Stryków, dnia 24.11.2008 r.
IZP 2226/ZP-41/2008
OGŁOSZENIE
Zamawiający: Miasto - Gmina Stryków, w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95 – 010 Stryków, tel./fax 042/ 7198 002,
042 7198 193, e-mail: strykow@strykow.pl
Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na zadanie pn.
„Świadczenie usług przewozu osób w dni robocze na terenie Miasta-Gminy Stryków”
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z numerem: 340341-2008 w dniu 24.11.2008 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.strykow.pl
Rodzaj Zamawiającego: administracja samorządowa
Rodzaj zamówienia: usługi
I. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu osób w dni robocze na terenie Miasta-Gminy Stryków na jednej, dwóch lub trzech trasach, zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym zał. nr 8 do SWIZ oraz proponowanym przebiegiem poszczególnych tras wraz z godzinami odjazdów stanowiący zał. nr 7 do SWIZ.
Ewentualne korekty w rozkładach jazdy zgłaszane przez Zamawiającego przy tej samej liczbie kursów nie będą powodowały zmiany kosztów związanych z funkcjonowaniem komunikacji.
Zmiany w rozkładach jazdy należy każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym. Obsługa każdej z linii lokalnej komunikacji publicznej będzie prowadzona busami co najmniej 9-osobowymi. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat od pasażerów za przejazdy przez przewoźnika na żadnej z przedstawionych tras.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na świadczenie usługi. Ofertę należy złożyć osobno dla każdej trasy i równocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do podpisania umowy odrębnie dla każdej z ofert częściowych.
Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawcą może dokonać korekty zleconych zadań zmniejszenia lub zwiększenia pracy przewozowej – ilości wykonywanych wozokilometrów zmieniając trasę lub rozkład jazdy.
Opis tras:
ST-1
Stryków – Tymianka – Osse – Bronin – Wrzask – Gozdów – Sadówka – Pludwiny – Koźle - Wola Błędowa – Bratoszewice – Brzedza – Stryków
Proponowane godz. odjazdu ze Strykowa: 6.00, 15.00
Orientacyjna długość trasy: 30 km
ST-2
Stryków – Sosnowiec – Kiełmina – Zelgoszcz – Swędów – Smolice – Stryków
Proponowane godz. odjazdu ze Strykowa: 7.00, 16.15
Orientacyjna długość trasy: 18,5 km
ST-3
Stryków – Cesarka - Warszewice – Anielin – Lipka - Niesułków - Stryków
Proponowane godz. odjazdu ze Strykowa: 6.40, 15.55
Orientacyjna długość trasy: 15,5 km
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6
IV. Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania zamówienia: od 01.01.2009 r. do 31.12.2009 r.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki jednakowe dla każdej części:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, (koncesja, zezwolenie lub licencja jeśli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania zezwalające na przewóz drogowy osób na terenie całego kraju),
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówieniatj. zarejestrowane i dopuszczone do ruchu pojazdy o liczbie miejsc nie mniejszej niż 9 oraz uprawnieni kierowcy,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp,
5. każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część zamówienia, złożenie dwóch lub więcej ofert na jedną część zamówienia przez jednego oferenta powoduje jego wykluczenie z udziału w postępowaniu.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu niezależnie dla każdej z ofert częściowych na podstawie dokumentów załączonych do każdej z ofert. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do Wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust 1 pkt 2 lub art. 67 ust 1 pkt 1 i 2,
3. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
4. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3,
5. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
1. jest niezgodna z ustawą,
2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3,
3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie, zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
6. zawiera błędy w obliczeniu ceny,
7. w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,
8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu niezależnie dla każdej z części zamówienia.
1. Dokumenty wymagane:
1.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty:
1. formularz ofertowy – załącznik nr 1,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a,
6. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2b,
7. oświadczenie o niezaleganiu - załącznik nr 2c,
8. koncesję, zezwolenie lub licencję jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji zezwalającej na przewóz drogowy osób na terenie całego kraju.
1.2 . W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty:
1. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, ze wskazaniem w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - według załącznika nr 6,
2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, (uprawnienia kierowców) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. (zarejestrowane i dopuszczone do ruchu pojazdy o liczbie miejsc nie mniejszej niż 9 oraz uprawnieni kierowcy) - według załącznika nr 5.
1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
1. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną co najmniej w dniu składania ofert.
2. Inne wymagane dokumenty:
1. Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy – załącznik nr 3,
2. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4,
IV. Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- cena – 100 %
V. Integralną częścią ogłoszenia jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl
VI. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
pokój nr 21.
VII. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 r. godzina 10:00, miejsce:
Urząd Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
pokój nr 2
VIII. Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miasta – Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 – 010 Stryków
pokój nr 22
dnia 08.12.2008 r. godz. 10.30
IX) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
W imieniu Zamawiającego
Burmistrz Miasta – Gminy Stryków