logo
Wersja dla niedowidzących
  ARCHIWUM BIP - Urząd Miejski w Strykowie
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Burmistrz Strykowa
 URZĄD MIASTA
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
minus Zakres Kompetencji
plus Urząd Stanu Cywilnego
plus Wzory dokumentów
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Ochrona środowiska
 INFORMACJA PUBLICZNA
plus Oświadczenia majątkowe
minus Dostęp do informacji nie ogłoszonych w BIP
plus Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus Konsultacje
plus Wnioski i interpretacje podatkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
plus Uchwały
plus Budżet
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zarządzenia
plus Zbiory Aktów Prawa Miejscowego
plus Wybory
plus Komunikaty, Obwieszczenia i Ogłoszenia
plus Przetargi - rok 2006
minus Przetargi - rok 2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 05.01.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 11.01.2007
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 25.01.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 14.02.2007
   minus Ogłoszenie
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 16.02.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 19.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 23.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 23.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 26.03.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 28-03-2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 02-04-2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu pulblicznym z dnia 05.04.2007r
   minus Ogłoszenie o zamówieniu pulblicznym z dnia 05.04.2007r
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z dnia 05.04.2007r
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 02.05.2007r
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 07.08.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zaproszenie do złożenia ofert na opracowanie dokumentacji
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 28.06.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 13.07.2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 13.06.2007
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 17.08.2007 r.
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 17.08.2007 r.
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu nr 135593-2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.08.2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.08.2007
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 23.08.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu nr 148842-2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 18.09.2007 r.
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy IB 2226/ZP-30/2007
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy IB 2226/ZP-31/2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy BM7322/6/2007
   minus Burmistrz Miasta-Gminy Stryków ogłasza I przetarg ustny ograniczony
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 19.10.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 15.11.2007r.
   minus Ogłoszenie I przetargu ustnego nieograniczonego na najem lokalu użytkowego
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 26.11.2007r
   minus Zapytanie ofertowe z dnia 3 grudnia 2007r
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.12.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 14.12.2007r.
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
   minus II przetarg ustny nieograniczony na najem lokalu użytkowego
   minus II przetarg ustny nieograniczony na najem lokalu użytkowego
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
plus Przetargi - rok 2008
plus Przetargi - rok 2009
plus Przetargi - rok 2010
plus Przetargi - rok 2011
plus Przetargi - rok 2012
plus Przetargi - rok 2013
plus Przetargi - rok 2014
plus Przetargi - rok 2015
plus Kanały technologiczne
minus Plan rozwoju lokalnego
plus Sprawozdawczość
plus Powszechny Spis Rolny (PSR 2010)
minus Plan zagospodarowania przestrzennego
 PRACA W URZĘDZIE
minus Regulamin naboru
plus Ogłoszenia o naborze
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Gminna Biblioteka Publiczna
plus Związki, stowarzyszenia i porozumienia między gminne
plus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Pliki cookies
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Stryków, dnia 5.04.2007r.
IB 2226/ZP-11/2007                                                                  
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
 
Zamawiający : Miasto – Gmina Stryków w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków ul. Kościuszki 27, 95 – 010 Stryków
Ogłasza 
 PRZETARG OGRANICZONY
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ
60 000 EURO
 
 
 Przedmiot zamówienia:
 
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w Zespole Szkół nr 2 w Bratoszewicach
 
I. Zamawiający
 
Miasto - Gmina Stryków
w imieniu której postępowanie prowadzi
Burmistrz Miasta – Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 – 010 Stryków
strona www. strykow.pl
Godz. urzędowania : poniedziałek, środa, czwartek, piątek. od 8.00 do 16.00
wtorek – od 9.00 do 17.00
Osoba do kontaktów – Janusz Sopata , Hubert Kurczak tel. 042 71 98 002 wew. 138 , fax. 042 71 98 193
 
II. Opis przedmiotu zamówienia
 
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania w Zespole Szkół nr 2 w Bratoszewicach ul. Łódzka 30
Oznaczenie CPV: 45 45 30 00, 45 33 11 00
 
2. Zakres robót:
  • - demontaż bez odzysku istniejącej instalacji – 11.2 t
  • - dostawa i montaż nowej instalacji obejmującej:
      • - stalowe grzejniki płytowe – 119 szt
      • - spawane rurociągi rozprowadzające DN 10 – DN 65 – 1318 mb
      • - armaturę odcinającą, zwrotną i regulacyjną DN 15 – DN 50 montowaną na złączki gwintowane – 433 szt
  • - zabezpieczenie antykorozyjne – 102.3 m2
  • - izolacja termiczna rurociągów DN 10 – DN 65 – 263 mb
  • - towarzyszące roboty budowlane i prace porządkowe o charakterze odtworzeniowym
 
 
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych .
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej
 
III Termin wykonania zamówienia
 
Wymagany termin wykonania zamówienia; 31 lipiec 2007 r.
 
IV Opis warunków udziału w postępowaniu:
 
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
2)      posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonali jako główny wykonawca co najmniej 2 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż zamówienie (cena ofertowa) , wykonawca gwarantuje, ze osoba która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia
3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne co najmniej w dniu składania ofert
4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
 
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
 
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Wykonawca, który nie spełnił choć jednego z w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania.
W przypadku spełniania wymaganych warunków przez większą liczbę wykonawców niż określono w ogłoszeniu Zamawiający w następujący sposób oceni spełnienie wymaganych warunków: za wykonanie każdej następnej roboty tożsamej Wykonawca otrzyma 1 pkt.
Wykonawcy którzy uzyskają najwyższą w kolejności liczbę punktów , zostaną zaproszeni do składania ofert.
 
 
V   Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 
1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
 
1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)      Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
3)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)      Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;- załącznik nr 1
 
 
1.2 . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
 
1)      Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 2 .
2)      Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, ( w tym zaświadczenie o przynależności kierowników budowy do Izby Inżynierów) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3)      Wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej dwie wykonane tego typu roboty – załącznik nr 3
 
1.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
 
Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- ważną w dniu złożenia ofert
 
VI Liczba wykonawców , którzy zostaną zaproszeni do składania ofert:
 
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu : 5
 
 
 
 
VII Wadium
 
Ustala się wadium w wysokości: 1 000,00 PLN , słownie: jeden tysiąc   złotych (dotyczy wykonawców zaproszonych do złożenia ofert)
 
VIII Kryteria oceny ofert:
 
Nazwa kryterium
Waga
Cena
90 %
Okres gwarancji
10 %
 
IX Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
 
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu : 17 kwiecień 2007 r. godz. 10.00 w Urzędzie Miasta – Gminy Stryków , ul. Kościuszki 27 , 95 – 010 Stryków , sekretariat pokój nr 2.
 
 
 
Zamawiający
 
Andrzej Jankowski
Burmistrz Miasta – Gminy Stryków
 

Załączniki do pobrania: 2007-04-05 15:28:15 - Pobierz treść Załącznika Nr 1 [pdf] (31.85 kB)

Ilość odwiedzin: 2647
Nazwa dokumentu: Ogłoszenie o zamówieniu pulblicznym z dnia 05.04.2007r
Skrócony opis: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w Zespole Szkół nr 2 w Bratoszewicach
Osoba, która wprowadzała dane: Maciej Kaczmarek
Data wytworzenia informacji: 2007-04-05 15:24:19
Data udostępnienia informacji: 2007-04-05 15:24:19
Data ostatniej aktualizacji: 2007-04-05 15:31:11

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner