logo
Wersja dla niedowidzących
  ARCHIWUM BIP - Urząd Miejski w Strykowie
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Burmistrz Strykowa
 URZĄD MIASTA
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
minus Zakres Kompetencji
plus Urząd Stanu Cywilnego
plus Wzory dokumentów
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Ochrona środowiska
 INFORMACJA PUBLICZNA
plus Oświadczenia majątkowe
minus Dostęp do informacji nie ogłoszonych w BIP
plus Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus Konsultacje
plus Wnioski i interpretacje podatkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
plus Uchwały
plus Budżet
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zarządzenia
plus Zbiory Aktów Prawa Miejscowego
plus Wybory
plus Komunikaty, Obwieszczenia i Ogłoszenia
plus Przetargi - rok 2006
minus Przetargi - rok 2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 05.01.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 11.01.2007
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 25.01.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 14.02.2007
   minus Ogłoszenie
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 16.02.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 19.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 23.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 23.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 26.03.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 28-03-2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 02-04-2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu pulblicznym z dnia 05.04.2007r
   minus Ogłoszenie o zamówieniu pulblicznym z dnia 05.04.2007r
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z dnia 05.04.2007r
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 02.05.2007r
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 07.08.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zaproszenie do złożenia ofert na opracowanie dokumentacji
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 28.06.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 13.07.2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 13.06.2007
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 17.08.2007 r.
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 17.08.2007 r.
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu nr 135593-2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.08.2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.08.2007
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 23.08.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu nr 148842-2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 18.09.2007 r.
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy IB 2226/ZP-30/2007
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy IB 2226/ZP-31/2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy BM7322/6/2007
   minus Burmistrz Miasta-Gminy Stryków ogłasza I przetarg ustny ograniczony
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 19.10.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 15.11.2007r.
   minus Ogłoszenie I przetargu ustnego nieograniczonego na najem lokalu użytkowego
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 26.11.2007r
   minus Zapytanie ofertowe z dnia 3 grudnia 2007r
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.12.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 14.12.2007r.
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
   minus II przetarg ustny nieograniczony na najem lokalu użytkowego
   minus II przetarg ustny nieograniczony na najem lokalu użytkowego
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
plus Przetargi - rok 2008
plus Przetargi - rok 2009
plus Przetargi - rok 2010
plus Przetargi - rok 2011
plus Przetargi - rok 2012
plus Przetargi - rok 2013
plus Przetargi - rok 2014
plus Przetargi - rok 2015
plus Kanały technologiczne
minus Plan rozwoju lokalnego
plus Sprawozdawczość
plus Powszechny Spis Rolny (PSR 2010)
minus Plan zagospodarowania przestrzennego
 PRACA W URZĘDZIE
minus Regulamin naboru
plus Ogłoszenia o naborze
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Gminna Biblioteka Publiczna
plus Związki, stowarzyszenia i porozumienia między gminne
plus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Pliki cookies
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Stryków dn. 15 listopada 2007r.
W.F. 30130 / 20 / 2007
 
 
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
 
Zamawiający : Miasto-Gmina Stryków w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27 , 95 – 010 Stryków
tel/fax 042/ 71 98 002, 042 7198 193, e-mail: strykow@strykow.pl
 
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawa zamówień publicznych tj. 211 tyś. EURO
 
na   wyłonienie banku   do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego złotowego o wartości 3.510.917,-zł na realizację zadań inwestycyjnych
 
Numer ogłoszenia: 222431 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto-Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, fax 042 7198193.
 
·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.strykow.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3.510.917,- PLN gminie Stryków na realizację zadań inwestycyjnych.
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3.510.917,- PLN gminie Stryków na realizację zadań inwestycyjnych, zwanej dalej Zamawiającym, o następującej charakterystyce:

1. Kwota kredytu 3.510.917,- zł ( słownie złotych: trzy miliony pięćset dziesięć tysięcy dziewięćset siedemnaście 00 / 100 )
postawiona do dyspozycji Zamawiającego w dwóch transzach :
- I transza w kwocie 1.500.000,- PLN - 15.12.2007 r.
- II transza w kwocie 2.010.917,- PLN - 27.12.2007 r.
Przyjmuje się , że wykorzystanie kredytu może być rozliczone na podstawie wcześniej poniesionych kosztów potwierdzonych fakturami , rachunkami bądź innymi dokumentami księgowymi wystawionymi od dnia 15 marca 2007r.

2. okres kredytowania : do dnia 31.12.2012 r.

3. spłata kredytu: w złotych polskich w okresach kwartalnych , w terminach określonych w załączniku do umowy utworzonym z kosztorysu ofertowego , z karencją spłaty pierwszej raty kapitałowej do dnia 30.03.2008 r.

4. Do naliczenia oprocentowania kredytu w okresie karencji w spłacie kapitału i odsetek tj. od dnia wykorzystania kredytu do dnia 30 marca 2008r. należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M , ustaloną na koniec miesiąca poprzedzającego każdy kwartał, powiększony lub pomniejszony o marżę oferenta - stałą w okresie obowiązywania umowy

5. spłata odsetek: w okresach kwartalnych , określonych dla spłaty
pierwszej raty odsetkowej do dnia 31.03.2008 r.

6. koszt kredytu Co [P L N ] składać się będzie z:

a. prowizji przygotowawczej Pp [P L N ] ustalonej przez Wykonawcę,
b. opłat i prowizji bankowej Wo [ P L N ] z tytułu wpłat kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych wynikających z przepisów ustawy Prawo bankowe - ustalonych przez oferenta , w tym jednorazowe koszty manipulacyjne i inne
c. oprocentowanie kredytu Ko [P L N ] - zmienne dla każdego kwartalnego okresu odsetkowego , obliczone w oparciu o wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych W I B O R 1 M , ustalony na koniec każdego miesiąca poprzedzającego termin płatności kapitału i odsetek , powiększony lub pomniejszony o marżę oferenta - stałą w okresie obowiązywania umowy .
Przeznaczenie kredytu: na realizację zadań inwestycyjnych

7. wymagany termin wykonania umowy

Zamawiający wymaga przekazywania na konto bankowe Zamawiającego ustalonych w części I pkt 1 transz kredytu odpowiednio 15.12.2007 i 27.12.2007 r. z zakończeniem spłat rat kapitałowych i odsetek do 31 grudnia 2012 r.

Zamawiający wymaga , iż w/w kredyt postawiony zostanie do dyspozycji Zamawiającego w ciągu trzech dni od zawiadomienia wykonawcy o takiej potrzebie.

Zamawiający zastrzega sobie prawo:

- wykorzystania kredytu w innym terminie od podanego wyżej , jak też rezygnacji z uruchomienia części kredytu i wymaga, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat od wartości z których Zamawiający zrezygnował
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
 
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2012.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 
·                  Informacja na temat wadium:
1. Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 PLN , słownie: sześć tysięcy złotych
2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto zamawiającego; Bank Spółdzielczy w Strykowie 528785 0002 2001 0000 1993 0006
lub w jednej z poniżej podanych form:
a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
b) w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych
c) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2
d) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustalona kwotę należy przekazać przelewem na konto zamawiającego , przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Kserokopie dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty.
5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach , kopię poświadczona za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 21 w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona.
Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne
żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu,
następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli:
a) upłynął termin związania oferta
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy
c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia
7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert
b) który został wykluczony z postępowania
c) którego oferta została odrzucona.
Złożenie przez Wykonawcę , którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 
·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki :
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie objętym zamówieniem
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonywania zamówienia,
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ,
e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
f) udokumentują , iż w okresie ostatnich trzech lat należycie wykonali co najmniej 2 zamówienia obejmujące usługi o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia,
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:

a) formularz ofertowy - załącznik nr 1;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3

2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:

a) wykaz osób i uprawnionych przez Wykonawcę do składania woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych
b) wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej dwa tego typu zamówienia.

3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:

a) Sprawozdania finansowe za rok 2005 i 2006 wraz z opinia biegłego o badanym sprawozdaniu (jeśli podlega ona badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości) zawierające informację o współczynniku wypłacalności banku nie niższym niż 8%

4. Inne wymagane dokumenty:
a) Istotne postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 4,
b) Kosztorys ofertowy.
c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o podmiocie zbiorowym oraz osób uprawnionych przez Wykonawcę do składania woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych
d) W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strykow.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.strykow.pl.
 
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Urzędzie Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
pokój nr 2 (sekretariat).
 
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
  
W imieniu zamawiającego
Burmistrz Miasta-Gminy Stryków
Andrzej Jankowski

Skrócony opis: na wyłonienie banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego złotowego o wartości 3.510.917,-zł na realizację zadań inwestycyjnych
Osoba, która wprowadzała dane: Tomasz Piestrzeniewicz
Data wytworzenia informacji: 2007-11-15 15:22:18
Data udostępnienia informacji: 2007-11-15 15:22:18
Data ostatniej aktualizacji: 2007-11-15 15:28:37

Wersja do wydruku...

corner   corner