Stryków, dnia 28.02.2008 r.
IZP 2226/ZP -8/2008
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655.) zawiadamiam, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych na zadanie:
„Remont drogi gminnej Zelgoszcz gm. Stryków”
w terminie wskazanym w ogłoszeniu wpłynęły 2 ważne oferty :
1. „LAMBDAR” sp. z o.o.
ul. Dostawcza 6, Łódź 93-231
cena brutto – 199 275,41 zł
okres gwarancji – 36 miesięcy
liczba uzyskanych punktów – 78,63 (kryterium cena – 73,63 , kryterium okres gwarancji – 5,00)
2. PBDiM „ERBEDIM” sp. z o.o.
ul. Żelazna 3, Piotrków Trybunalski 97-300
cena brutto – 154 445,29 zł
okres gwarancji – 36 miesięcy
liczba uzyskanych punktów – 100,00 ( kryterium cena – 95,00 , kryterium okres gwarancji – 5,00)
Za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez firmę
PBDiM „ERBEDIM” sp. z o.o.
ul. Żelazna 3, Piotrków Trybunalski 97-300
cena brutto – 154 445,29 zł
okres gwarancji – 36 miesięcy
liczba uzyskanych punktów – 100,00 ( kryterium cena – 95,00 , kryterium okres gwarancji – 5,00)
Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 100,00 pkt oraz spełniła wszystkie wymagania zawarte w SIWZ.
Wynik postępowania został zatwierdzony przez Burmistrza Miasta - Gminy Stryków w dniu 28.02.2008 r.