Stryków, dnia 5.04.2007r.
IB 2226/ZP-11/2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Zamawiający : Miasto – Gmina Stryków w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków ul. Kościuszki 27, 95 – 010 Stryków
Ogłasza
PRZETARG OGRANICZONY
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ
60 000 EURO
Przedmiot zamówienia:
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w Zespole Szkół nr 2 w Bratoszewicach
I. Zamawiający
Miasto - Gmina Stryków
w imieniu której postępowanie prowadzi
Burmistrz Miasta – Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 – 010 Stryków
strona www. strykow.pl
Godz. urzędowania : poniedziałek, środa, czwartek, piątek. od 8.00 do 16.00
wtorek – od 9.00 do 17.00
Osoba do kontaktów – Janusz Sopata , Hubert Kurczak tel. 042 71 98 002 wew. 138 , fax. 042 71 98 193
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania w Zespole Szkół nr 2 w Bratoszewicach ul. Łódzka 30
Oznaczenie CPV: 45 45 30 00, 45 33 11 00
2. Zakres robót:
- - demontaż bez odzysku istniejącej instalacji – 11.2 t
- - dostawa i montaż nowej instalacji obejmującej:
- - stalowe grzejniki płytowe – 119 szt
- - spawane rurociągi rozprowadzające DN 10 – DN 65 – 1318 mb
- - armaturę odcinającą, zwrotną i regulacyjną DN 15 – DN 50 montowaną na złączki gwintowane – 433 szt
- - zabezpieczenie antykorozyjne – 102.3 m2
- - izolacja termiczna rurociągów DN 10 – DN 65 – 263 mb
- - towarzyszące roboty budowlane i prace porządkowe o charakterze odtworzeniowym
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych .
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej
III Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia; 31 lipiec 2007 r.
IV Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonali jako główny wykonawca co najmniej 2 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż zamówienie (cena ofertowa) , wykonawca gwarantuje, ze osoba która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne co najmniej w dniu składania ofert
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Wykonawca, który nie spełnił choć jednego z w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania.
W przypadku spełniania wymaganych warunków przez większą liczbę wykonawców niż określono w ogłoszeniu Zamawiający w następujący sposób oceni spełnienie wymaganych warunków: za wykonanie każdej następnej roboty tożsamej Wykonawca otrzyma 1 pkt.
Wykonawcy którzy uzyskają najwyższą w kolejności liczbę punktów , zostaną zaproszeni do składania ofert.
V Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;- załącznik nr 1
1.2 . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 2 .
2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, ( w tym zaświadczenie o przynależności kierowników budowy do Izby Inżynierów) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3) Wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej dwie wykonane tego typu roboty – załącznik nr 3
1.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- ważną w dniu złożenia ofert
VI Liczba wykonawców , którzy zostaną zaproszeni do składania ofert:
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu : 5
VII Wadium
Ustala się wadium w wysokości: 1 000,00 PLN , słownie: jeden tysiąc złotych (dotyczy wykonawców zaproszonych do złożenia ofert)
VIII Kryteria oceny ofert:
Nazwa kryterium
|
Waga
|
Cena
|
90 %
|
Okres gwarancji
|
10 %
|
IX Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu : 17 kwiecień 2007 r. godz. 10.00 w Urzędzie Miasta – Gminy Stryków , ul. Kościuszki 27 , 95 – 010 Stryków , sekretariat pokój nr 2.
Zamawiający
Andrzej Jankowski
Burmistrz Miasta – Gminy Stryków