowej. Dokumentacja projektowa musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.10.243.1623 j.t.) oraz winna być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. nr 202 poz. 2072 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43 poz. 430 z 1999 r., Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. nr 130 poz. 1389 z 2004 r.) winna być zgodna z przepisami i wymogami i wszystkimi innymi unormowaniami, standardami i przepisami prawnymi, których należy przestrzegać przy realizacji tego typu inwestycji. Dokumentacja winna posiadać wszelkie niezbędne uzgodnienia w każdym egzemplarzu. Zamawiający dostarczy Wykonawcy wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Stryków. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez jednego Wykonawcę oferty na maksymalnie trzy zadania. Oznaczenie wg CPV 713 20 000 - 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy/om. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu projektu oświetlenia ulicznego i uzyskaniu pozwolenia na budowę, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów , na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie - według załącznika nr 6 do Specyfikacji. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej 2 wykonane w/w usługi. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawca wykaże spełnienie warunku jeśli będzie dysponował projektantem, posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. Należy złożyć oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. nr 7 oraz wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - zał. nr 5 Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeśli będzie posiadał opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, pełnomocnictwo, 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a,4. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy albo informację, iż nie należy do grupy kapitałowej, zgodnie z zał. 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1.Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę specjalisty w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, jeżeli zmiana specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), 2.Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. W przypadku zmiany specjalisty, nowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty (przedstawić niezbędne uprawnienia do kierowania/nadzorowania robotami). Wykonawca obowiązany jest zmienić specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 3.w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4.w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, 5.zmiany w sposobie dokonywania płatności, rozliczania, 6.obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwacje, inne, 7.zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp., 8.uwarunkowań społecznych (protestów, listów, petycji, itp.), 9.rezygnacji przez Zamawiającego z części usługi, 10.zmiany stanu prawnego, 11.braku możliwości kontynuacji prac z winy Zamawiającego, Warunki dokonania zmian: a)zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b)strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c)wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Podwykonawcy/ów za pisemną zgodą Zamawiającego w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SWIZ). Wraz z niniejszą propozycją, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę/projekt umowy z podwykonawcą/podwykonawcami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95 -010 Stryków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95 -010 Stryków, pok.2 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 

Nazwa dokumentu: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Skrócony opis: Opracowanie projektów oświetlenia dróg na terenie gminy Stryków
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta-Gminy Stryków
Osoba, która wytworzyła informację: Burmistrz Miasta-Gminy Stryków
Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Piestrzeniewicz
Osoba, która wprowadzała dane: Tomasz Piestrzeniewicz
Data wytworzenia informacji: 2013-04-22 15:34:27
Data udostępnienia informacji: 2013-04-22 15:34:27
Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-15 13:11:59

Wersja do wydruku...

corner   corner