logo
Wersja dla niedowidzących
  ARCHIWUM BIP - Urząd Miejski w Strykowie
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Burmistrz Strykowa
 URZĄD MIASTA
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
minus Zakres Kompetencji
plus Urząd Stanu Cywilnego
plus Wzory dokumentów
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Ochrona środowiska
 INFORMACJA PUBLICZNA
plus Oświadczenia majątkowe
minus Dostęp do informacji nie ogłoszonych w BIP
plus Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus Konsultacje
plus Wnioski i interpretacje podatkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
plus Uchwały
plus Budżet
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zarządzenia
plus Zbiory Aktów Prawa Miejscowego
plus Wybory
plus Komunikaty, Obwieszczenia i Ogłoszenia
plus Przetargi - rok 2006
plus Przetargi - rok 2007
minus Przetargi - rok 2008
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 04.01.2008
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 04.01.2008
   minus Zapytanie ofertowe z dnia 07.01.2008
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 08.08.2007
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy IB 2226/ZP-3/2008
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 16.01.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty MGOPS/ZP-1/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - L.d.: 200/01/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty BM 7322/1/2008
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 28.01.2008
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY L.dz. IB 2226/ZP-2/GK 6/ 2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty IB 2226/ZP-3/2008
   minus Ogłoszenie przetargu nieograniczonego z dnia 6 lutego 2008
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 07.02.2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty IB 2226/ZP-4/2008
   minus Ogłoszenie przetargu nieograniczonego z dnia 12 lutego 2008
   minus Zapytanie ofertowe z dnia 14.02.2008r.
   minus Ogłoszenie przetargu nieograniczonego z dnia 14 lutego 2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 20.02.2008
   minus Ogłaszenie o przetargu nieograniczonym -IZP 2226/ZP-13/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP -8/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP -9 /2008
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 03.03.2008 r.
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 11.03.2008r
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - IZP 2226/ZP-16/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IB 2226/ZP-5/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IB 2226/ZP-12/2008
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - IZP 2226/ZP-17/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - 676/ZP-2/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IB 2226/ZP-11/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IB 2226/ZP-14/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - OP 6135/4/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 07.04.2008
   minus Zapytanie ofertowe - Nr sprawy 7660/ /2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty IZP 2226/ZP-17/2008
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 29.04.2008
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 29.04.2008
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 30.04.2008 - IZP 2226/ZP-22/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP-15/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - OŚ 7660/4/2008
   minus Ogłoszenie o otwartym konkursie ofert
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zapytanie ofertowe - OZ 4042/2/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Zapytanie ofertowe z dnia 10.07.2008r.
   minus Ogłoszenie przetargu nieograniczonego z dnia 11.07.2008
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie przetargu nieograniczonego z dnia 18.07.2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - IZP 2226/ZP-24/2008
   minus Ogłoszenie przetargu nieograniczonego z dnia 06.07.2008
   minus Zapytanie ofertowe z dnia 06.08.2008r. Nr sprawy IZP 2226/ZP-31/2008
   minus Zapytanie ofertowe z dnia 06.08.2008r. IZP 2226/ZP-32/2008
   minus Ogłaszenie drugiego przetargu nieograniczonego - IZP 2226/ZP-33/2008
   minus Ogłoszenie przetargu nieograniczonego z dnia 14.08.2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 31/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 32/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym IZP 2226/ZP-36/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 33/2008
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym IZP 2226/ZP-38/2008
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym IZP 2226/ZP-37/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Odwołanie przetargu
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie I przetargu ustnego nieograniczonego
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym IZP 2226/ZP-39/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty IZP 2226/ZP - 38/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 35/2008
   minus Ogłoszenie I przetargu ustnego nieograniczonego
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym IZP 2226/ZP-40/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym IZP 2226/ZP-41/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP-41/2008
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 16.12.2008
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - usługi - z dnia 19.12.2008
plus Przetargi - rok 2009
plus Przetargi - rok 2010
plus Przetargi - rok 2011
plus Przetargi - rok 2012
plus Przetargi - rok 2013
plus Przetargi - rok 2014
plus Przetargi - rok 2015
plus Kanały technologiczne
minus Plan rozwoju lokalnego
plus Sprawozdawczość
plus Powszechny Spis Rolny (PSR 2010)
minus Plan zagospodarowania przestrzennego
 PRACA W URZĘDZIE
minus Regulamin naboru
plus Ogłoszenia o naborze
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Gminna Biblioteka Publiczna
plus Związki, stowarzyszenia i porozumienia między gminne
plus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Pliki cookies
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Stryków, dnia 12.03.2008 r.
IZP 2226/ZP-16/2008
 
Zamawiający : Miasto-Gmina Stryków
 w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków,
 ul. Kościuszki 27 , 95 – 010 Stryków
tel/fax 042/ 71 98 002, 042 7198 193,
 e-mail: strykow@strykow.pl
 
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawa zamówień publicznych na zadanie pn.
 
Stryków: Remont drogi gminnej Orzechówek gm. Stryków
Numer ogłoszenia: 50508 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto-Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, fax 042 7198193.
 
·                Adres strony internetowej zamawiającego: www.strykow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Orzechówek gm. Stryków.
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektowana droga przebiega od drogi powiatowej Nr 5130 E to jest ul. Wodnej w Dobrej przez wieś Orzechówek.
Długość projektowanej drogi wynosi 1150 m.
Początek projektowanej drogi km. 0 + 00 przyjęto na skrzyżowaniu z ulicą Wodną
w Dobrej a koniec km. 1+150 na skrzyżowaniu z przewidzianą do budowy drogą zbiorczą.
W ramach remontu drogi przewiduje się :
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy 10 cm. po zagęszczeniu
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej
grubości 4 cm
- uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym
- regulacja pionowa włazów studzienek kanalizacyjnych
- wymiana oznakowania pionowego.
Przebieg projektowanych odcinków drogi nie zostaje zmieniony, pozostaje w granicach Istniejącej drogi. Lokalne korekty, które należy wykonać dla zachowania właściwych parametrów drogi nie wybiegają poza granice pasa drogowego.
Nie przewiduje się nowej nawierzchni na zjazdach gospodarczych. Poziom istniejącej nawierzchni gruntowej na zjazdach należy wyrównać do poziomu nawierzchni jezdni
gruntem rodzimym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·                Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż zamówienie (cena ofertowa), wykonawca gwarantuje, ze osoba która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
·                Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane:

1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. formularz ofertowy - załącznik nr 1;
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2

1.2 . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie , ze wskazaniem w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom - według załącznika nr 6;
2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, ( w tym zaświadczenie o przynależności kierowników budowy do Izby Inżynierów) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje
wykonawca - według załącznika nr 5;
4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - według załącznika nr 7 - wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej dwie wykonane tego typu roboty.

1.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:

1. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; ważną co najmniej w dniu składania ofert

2. Inne wymagane dokumenty:

1. Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 3,
2. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4,
3. Szczegółowe warunki gwarancji przedstawione odrębnym pismem,
4. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
·                1. Cena - 95
·                2. okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
p. 20 lub p. 21.
 
 
 
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
p. 2 (sekretariat).
 
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
 
 
 
 
W imieniu Zamawiającego
Burmistrz Miasta – Gminy
                                                      Stryków

Załączniki do pobrania: 2008-03-12 14:00:44 - Pobierz treść SIWZ z Załącznikami [zip+pdf] (1013.23 kB)

Ilość odwiedzin: 2524
Skrócony opis: Remont drogi gminnej Orzechówek gm. Stryków
Osoba, która wprowadzała dane: Tomasz Piestrzeniewicz
Data wytworzenia informacji: 2008-03-12 13:49:54
Data udostępnienia informacji: 2008-03-12 13:49:54
Data ostatniej aktualizacji: 2008-03-12 14:02:09

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner