logo
Wersja dla niedowidzących
  ARCHIWUM BIP - Urząd Miejski w Strykowie
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Burmistrz Strykowa
 URZĄD MIASTA
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
minus Zakres Kompetencji
plus Urząd Stanu Cywilnego
plus Wzory dokumentów
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Ochrona środowiska
 INFORMACJA PUBLICZNA
plus Oświadczenia majątkowe
minus Dostęp do informacji nie ogłoszonych w BIP
plus Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus Konsultacje
plus Wnioski i interpretacje podatkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
plus Uchwały
plus Budżet
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zarządzenia
plus Zbiory Aktów Prawa Miejscowego
plus Wybory
plus Komunikaty, Obwieszczenia i Ogłoszenia
plus Przetargi - rok 2006
plus Przetargi - rok 2007
plus Przetargi - rok 2008
minus Przetargi - rok 2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - usługi - z dnia 16.01.2009
   minus I przetarg ustny nieograniczony
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - IZP 2226/ZP-42/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP-4/2009
   minus Informacjia o wyniku postepowania - ZP- odpad/08
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane z dnia 13.02.2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane z dnia 25.02.2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane z dnia 26.02.2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 10/2009
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 05.03.2009 r.
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 14/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 8/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP – 16/2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane z dnia 27.03.2009
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - IZP 2226/ZP - 17/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 15/2009
   minus II przetarg ustny nieograniczony
   minus Zawiadomienie o wyborze njakorzystniejszej oferty - ZP-olej napędowy/2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane IZP 2226/ZP-29/2009 z dnia 20.04.2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane z dnia 20.04.2009
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania IZP 2226/ZP-22/2009
   minus Ogłoszenie o otwartym konkursie ofert na realizację świadczeń zdrowotnych
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - usługi - z dnia 18.05.2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 27/2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 29/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 32/2009
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - IZP 2226/ZP – 30/2009
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - IZP 2226/ZP - 28/2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - usługi z dnia 27.07.2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi - Numer ogłoszenia: 278124 - 2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane - Numer ogłoszenia: 277720 - 2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 35/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 44/2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane - Numer ogłoszenia: 290144
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - IZP 2226/ZP – 38/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 45/2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - dostawy z dnia 15.09.2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - usługi z dnia 22.09.2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 46/2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - usługi z dnia 09.11.2009
   minus Zbiorcze zestawienie ofert
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 51/2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Numer ogłoszenia: 413366 - 2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - BZP: 418350 - 2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - BZP: 237825 - 2009
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Numer ogłoszenia: 429802 - 2009
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - IZP 2226/ZP-55/2009
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
plus Przetargi - rok 2010
plus Przetargi - rok 2011
plus Przetargi - rok 2012
plus Przetargi - rok 2013
plus Przetargi - rok 2014
plus Przetargi - rok 2015
plus Kanały technologiczne
minus Plan rozwoju lokalnego
plus Sprawozdawczość
plus Powszechny Spis Rolny (PSR 2010)
minus Plan zagospodarowania przestrzennego
 PRACA W URZĘDZIE
minus Regulamin naboru
plus Ogłoszenia o naborze
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Gminna Biblioteka Publiczna
plus Związki, stowarzyszenia i porozumienia między gminne
plus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Pliki cookies
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Stryków: Zieleń miasta Strykowa - I etap
Numer ogłoszenia: 278124 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto-Gmina Stryków , ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, faks 042 7198193.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.strykow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zieleń miasta Strykowa - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie niżej wymienionych prac ogrodniczych na ul. Targowej (prace dotyczą wyłącznie jednej strony ul. Targowej na odc. od ul. Warszawskiej do wjazdu z ul. Targowej na osiedle bloków przy ul. Wczasowej - po stronie Straży Pożarnej): 1.1. Wykonanie rabat na obszarze 295 m2 1.1.1. Oczyszczenie terenu (295 m2) z wywozem zanieczyszczeń oraz wywóz gruntu z pasów przydrożnych (na grubość 25 cm). 1.1.2. Dowóz i rozplantowanie ziemi ogrodniczej (na grubość 15 cm) posiadającej pozytywną opinię ze stacji rolniczej. 1.1.3. Dokonanie nasadzeń krzewów w gruncie wg poniższych wskazań: 1.1.3.1.1. 149 szt. tawuły japońskiej Goldmound - Spiraea jap. Goldmound 1.1.3.1.2. 318 szt. forsycji pośredniej Lynwood - Fosythia Intermedia Lynwood 1.1.3.1.3. Materiałem sadzeniowym powinny być sadzonki pochodzące z uprawy kontenerowej w pojemnikach C5, posiadające co najmniej siedem dobrze wykształconych pędów. 1.1.3.2. Posadzenie krzewów zgodnie ze sztuką ogrodniczą wraz z wykopaniem dołów o średnicach 0,5 m wraz z zaprawieniem dołów ziemią urodzajną, wykonaniem mis i podlaniem po posadzeniu. 1.1.4. Wyłożenie tkaniny rolniczej na rabatach wraz z umocowaniem do podłoża. 1.1.5. Korowanie rabat po posadzeniu krzewów korą sortowaną średnio-mieloną na grubość nie mniejszą niż 5 cm. 1.2. Nasadzenie drzew w gruncie wg poniższych wskazań: 1.2.1. 47 szt. głogów pośrednich Pauls Scarlet - Crataegus x media Pauls Scarlet 1.2.2. Materiałem sadzeniowym powinny być sadzonki pochodzące z uprawy kontenerowej (w pojemniku o średnicy 50-60 cm) o dobrze wykształconych systemach korzeniowych i koronach, o obwodach pni co najmniej 15 cm (korona dobrze wykształcona od wysokości 200 cm) 1.2.3. Posadzenie drzew zgodnie ze sztuką ogrodniczą wraz z wykopaniem dołów o średnicach co najmniej 1 m i głębokości 1 m, zaprawieniem dołów ziemią urodzajną, umocowaniem taśmą do trzech palików (o wysokości 250 cm i średnicy 5 cm, zaimpregnowanych preparatem przeciwgrzybicznym na całej długości palika) wzmocnionych poprzecznymi listwami, wykonaniem mis, podlaniem po posadzeniu i obsypaniem korą sortowaną średnio-mieloną. 1.3. Założenie trawnika na obszarze 215 m2 1.3.1. Oczyszczenie terenu (215 m2) z wywozem zanieczyszczeń oraz wywóz gruntu z pasów przydrożnych (na grubość 25 cm). 1.3.2. Dowóz i rozplantowanie ziemi ogrodniczej (na grubość 15 cm) posiadającej pozytywną opinię ze stacji rolniczej. 1.3.3. Wysiew trawy i wałowanie (trawa gazonowa). 1.4. Pielęgnacja wykonanych nasadzeń w pierwszym roku po posadzeniu wg poniższych wskazań: 1.4.1. Podlewanie drzew, krzewów i trawnika wykonywane w miarę potrzeb. 1.4.2. Cięcia korygująco-formujące i pielęgnacyjne drzew i krzewów wykonywane w miarę potrzeb. 1.4.3. Poprawianie i formowanie wykonanych mis oraz kontrola wzmocnień i mocowań pni drzew. 1.4.4. Koszenie trawnika w miarę potrzeb. 1.4.5. Nawożenie drzew, krzewów i trawnika nawozami wieloskładnikowymi wykonywane dwukrotnie. 1.4.6. Uzupełnianie braków kory ogrodniczej, palików przed zakończeniem okresu gwarancji. 1.4.7. Uzupełnianie braków drzew i krzewów w przypadku nieprzyjęcia się roślin przed zakończeniem okresu gwarancji. 2. Wykonanie niżej wymienionych prac ogrodniczych na pl. Łukasińskiego: 2.1. Oczyszczenie terenu rabat (155 m2) z wywozem zanieczyszczeń oraz wywóz gruntu z pasów przydrożnych (25 cm grubości). 2.2. Dowóz i rozplantowanie ziemi ogrodniczej (na grubość 15 cm) posiadającej świadectwo pozytywną opinię ze stacji rolniczej. 2.3. Nasadzenie drzew w gruncie wg poniższych wskazań: 2.3.1. 22 szt. głogów pośrednich Pauls Scarlet - Crataegus x media Pauls Scarlet 2.3.2. Materiałem sadzeniowym powinny być sadzonki pochodzące z uprawy kontenerowej (w pojemniku o średnicy 50-60 cm) o dobrze wykształconych systemach korzeniowych i koronach, o obwodach pni co najmniej 15 cm (korona dobrze wykształcona od wysokości 200 cm) 2.3.3. Posadzenie drzew zgodnie ze sztuką ogrodniczą wraz z wykopaniem dołów o średnicach co najmniej 1 m i głębokości 1 m, zaprawieniem dołów ziemią urodzajną, umocowaniem taśmą do trzech palików (o wysokości 250 cm i średnicy 5 cm, zaimpregnowanych preparatem przeciwgrzybicznym na całej długości palika) wzmocnionych poprzecznymi listwami, wykonaniem mis, podlaniem po posadzeniu i obsypaniem korą sortowaną średnio-mieloną. 2.4. Nasadzenie drzew w pojemniki wg poniższych wskazań: 2.4.1. 4 szt. głogów pośrednich Pauls Scarlet - Crataegus x media Pauls Scarlet oraz 8 szt. robinii kulista - Robinia pseudoacacia Umbraculifera. 2.4.2. Materiałem sadzeniowym powinny być sadzonki pochodzące z uprawy kontenerowej (w pojemniku o średnicy 50-60 cm) o dobrze wykształconych systemach korzeniowych i koronach, o obwodach pni co najmniej 15 cm (korona dobrze wykształcona od wysokości 200 cm) 2.4.3. Posadzenie drzew w pojemniki zgodnie ze sztuką ogrodniczą wraz z wypełnieniem pojemnika do wysokości 30 cm żwirem płukanym o frakcji 32-63 mm, zaprawą pojemników ziemią urodzajną wymieszaną z hydrożelem (w stosunku 3 kg hydrożelu na 1 m3 ziemi), umocowaniem drzewa przy pomocy odciągów do rogów donicy, wykonaniem mis, podlaniem po posadzeniu, wyłożeniem włókniną i obsypaniem korą sortowaną średnio-mieloną. 2.4.4. Pojemniki w ilości 12 szt. powinny być wykonane z drewna świerkowego, posiadać wymiary wewnętrzne wys.120 x szer.100 x dł.100 cm, zaimpregnowane preparatem przeciwgrzybicznym, pomalowane lakierobejcą w kolorze neutralnym, ocieplone od środka ekranem termoizolacyjnym oraz posiadać odpowiedni odpływ wody. 2.5. Dokonanie nasadzeń krzewów w gruncie wg poniższych wskazań: 2.5.1. 404 szt. pięciornik krzewiasty Pink Queen - Potentilla fruticosa Pink Queen 2.5.2. Materiałem sadzeniowym powinny być sadzonki pochodzące z uprawy kontenerowej w pojemnikach C5, posiadające co najmniej pięć dobrze wykształconych pędów. 2.5.3. Posadzenie krzewów zgodnie ze sztuką ogrodniczą wraz z wykopaniem dołów o średnicach 0,5 m i głębokości 0,5 m, wraz z zaprawieniem dołów ziemią urodzajną, wykonaniem mis i podlaniem po posadzeniu. 2.6. Wykonanie rabat na obszarze 155 m2 wg poniższych wskazań: 2.6.1. Wyłożenie tkaniny rolniczej wraz z umocowaniem do podłoża. 2.6.2. Wykorowanie rabat po posadzeniu krzewów korą sortowaną średnio-mieloną na grubość nie mniejszą niż 5 cm. 2.7. Pielęgnacja wykonanych nasadzeń w pierwszym roku po posadzeniu wg poniższych wskazań: 2.7.1. Podlewanie drzew i krzewów wykonywane w miarę potrzeb. 2.7.2. Cięcia korygująco-formujące i pielęgnacyjne drzew i krzewów wykonywane w miarę potrzeb. 2.7.3. Poprawianie i formowanie wykonanych mis oraz kontrola wzmocnień i mocowań pni drzew. 2.7.4. Nawożenie drzew i krzewów nawozami wieloskładnikowymi wykonywane dwukrotnie. 2.7.5. Uzupełnianie braków kory ogrodniczej, palików, odciągów przed zakończeniem okresu gwarancji. 2.7.6. Uzupełnianie braków drzew lub krzewów w przypadku nieprzyjęcia się roślin przed zakończeniem okresu gwarancji. 2.8. Wycinka drzew na Placu Łukasińskiego z karczowaniem pni wraz z wywozem urobku i karpiny - 30 szt. (zgodnie z pozwoleniem - do wglądu u Zamawiającego), 2.9. Przycięcie i uformowanie korony drzew na Placu Łukasińskiego, wraz z wywozem gałęzi - 2 szt. 3. Drzewa i krzewy należy posadzić w rozstawie: - głogi pośrednie - co 3 m - tawułę japońską - co 0,7 m - forsycję pośrednią - co 0,5 m - pięciornik krzewiasty - co 0,7 m. 4. Wszelkie prace powinny być wykonywane po uprzednim zabezpieczeniu terenu usług. 5. W realizacji nie przewiduje się gatunków zamiennych. 6. Wszelkie prace powinny być wykonane zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Jakość materiału roślinnego powinna być przed sadzeniem zaakceptowana przez Zamawiającego. 7. Wszelkie nasadzenia powinny zostać wykonane wg projektu graficznego dostarczonego przez Zamawiającego. Projekt w wersji papierowej do wglądu u Zamawiającego, pok. 14 lub 21. Oznaczenie wg CPV: 77.21.16.00 - 8 sadzenie drzew, 77.21.15.00 - 7 usługi pielęgnacji drzew, 77.21.14.00-6 Usługi wycinania drzew 1. Wszelkie koszty związane z realizacją inwestycji ponosi Wykonawca. 2. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy/om..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.16.00-8, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali (zakończyli) co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmującą nasadzenia drzew i krzewów o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 PLN, - dysponują co najmniej jedną odpowiednio wykwalifikowaną osobą, która posiada Świadectwo ukończenia kursu III stopnia w zakresie pielęgnacji drzew, wydane przez NOT - Polskie Towarzystwo Chirurgów Drzew lub Świadectwo ukończenia kursu European Treeworker, wydane przez Międzynarodowe Towarzystwo Uprawy i Ochrony Drzew, - dysponują co najmniej 5 osobami, z wykształceniem średnim lub wyższym ogrodniczym. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.1. formularz ofertowy - załącznik nr 1, 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, pełnomocnictwo, 1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a, 1.6. oświadczenie o niezaleganiu - załącznik nr 2b, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, ze wskazaniem w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - według załącznika nr 6, 2.2. dokument/y potwierdzające uprawnienia osoby/ób do wykonania usługi tj. świadectwo ukończenia kursu III stopnia w zakresie pielęgnacji drzew, wydane przez NOT - Polskie Towarzystwo Chirurgów Drzew lub Świadectwo ukończenia kursu European Treeworker, wydane przez Międzynarodowe Towarzystwo Uprawy i Ochrony Drzew. 2.3. świadectwo ukończenia szkoły, potwierdzające wykształcenie ogrodnicze średnie lub wyższe dla wskazanych 5 osób, Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał takie osoby. 2.4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - według załącznika nr 5, Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń. 2.5. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali (zakończyli) co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmującą nasadzenia drzew i krzewów o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 PLN z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje - dokumenty) - według załącznika nr 7 - Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej 1 wykonaną w/w usługę. 3. Inne wymagane dokumenty: 3.1. wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 3, 3.2. zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4. 3.3. warunki gwarancji jakości - okres gwarancji minimum 12 miesięcy. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SWIZ § 9 ust. 1 pkt 1.2. i 1.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty pkt 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy a pkt 3 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SWIZ § 9 ust. 4 pkt 4.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, pok. 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, pok. 2 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
  
  
Ogłoszenie o zamówieniu nr 277720 - 2009 zostało umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w dniu 13.08.2009 r.

Załączniki do pobrania: 2009-08-13 15:47:47 - Pobierz treść SWIZ + załączniki (503.15 kB)

Ilość odwiedzin: 1874
Nazwa dokumentu: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi - Numer ogłoszenia: 278124 - 2009
Skrócony opis: Zieleń miasta Strykowa - I etap.
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta - Gminy Stryków
Osoba, która wytworzyła informację: Kinga Miśkiewicz
Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Piestrzeniewicz
Osoba, która wprowadzała dane: Tomasz Piestrzeniewicz
Data wytworzenia informacji: 2009-08-13 15:33:07
Data udostępnienia informacji: 2009-08-13 15:33:07
Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-13 15:48:40

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner