Stryków, dnia 11.08.2008 r.
IZP 2226/ZP-33/2008
Zamawiający: Gmina Stryków
w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków,
ul. Kościuszki 27 , 95 – 010 Stryków
tel./fax 042/ 71 98 002, 042 7198 193, e-mail: strykow@strykow.pl
Ogłasza drugi przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na zadanie pn.
„Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Tymiance” gm. Stryków
Numer ogłoszenia:186772-2008, data zamieszczenia: 11.08.2008
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego, ogłoszenie obowiązkowe.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198-002, fax 042 7198-193.
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.strykow.pl
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Tymiance, gm. Stryków”.
II.1.2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tymianka, gmina Stryków obejmującej zakresem montaż:
- rurociągu grawitacyjnego PCV 200 mm o długości 607,21 m,
- rurociągu tłocznego PEHD 110 mm o długości 335,28 m,
- przyłączy kanalizacyjnych PCV 160 mm – 22 szt. o łącznej długości 347,93 m,
- przepompowni ścieków wraz z przyłączem energetycznym – 1 szt,
- modernizację istniejącej przepompowni ścieków znajdującej się na prywatnej posesji w Tymiance nr 70,
- odtworzenie nawierzchni drogi powiatowej nr 5110 E oraz zjazdów.
Szczegółowy zakres prac ujęty jest w przedmiarze. Wykonawca jest zobowiązany sprawdzić przedmiar robót oraz zapoznać się z dokumentacją projektową przed złożeniem oferty. Wykonawca dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiały wbudowane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi ustawa „O wyrobach budowlanych” (Dz. U. 2004.92.881) oraz ustawy „Prawo budowlane” (Dz. U. 06.156.1118).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.1.7. Czy przewiduje się zamówienia uzupełniające: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 14.12.2008 r.
III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
Ustala się wadium w wysokości: 15 000,00 PLN, słownie (piętnaście tysięcy złotych). Formy w jakich można wnosić wadium są określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż cena ofertowa, Wykonawca gwarantuje, że osoba która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych;
2. Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do Wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust 1 pkt 2 lub art. 67 ust 1 pkt 1 i 2,
3. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
4. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3,
5. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3. Zamawiający odrzuca ofertę, która:
1. jest niezgodna z ustawą,
2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie, zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
6. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
7. w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
III.3) Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. Dokumenty wymagane:
1.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty:
1. formularz ofertowy - załącznik nr 1,
2. dowód wniesienia wadium,
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2.
1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 6,
2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, (w tym zaświadczenie o przynależności kierowników budowy do Izby Inżynierów) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje
wykonawca - według załącznika nr 5,
4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - według załącznika nr 7 - Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej dwie wykonane tego typu roboty.
1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
1. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ważną co najmniej w dniu składania ofert.
2. Inne wymagane dokumenty:
1. Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 3,
2. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4,
3. Szczegółowe warunki gwarancji przedstawione odrębnym pismem,
4. Kosztorys ofertowy.
IV: PROCEDURA
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony, ogłoszenie drugie.
IV.2. Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 95
2. okres gwarancji - 5
IV.3 Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.4.) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie.
IV.5. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.5.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
p.20 lub p.21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
p.2 (sekretariat).
IV.5.2) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
W imieniu Zamawiającego
Burmistrz Miasta– Gminy Stryków