logo
Wersja dla niedowidzących
  ARCHIWUM BIP - Urząd Miejski w Strykowie
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Burmistrz Strykowa
 URZĄD MIASTA
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
minus Zakres Kompetencji
plus Urząd Stanu Cywilnego
plus Wzory dokumentów
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Ochrona środowiska
 INFORMACJA PUBLICZNA
plus Oświadczenia majątkowe
minus Dostęp do informacji nie ogłoszonych w BIP
plus Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus Konsultacje
plus Wnioski i interpretacje podatkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
plus Uchwały
plus Budżet
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zarządzenia
plus Zbiory Aktów Prawa Miejscowego
plus Wybory
plus Komunikaty, Obwieszczenia i Ogłoszenia
plus Przetargi - rok 2006
plus Przetargi - rok 2007
plus Przetargi - rok 2008
minus Przetargi - rok 2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - usługi - z dnia 16.01.2009
   minus I przetarg ustny nieograniczony
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - IZP 2226/ZP-42/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP-4/2009
   minus Informacjia o wyniku postepowania - ZP- odpad/08
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane z dnia 13.02.2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane z dnia 25.02.2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane z dnia 26.02.2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 10/2009
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 05.03.2009 r.
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 14/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 8/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP – 16/2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane z dnia 27.03.2009
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - IZP 2226/ZP - 17/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 15/2009
   minus II przetarg ustny nieograniczony
   minus Zawiadomienie o wyborze njakorzystniejszej oferty - ZP-olej napędowy/2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane IZP 2226/ZP-29/2009 z dnia 20.04.2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane z dnia 20.04.2009
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania IZP 2226/ZP-22/2009
   minus Ogłoszenie o otwartym konkursie ofert na realizację świadczeń zdrowotnych
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - usługi - z dnia 18.05.2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 27/2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 29/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 32/2009
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - IZP 2226/ZP – 30/2009
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - IZP 2226/ZP - 28/2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - usługi z dnia 27.07.2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi - Numer ogłoszenia: 278124 - 2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane - Numer ogłoszenia: 277720 - 2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 35/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 44/2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane - Numer ogłoszenia: 290144
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - IZP 2226/ZP – 38/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 45/2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - dostawy z dnia 15.09.2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - usługi z dnia 22.09.2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 46/2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - usługi z dnia 09.11.2009
   minus Zbiorcze zestawienie ofert
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 51/2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Numer ogłoszenia: 413366 - 2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - BZP: 418350 - 2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - BZP: 237825 - 2009
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Numer ogłoszenia: 429802 - 2009
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - IZP 2226/ZP-55/2009
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
plus Przetargi - rok 2010
plus Przetargi - rok 2011
plus Przetargi - rok 2012
plus Przetargi - rok 2013
plus Przetargi - rok 2014
plus Przetargi - rok 2015
plus Kanały technologiczne
minus Plan rozwoju lokalnego
plus Sprawozdawczość
plus Powszechny Spis Rolny (PSR 2010)
minus Plan zagospodarowania przestrzennego
 PRACA W URZĘDZIE
minus Regulamin naboru
plus Ogłoszenia o naborze
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Gminna Biblioteka Publiczna
plus Związki, stowarzyszenia i porozumienia między gminne
plus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Pliki cookies
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


 

Stryków: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wola Błędowa
Numer ogłoszenia: 169302 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto-Gmina Stryków , ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, faks 042 7198193.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.strykow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wola Błędowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stan istniejący Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową i stanowi dojazd do pól uprawnych oraz obszaru zadrzewionego. Omawiana droga umożliwia dojazd do gruntów rolnych oraz terenów leśnych od drogi powiatowej o nawierzchni asfaltowej. Długość odcinka przeznaczonego do remontu wynosi 1155 mb. Spadki podłużne dostosowane są do ukształtowania terenów przyległych. Zarówno spadki podłużne jak i poprzeczne są nienormatywne. 2. Rozwiązanie projektowe Projektowane parametry techniczne - klasa drogi: D - kategoria ruchu: KR-1 - szerokość pasa jezdni: 4,0 m - szerokość poboczy: 2 x 0,5 m w tym po 0,25 m o nawierzchni utwardzonej i po 0,25 m gruntowej - spadek podłużny: zmienny, dostosowany do terenów przyległych - spadek poprzeczny jezdni: daszkowy 2% - spadek poprzeczny pobocza: 6% - włączenie w drogę asfaltową wykonać o szerokości 5 m na długości 12 mb łukami o promieniu 8 m - w odległości około 350 m od drogi asfaltowej wykonać mijankę po prawej stronie remontowanej drogi, poszerzając odcinek długości 35 m o 2 m. - zakończenie remontowanego odcinka wykonać poprzez poszerzenie ostatnich 12 mb drogi o 4 m (po 2 m z każdej strony - tzw. łopatka) 3. Zakres robót - profilowanie podłoża z zagęszczeniem - wykonanie podbudowy z mieszanki mineralnej 0 / 63 warstwą o grubości 10,0 cm - wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4,0 cm z mieszanki mineralno - bitumicznej 0 - 12,8 mm. - uzupełnienie poboczy materiałem pozyskanym z profilowania koryta 4. Dane uzupełniające Remont przewidziano w istniejących granicach pasa drogowego. W rejonie włączenia w drogę asfaltową, poprzez profilowanie, zapewnić płynność wysokościową Nie przewiduje się wykonywania nawierzchni na zjazdach do pól. Różnice wysokości zjazdów uzupełnić mieszanką mineralną i zagęścić. 5. Zalecenia końcowe Wszystkie prace należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robot budowlanych. Zastosowane materiały muszą posiadać atest i być dopuszczone do obrotu i zastosowania w budownictwie. Prace muszą być prowadzone z zachowaniem przepisów BHP i Ppoż., pod kierownictwem osoby z odpowiednimi uprawnieniami. Nie przewiduje się wykonania robot i występowania warunków określonych w art. 21a Prawo Budowlane zobowiązujących Kierownika budowy do opracowania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. Oznaczenie wg CPV: 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7 1. Koszty związane z realizacją inwestycji: zabezpieczenia terenu budowy, utrzymania go w należytym stanie technicznym a także koszt zorganizowania zaplecza budowy ponosi Wykonawca. 2. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy/om..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 3 zamówienia polegające na wykonaniu drogi o nawierzchni mineralno - asfaltowej, każda robota o wartości nie niższej niż 100 000,00 PLN. b) Wykonawca gwarantuje, że osoba nadzorująca wykonywanie robót: - posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.1. formularz ofertowy - załącznik nr 1, 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, pełnomocnictwo, 1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a, 1.6. oświadczenie o niezaleganiu - załącznik nr 2b, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, ze wskazaniem w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - według załącznika nr 6, 2.2. dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie nadzorować wykonywanie zamówienie, posiada uprawnienia: a) budowlane w specjalności drogowej. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w/w oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał takie osoby. 2.3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - według załącznika nr 5, Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń. 2.4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 3 zamówienia polegające na wykonaniu drogi o nawierzchni mineralno - asfaltowej, każda robota o wartości nie niższej niż 100 000,00 PLN, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje - dokumenty) - według załącznika nr 7 - Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej 3 wykonane w/w roboty. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 3.1. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną co najmniej w dniu składania ofert. 4. Inne wymagane dokumenty: 4.1. wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 3, 4.2. zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4. 4.3. kosztorys ofertowy, 4.4. warunki gwarancji jakości - okres gwarancji minimum 36 miesięcy. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1.2. i 1.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty pkt 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy a pkt 3 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 9 ust. 5 pkt 5.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków - pok. nr 2 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ogłoszenie o zamówieniu nr 169302– 2009 zostało umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w dniu 27.05.2009 r.

 

Załączniki do pobrania: 2009-05-27 14:28:15 - Pobierz szczegółową specyfikacje techniczną [pdf] (291.48 kB)
2009-05-27 14:28:58 - Pobierz SWIZ [pdf] (180.46 kB)

Ilość odwiedzin: 1535
Nazwa dokumentu: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Skrócony opis: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wola Błędowa
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta - Gminy Stryków
Osoba, która wytworzyła informację: Kinga Miśkiewicz
Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Piestrzeniewicz
Osoba, która wprowadzała dane: Tomasz Piestrzeniewicz
Data wytworzenia informacji: 2009-05-27 14:19:54
Data udostępnienia informacji: 2009-05-27 14:19:54
Data ostatniej aktualizacji: 2009-05-27 14:29:46

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner