logo
Wersja dla niedowidzących
  ARCHIWUM BIP - Urząd Miejski w Strykowie
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Burmistrz Strykowa
 URZĄD MIASTA
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
minus Zakres Kompetencji
plus Urząd Stanu Cywilnego
plus Wzory dokumentów
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Ochrona środowiska
 INFORMACJA PUBLICZNA
plus Oświadczenia majątkowe
minus Dostęp do informacji nie ogłoszonych w BIP
plus Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus Konsultacje
plus Wnioski i interpretacje podatkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
plus Uchwały
plus Budżet
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zarządzenia
plus Zbiory Aktów Prawa Miejscowego
plus Wybory
plus Komunikaty, Obwieszczenia i Ogłoszenia
plus Przetargi - rok 2006
plus Przetargi - rok 2007
plus Przetargi - rok 2008
plus Przetargi - rok 2009
plus Przetargi - rok 2010
plus Przetargi - rok 2011
plus Przetargi - rok 2012
minus Przetargi - rok 2013
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus I przetarg ustny nieograniczony
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus ZAPYTANIE OFERTOWE
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie o zamówieniu
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie o otwartym konkursie ofert
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus I przetarg ustny nieograniczony
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
plus Przetargi - rok 2014
plus Przetargi - rok 2015
plus Kanały technologiczne
minus Plan rozwoju lokalnego
plus Sprawozdawczość
plus Powszechny Spis Rolny (PSR 2010)
minus Plan zagospodarowania przestrzennego
 PRACA W URZĘDZIE
minus Regulamin naboru
plus Ogłoszenia o naborze
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Gminna Biblioteka Publiczna
plus Związki, stowarzyszenia i porozumienia między gminne
plus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Pliki cookies
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.strykow.pl



--------------------------------------------------------------------------------


Stryków: przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych.
Numer ogłoszenia: 141997 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strykowie , ul. Kościuszki 29, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 42 719 85 01, faks 42 719 85 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) prowadzony przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy, aktualizowany zgodnie z przepisami. Dokument potwierdzający wpis należy dołączyć do oferty.



III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

część 1: Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi (3 odrębne umowy) polegające na organizacji warsztatów o tematyce zgodnej rodzajowo z tematyką tej części zamówienia, na którą składa ofertę łącznie dla co najmniej 30 osób. część 2: Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi (3 odrębne umowy) polegające na organizacji treningu pracy o tematyce zgodnej rodzajowo z tematyką tej części zamówienia, na którą składa ofertę łącznie dla co najmniej 25 osób. część 3: Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1 usługę polegającą na organizacji indywidualnego doradztwa zawodowego. część 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 i 13: Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1 usługę polegającą na organizacji szkolenia o tematyce zgodnej rodzajowo z tematyką tej części zamówienia, na którą składa ofertę. uwaga: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w kilku częściach musi wykazać spełnienie warunku dla każdej części, o którą się ubiega.



III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dotyczy wszystkich części: Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 usług szkoleniowych z zakresu warsztatu / treningu / doradztwa / szkolenia zawodowego zgodnego rodzajowo z tematyką tej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
•wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
•wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strykow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 95-010 Stryków, ul. Kościuszki 29, sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 14:45, miejsce: 95-010 Stryków, ul. Kościuszki 29, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Jesteśmy razem jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty rozwijające aktywność społeczno - zawodową i kompetencje psychospołeczne.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty rozwijające aktywność społeczno - zawodową i kompetencje psychospołeczne w wymiarze 30 godzin edukacyjnych dla grupy 32 osób (liczba osób może ulec zmianie).


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

•3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.08.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trening pracy.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening pracy w wymiarze 30 godzin edukacyjnych dla grupy 25 osób (liczba osób może ulec zmianie).


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

•3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Indywidualne doradztwo zawodowe.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne doradztwo zawodowe w wymiarze 4 godzin edukacyjne na 1 osobę dla 4 osób (liczba osób może ulec zmianie).


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

•3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs zawodowy Fryzjer.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zawodowy Fryzjer w wymiarze nie mniejszym niż 160 godzin edukacyjnych dla 2 osób (liczba osób może ulec zmianie);.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

•3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs zawodowy Obsługa kas fiskalnych z elementami fakturowania i minimum sanitarnym.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zawodowy Obsługa kas fiskalnych z elementami fakturowania i minimum sanitarnym w wymiarze nie mniejszym niż 60 godzin edukacyjnych dla grupy 10 osób (liczba osób może ulec zmianie).


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

•3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs zawodowy Bukieciarstwo z elementami decupage.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zawodowy Bukieciarstwo z elementami decupage w wymiarze nie mniejszym niż 140 godzin edukacyjnych dla grupy 4 osób (liczba osób może ulec zmianie).


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

•3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs zawodowy Magazynier z obsługą wózków wysokiego składowania.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zawodowy Magazynier z obsługą wózków wysokiego składowania w wymiarze nie mniejszym niż 200 godzin edukacyjnych dla grupy 2 osób (liczba osób może ulec zmianie).


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

•3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs zawodowy Spawanie metodą MIG - MAG.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zawodowy Spawanie metodą MIG - MAG w wymiarze nie mniejszym niż 140 godzin edukacyjnych dla 1 osoby.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

•3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs zawodowy Opiekunka domowa.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zawodowy Opiekunka domowa w wymiarze nie mniejszym niż 140 godzin edukacyjnych dla 1 osoby.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

•3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kurs zawodowy Pracownik administarcyjno - biurowy.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zawodowy Pracownik administarcyjno - biurowy w wymiarze nie mniejszym niż 120 godzin edukacyjnych dla 1 osoby.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

•3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kurs zawodowy Pracownik ogólnobudowlany.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zawodowy Pracownik ogólnobudowlany w wymiarze nie mniejszym niż 120 godzin edukacyjnych dla 1 osoby.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

•3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kurs zawodowy Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zawodowy Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną w wymiarze nie mniejszym niż 140 godzin dla 3 osób.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

•3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kursu Prawo jazdy kategorii B.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kursu Prawo jazdy kategorii B w wymiarze 60 godzin dla grupy 5 osób (liczba osób może ulec zmianie).


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

•3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.09.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Ilość odwiedzin: 1036
Nazwa dokumentu: Ogłoszenie usługi
Skrócony opis: przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta-Gminy Stryków
Osoba, która wytworzyła informację: Bożena Chojnacka
Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Chojnacka
Osoba, która wprowadzała dane: Maciej Kaczmarek
Data wytworzenia informacji: 2013-07-12 14:09:57
Data udostępnienia informacji: 2013-07-12 14:09:57
Data ostatniej aktualizacji: 2013-07-31 10:06:29

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner