Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie, ul. Batorego 25, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198198, fax 042 7198198.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ciągnik komunalny 2485/XI/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb zamawiającego ciągnika w wersji komunalnej z pługiem PUV - 2800. Ogólne dane techniczne i wymagania. Fabrycznie nowy, rok produkcji 2007, Silnik ciągnika czterosuwowy z zapłonem samoczynnym z bezpośrednim wtryskiem paliwa, chłodzony cieczą, spełniający normy zgodnie z dyrektywą 97/68/EC stage II (krok II) napędzany ON, Moc znamionowa silnika 84,9 KM przy 2400 obr/min (wg. 97/68/EC), Maksymalny moment obrotowy 2876 Nm. Przy 1400 obr/min, Średnica cylindrów/skok tłoka 110/125 mm, Jednostkowe zużycie paliwa poniżej 228 g/kWh, Pojemność zbiornika paliwa min. 155 dm3, Układ hamulcowy - hamulec roboczy tarczowy, mokry, sterowany hydraulicznie, Układ napędowy; Sprzęgło jednotarczowe, cierne, sterowane mechanicznie, Skrzynia biegów mechaniczna, synchronizowana, o liczbie biegów przód/tył 12/4, Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi uruchamiana mechanicznie, Napęd ciągnika na dwie osie (2x2), Układ kierowniczy hydrostatyczny, ze wspomaganiem, Układ hydrauliczny: Wydatek pompy 46d dm3/min, Pojemność zbiornika oleju hydraulicznego min 49 dm3, Wyjścia hydrauliki zewnętrzne min. 2 pary, przód i tył, Maksymalny udźwig podnośnika tylnego w osi końcówek 3000 kg, Przedni TUZ standard Wałek Odbioru Mocy: Sposób załączania mechaniczny o prędkości obrotowej 540/1000 obr/min, Wymiary i masy: Długość/Szerokość/Wysokość 4605/2010/2905 mm, Masa własna nie większa niż 4545 kg w rozkładzie tej masy na osie przód/tył 2035/2610 kg, Dopuszczalna masa całkowita 6000 kg, Dopuszczalne naciski na osie przednią /tylną 2160/5410 kg, Układ elektryczny o napięciu 12V, Ogumienie: Przód 14,9R24 Tył 18,4R34 Wyposażenie: Pług PUV - 2800 z gumowymi listwami zgarniającymi, sterowany elektrohydraulicznie. Wymagania dodatkowe: Warunki i forma płatności za przedmiot zamówienia w czterech równych ratach w terminach płatności 7 dni, 67 dni, 97dni i 127 dni po dostawie i przekazaniu faktury, przelewem na wskazane na fakturze konto, Wykonawca zamówienia udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 2 lata od daty dostawy bez limitu kilometrów i motogodzin, Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z reakcją na telefoniczne zgłoszenie nie dłuższą niż 16 godzin,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.37.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art.24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania Zamawiającego i nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ustawy (wg Załącznika Nr 1 do niniejszej SIWZ), b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty: d) Podpisany projekt umowy, e) Opis techniczny przedmiotu zamówienia (karty katalogowe itp.), poświadczający spełnienie wymagań technicznych, w tym wykaz parametrów oferowanego ciągnika z informacją na temat wymiarów, rozstawów osi, dopuszczalnych obciążeń i zużycia paliwa i/lub prospekt producenta zawierający w/w dane. Dokumentacja w języku polskim, f) Dokumenty dopuszczające ciągnik do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację oraz eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego, g) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3-ch lat dostaw podobnych do przedmiotu zamówienia jakich Wykonawca powinien zrealizować we wskazanym okresie co najmniej 5 dostaw. Należy dołączyć referencje, h) Pisemne pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeśli nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://www.bip.strykow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Batorego 25, Stryków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Batorego 25, Stryków pok. nr 2..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup ze środków gminy i własnych. Opis sposobu przygotowywania oferty. a) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie lub czytelnym pismem ręcznym (długopisem lub nie ścieralnym atramentem) oraz podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, b) Oferta powinna być sporządzona na umieszczonym w niniejszej SIWZ Formularzu oferty. Formularz oferty wraz ze wszystkimi załącznikami stanowiącymi integralną część oferty, zostanie wypełniony przez Wykonawcę zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, c) W przypadku, gdy Wykonawca dołączy kopie dokumentów jako załączniki muszą być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, d) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub ofert zawierających alternatywne rozwiązania, lub też partycypowanie w więcej niż jednej ofercie spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę, e) Wszystkie strony oferty, w tym załączników winne być spięte w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji i ponumerowane. Wszystkie miejsca z naniesionymi zmianami i poprawkami muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do składania oferty. Upoważnienie do podpisywania ofert powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych załączonych dokumentów, f) Oferta powinna być złożona w dwóch nieprzejrzystych kopertach zaadresowanych do zamawiającego z zaznaczeniem na zewnętrznej kopercie nazwy i adresu zamawiającego oraz nazwy zamówienia publicznego: Oferta na dostawę ciągnika w wersji komunalnej - NIE OTWIERAĆ PRZED 30.11.2007r godz. 1215 , g) Na wewnętrznej kopercie, oprócz nazwy i adresu zamawiającego oraz nazwy zamówienia publicznego, powinien być umieszczony dokładny adres Wykonawcy, h) Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez ich otwarcia, i) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną przez siebie ofertę w przypadku pisemnego poinformowania zamawiającego o wprowadzeniu zmian lub jej wycofaniu przed upłynięciem terminu ich składania. Powiadomienie musi być złożone wg takich samych zasad jak składanie ofert tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej i opisanej jako Zmiana lub Wycofanie, j) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy, k) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji nie mogą zostać ujawnione innym uczestnikom postępowania poprzez wydzielenie ich w sposób widoczny i nie budzący wątpliwości, l) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.