logo
Wersja dla niedowidzących
  ARCHIWUM BIP - Urząd Miejski w Strykowie
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Burmistrz Strykowa
 URZĄD MIASTA
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
minus Zakres Kompetencji
plus Urząd Stanu Cywilnego
plus Wzory dokumentów
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Ochrona środowiska
 INFORMACJA PUBLICZNA
plus Oświadczenia majątkowe
minus Dostęp do informacji nie ogłoszonych w BIP
plus Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus Konsultacje
plus Wnioski i interpretacje podatkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
plus Uchwały
plus Budżet
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zarządzenia
plus Zbiory Aktów Prawa Miejscowego
plus Wybory
plus Komunikaty, Obwieszczenia i Ogłoszenia
plus Przetargi - rok 2006
plus Przetargi - rok 2007
minus Przetargi - rok 2008
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 04.01.2008
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 04.01.2008
   minus Zapytanie ofertowe z dnia 07.01.2008
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 08.08.2007
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy IB 2226/ZP-3/2008
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 16.01.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty MGOPS/ZP-1/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - L.d.: 200/01/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty BM 7322/1/2008
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 28.01.2008
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY L.dz. IB 2226/ZP-2/GK 6/ 2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty IB 2226/ZP-3/2008
   minus Ogłoszenie przetargu nieograniczonego z dnia 6 lutego 2008
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 07.02.2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty IB 2226/ZP-4/2008
   minus Ogłoszenie przetargu nieograniczonego z dnia 12 lutego 2008
   minus Zapytanie ofertowe z dnia 14.02.2008r.
   minus Ogłoszenie przetargu nieograniczonego z dnia 14 lutego 2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 20.02.2008
   minus Ogłaszenie o przetargu nieograniczonym -IZP 2226/ZP-13/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP -8/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP -9 /2008
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 03.03.2008 r.
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 11.03.2008r
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - IZP 2226/ZP-16/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IB 2226/ZP-5/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IB 2226/ZP-12/2008
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - IZP 2226/ZP-17/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - 676/ZP-2/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IB 2226/ZP-11/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IB 2226/ZP-14/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - OP 6135/4/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 07.04.2008
   minus Zapytanie ofertowe - Nr sprawy 7660/ /2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty IZP 2226/ZP-17/2008
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 29.04.2008
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 29.04.2008
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 30.04.2008 - IZP 2226/ZP-22/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP-15/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - OŚ 7660/4/2008
   minus Ogłoszenie o otwartym konkursie ofert
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zapytanie ofertowe - OZ 4042/2/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Zapytanie ofertowe z dnia 10.07.2008r.
   minus Ogłoszenie przetargu nieograniczonego z dnia 11.07.2008
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie przetargu nieograniczonego z dnia 18.07.2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - IZP 2226/ZP-24/2008
   minus Ogłoszenie przetargu nieograniczonego z dnia 06.07.2008
   minus Zapytanie ofertowe z dnia 06.08.2008r. Nr sprawy IZP 2226/ZP-31/2008
   minus Zapytanie ofertowe z dnia 06.08.2008r. IZP 2226/ZP-32/2008
   minus Ogłaszenie drugiego przetargu nieograniczonego - IZP 2226/ZP-33/2008
   minus Ogłoszenie przetargu nieograniczonego z dnia 14.08.2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 31/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 32/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym IZP 2226/ZP-36/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 33/2008
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym IZP 2226/ZP-38/2008
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym IZP 2226/ZP-37/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Odwołanie przetargu
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie I przetargu ustnego nieograniczonego
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym IZP 2226/ZP-39/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty IZP 2226/ZP - 38/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 35/2008
   minus Ogłoszenie I przetargu ustnego nieograniczonego
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym IZP 2226/ZP-40/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym IZP 2226/ZP-41/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP-41/2008
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 16.12.2008
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - usługi - z dnia 19.12.2008
plus Przetargi - rok 2009
plus Przetargi - rok 2010
plus Przetargi - rok 2011
plus Przetargi - rok 2012
plus Przetargi - rok 2013
plus Przetargi - rok 2014
plus Przetargi - rok 2015
plus Kanały technologiczne
minus Plan rozwoju lokalnego
plus Sprawozdawczość
plus Powszechny Spis Rolny (PSR 2010)
minus Plan zagospodarowania przestrzennego
 PRACA W URZĘDZIE
minus Regulamin naboru
plus Ogłoszenia o naborze
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Gminna Biblioteka Publiczna
plus Związki, stowarzyszenia i porozumienia między gminne
plus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Pliki cookies
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Stryków, dnia 25.08.2008 r.
IZP 2226/ZP-35/2008
 
I. Zamawiający: Gmina Stryków  w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków,  ul. Kościuszki 27 , 95 – 010 Stryków, tel./fax 042/7198-002, 042 7198-193, e-mail: strykow@strykow.pl, ,
adres strony internetowej Zamawiającego: www.strykow.pl
 
Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na zadanie pn. 
 
„Budowa kompleksu sportowego przy Zespole Szkół Nr 1 w Strykowie w ramach programu „Moje Boisko ORLIK 2012”
 
Numer ogłoszenia 198700 – 2008, data zamieszczenia: 25.08.2008 r.
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego, roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
 
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
Przedmiotem zamówienia jest budowa kompleksu sportowego przy Zespole Szkół Nr 1 w Strykowie w ramach programu „Moje Boisko ORLIK 2012”.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1). Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m, o pow. całkowitej 1860 m² (pole gry 26,0 x 56,0 m), nawierzchnia przepuszczalna trawa syntetyczna na podbudowie dynamicznej, wodoprzepuszczalnej,
 
2). Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,10 x 32,10 m o pow. całkowitej 613,11 m² (pole do gry 15,10 x 28,10 m), nawierzchnia przepuszczalna poliuretanowo-gumowa na podbudowie dynamicznej (wodoprzepuszczalnej),
 
Na boisku znajdować się będą następujące pola gier:
§         pole do gry w koszykówkę,
§         pole do gry w siatkówkę.
 
Budowa boisk obejmuje następujące roboty budowlane:
§         rozbiórki istniejących nawierzchni w niezbędnym zakresie,
§         korytowanie pod boiska i przylegające do nich chodniki,
§         ustalenie poziomu podbudowy – wykopy,
§         ustalenie poziomu podbudowy – nasypy zagęszczone,
§         wykonanie fundamentów pod wyposażenie boisk,
§         korytowanie pod ułożenie drenażu wgłębnego i ułożenie drenażu w obrębie boisk,
§         wykonanie nawierzchni sportowej wraz z podbudową,
§         formowanie skarp,
§         montaż wyposażenia boisk.
 
3). Budowa obiektu zaplecza sanitarnego z infrastruktura towarzyszącą:
§         przyłącza,
§         obiekty małej architektury,
§         ogrodzenia i łapacze piłek,
§         oświetlenie terenu,
§         nawierzchnie chodników wraz z podbudową, zieleń, trawniki.
- zamówienie należy wykonać zgodnie z załącznikami nr 9 i 10 do SWIZ.
 
Przedmiar robót (kosztorys nakładczy) dołączony do SWIZ – zał. 11- stanowi element pomocniczy do przygotowania oferty. Podstawą sporządzenia oferty jest SWIZ, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 9 i 10.
Wykonawca jest zobowiązany sprawdzić przedmiar robót oraz zapoznać się z dokumentacją projektową przed złożeniem oferty. Wykonawca dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiały wbudowane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi ustawy „O wyrobach budowlanych” (Dz. U. 2004.92.881) oraz ustawy „Prawo budowlane” (Dz. U. 06.156.1118).
 
II.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45 21 22 21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych
II.2. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.3. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.4. Czy przewiduje się zamówienia uzupełniające: Nie.
II.5. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15.12.2008 r.
 
III.  INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, KONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1. Warunki dotyczące zamówienia:
Informacja na temat wadium:
Ustala się wadium w wysokości: 10 000,00 PLN, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 ), formy w jakich można wznosić wadium są określone w SWIZ.

III.2. Warunki udziału
 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
1. Warunki udziału w postępowaniu
 
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. budowa obiektów sportowych, w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej lub jedno boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWIZ. Wykonawca gwarantuje, że osoba która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.
 
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
 
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1.      Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2.      Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, przepisu nie stosuje się do Wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust 1 pkt 2 lub art. 67 ust 1 pkt 1 i 2,
3.      Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
4.      Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3,
5.      Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
 
§   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
§   Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
 
III.3. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
 
Dokumenty wymagane:
1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty:
 
1. formularz ofertowy - załącznik nr 1,
2. dowód wniesienia wadium,
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji   działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2.
 
1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty:
1. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 6,
2. dokumenty stwierdzające, że osoby (tj. kierownicy budowy), które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, (w tym zaświadczenie o przynależności kierowników budowy do Izby Inżynierów) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - według załącznika nr 5,
4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat od wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. budowa obiektów sportowych, w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej lub jedno boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) – według załącznika nr 7.

1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
 
1. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ważną co najmniej w dniu składania ofert.
2.  Inne wymagane dokumenty: 1. wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 3,
2. zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4,
3. szczegółowe warunki gwarancji przedstawione odrębnym pismem,
4. kosztorys ofertowy,
5. harmonogram rzeczowo – finansowy na realizację przedmiotu zamówienia pkt III. SWIZ
 
1.4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków jakościowych:
 
A. Materiały na boisko wielofunkcyjne do koszykówki i siatkówki z nawierzchni (syntetycznej) poliuretanowej:
 
  1. Badania za zgodność z normą z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport, lub dokument równoważny.
  2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta,
  3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni,
  4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
 
B. Materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej:
 
  1. Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport.
  2. Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA,
  3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta,
  4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
 
IV. PROCEDURA
 
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie.
 
V. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95 - 010 Stryków
p.20 lub p.21.
V.1. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27,
95 - 010 Stryków
p.2 (sekretariat).
V.2. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
    
 
                                                  W imieniu Zamawiającego
                                           Burmistrz Miasta – Gminy Stryków

Załączniki do pobrania: 2008-08-25 15:12:46 - SIWIZ + załączniki (8.66 MB)
2008-09-10 09:43:18 - Pytanie z odpowiedzią do SIWZ [pdf] (35.55 kB)

Ilość odwiedzin: 2444
Skrócony opis: Budowa kompleksu sportowego przy Zespole Szkół Nr 1 w Strykowie w ramach programu "Moje Boisko ORLIK 2012"
Osoba, która wprowadzała dane: Maciej Kaczmarek
Data wytworzenia informacji: 2008-08-25 15:05:32
Data udostępnienia informacji: 2008-08-25 15:05:32
Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-10 09:43:18

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner