Stryków: Kompleksowa informatyzacja
Numer ogłoszenia: 135593 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie, ul. Batorego 25, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198198, fax 042 7198198.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa informatyzacja.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego /ZSI/ wspomagającego pracę wszystkich działów Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie, który powinien być;
A/ wykonany w jednakowej technologii bazodanowej i obejmować minimum następujące obszary funkcjonalne;
- Księgowość i finanse
- Biuro Obsługi Klienta
- Gospodarka Mieszkaniowa
- Sprzedaż pozostałą /Magazyn, Fakturowanie, Zakup/
- Ewidencji środków trwałych
- Kadry z ewidencją czasu pracy
- Płace
- Zlecenia
- Zestawienia analityczne dla Zarządu
B/ dostarczony, zainstalowany i zkonfigurrowany ma zapewnić niezbędną infrastrukturę informatyczną obejmującą;
- Bazę danych dla 15 użytkowników.
- System operacyjny dla 15 użytkowników.
C/ objęty usługą niezbędną do uruchomienia i późniejszej eksploatacji systemu w zakresie;
- instalacji i konfiguracji oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych
- szkolenia pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych systemów i modułów
- nadzoru nad wdrożeniem oraz asystę w pierwszym okresie eksploatacji systemu
- serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego
- nadzoru autorskiego i wymiany wersji oprogramowania na najnowsze
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-0, 72.26.00.00-5, 72.26.30.00-6, 72.26.70.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2000.00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) należy wnieść przed terminem złożenia ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45, ust. 1, pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelawem na rachunek zamawiającego w BS Stryków nr rachunku 08 8785 0002 2001 0000 9335 0001 lub bezpośrednio w kasie Zamawiającego w jego siedzibie. Dokument potwierdzający złożenie wadium musi być załączony do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. złożą ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej: www.bip.strykow.pl,
2. spełniają warunki art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego z powodów wymienionych w art 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
4. zapoznali się z treścią SIWZ, zawartym w niej wzorem umowy i w razie wyboru oferty są gotowi do jej podpisania,
5. wniosą wadium w kwocie 2000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) przed terminem otwarcia ofert,
6. posiadają siedzibę lub oddział w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego,
7. wykażą się co najmniej pięcioma wdrożeniami w okresie ostatnich 10 lat w województwie łódzkim zrealizowanymi z należytą starannością odpowiadające wartością i zakresem przedmiotowi zamówienia,
8. posiadają certyfikat ISO w zakresie projektowania, tworzenia, instalacji, wdrażania oraz serwisu zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie,
9. zadeklarują stałą obsługę serwisową dostarczonego przedmiotu zamówienia i określą jej warunki.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków metodą 0-1 (nie spełnia - spełnia). Wykonawcy nie spełniający wszystkich 9-u warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązani są załączyć do oferty nw. oświadczenia i dokumenty:
1. Aktualny na dzień składania ofert wypis z Krajowego Rejestru Sądowego (rejestru przedsiębiorców) lub ewidencji dla firmy Wykonawcy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o uiszczeniu należnych podatków i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub właściwy dokument stwierdzający zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności;
3. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o uiszczeniu należnych składek ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub właściwy dokument stwierdzający zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności;
4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w zakresie art. 24 ust 1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Certyfikat ISO w zakresie projektowania, tworzenia, instalacji, wdrażania oraz serwisu zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie.
6. Oświadczenie o spełnianiu warunków w art. 22, ust. 1 i art.24, ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
7. Dowód wniesienia wadium,
8. Listy referencyjne minimum pięciu wdrożeń w woj. łódzkim w okresie ostatnich 10 lat,
9. Deklarację stałej obsługi serwisowej dostarczonego przedmiotu zamówienia i określą jej warunki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 0,3
2. Ocena funkcjonalności - 0,3
3. Baza danych - 0,2
4. Metodologia wdrożenia - 0,1
5. Doświadczenie we wdrażaniu ZSI i potencjał kadrowy - 0,1
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.strykow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
95 - 010 Stryków, ul. Batorego 25 pok. nr 2..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należ złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 95 - 010 Stryków, ul. Batorego 25, pok. nr 2. (tel. 0427198198).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wartość zamówienia pomiędzy 14000.00 a 211000.00 EURO, finansowana ze środków własnych