Stryków, dnia 12.02.2008 r.
IB 2226/ZP-5/2008
Zamawiający : Miasto-Gmina Stryków
w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków,
ul. Kościuszki 27 , 95 – 010 Stryków
tel/fax 042/ 71 98 002, 042 7198 193,
e-mail: strykow@strykow.pl
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawa zamówień publicznych na zadanie pn.:
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Bratoszewicach w ul. Kolejowej, Wolskiej, Łódzkiej, Polnej i Nowości - IV etap
Numer ogłoszenia: 29054 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto-Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, fax 042 7198193.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Bratoszewicach w ul. Kolejowej, Wolskiej, Łódzkiej, Polnej i Nowości - IV etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa:
- rurociągu grawitacyjnego PCV 200 mm o długości 543,0 m;
- rurociąg tłocznego PEHD 90 mm o długości 366,0 m;
- przyłączy kanalizacyjnych PCV 160 mm - 14 szt. o łącznej długości 242,5 m;
- przepompowni ścieków wraz z przyłączem energetycznym - 1 szt.
- likwidacja zbiorników bezodpływowych
Prace będą prowadzone w miejscowości Bratoszewice ul. Nowości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 10 000,00 PLN , (słownie: dziesięć tysięcy złotych )
2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto zamawiającego; Bank Spółdzielczy w Strykowie 528785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form:
a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
b) w gwarancjach bankowych,
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych
d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustalona kwotę należy przekazać przelewem na konto zamawiającego , przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Kserokopie dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty.
5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach , kopię poświadczona za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 21 w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli:
a) upłynął termin związania oferta
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy
c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia
7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert
b) który został wykluczony z postępowania
c) którego oferta została odrzucona.
Złożenie przez Wykonawcę , którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z
postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez
Wykonawcę prawa do wniesienia protestu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 4 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż zamówienie (cena ofertowa), wykonawca gwarantuje, ze osoba która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane:
1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. formularz ofertowy - załącznik nr 1;
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2
1.2 . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie , ze wskazaniem w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom - według załącznika nr 6;
2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, (w tym zaświadczenie o przynależności kierowników budowy do Izby Inżynierów) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje
wykonawca - według załącznika nr 5;
4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - według załącznika nr 7 - wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej cztery wykonane tego typu roboty.
1.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
1. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; ważną co najmniej w dniu składania ofert
2. Inne wymagane dokumenty:
1. Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 3,
2. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4,
3. Szczegółowe warunki gwarancji przedstawione odrębnym pismem,
4. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
· 1. Cena - 95
· 2. Okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta-Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
Stryków 95-010
p. 20 lub p.21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta-Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
Stryków 95-010
p. 2 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
W imieniu Zamawiającego
Burmistrz Miasta – Gminy
Stryków