Stryków, dnia 17.03.2008 r.
IZP 2226/ZP-17/2008
Zamawiający : Miasto-Gmina Stryków
w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków,
ul. Kościuszki 27 , 95 – 010 Stryków
tel/fax 042/ 71 98 002, 042 7198 193,
e-mail: strykow@strykow.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawa zamówień publicznych na zadanie pn.
Stryków: Remont drogi gminnej Michałówek (tzw. Dobra Poduchowna) gm. Stryków
Numer ogłoszenia: 53712 - 2008; data zamieszczenia: 17.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto-Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, fax 042 7198193.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.strykow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Michałówek (tzw. Dobra Poduchowna) gm. Stryków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektowana droga przebiega od drogi powiatowej Nr 5129 E relacji Dobra - Dobieszków - Imielnik wzdłuż drogi krajowej Nr 14 w kierunku południowym, a dalej w kierunku południowo - wschodnim wzdłuż zabudowy i pól wsi Michałówek
Długość projektowanego odcinka drogi wynosi 892 m.
Początek projektowanej drogi km. 0 + 00 przyjęto na początku zabudowy wsi Michałówek. W km 0 + 601 droga zmienia kierunek i biegnie wzdłuż zabudowy wsi Dobra Poduchowna. Koniec drogi km 0 + 892 przyjęto przy posesji Nr 1 we wsi Dobra Poduchowna.
W ramach remontu drogi przewiduje się :
- profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni gruntowej
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego
- mechanicznie, grubość warstwy 10 cm. po uwałowaniu.
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo żwirowej grubości 4 cm
- uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym
- wymiana oznakowania pionowego.
Przebieg projektowanych odcinków drogi nie zostaje zmieniony, pozostaje w granicach istniejącej drogi. Lokalne korekty, które należy wykonać dla zachowania właściwych parametrów drogi nie wybiegają poza granice pasa drogowego. Nie przewiduje się nowej nawierzchni na zjazdach gospodarczych. Poziom istniejącej nawierzchni gruntowej na zjazdach należy wyrównać do poziomu nawierzchni jezdni gruntem rodzimym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8, 45.23.32.80-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż zamówienie (cena ofertowa), wykonawca gwarantuje, ze osoba która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane:
1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. formularz ofertowy - załącznik nr 1;
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2
1.2 . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie , ze wskazaniem w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom - według załącznika nr 6;
2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, ( w tym zaświadczenie o przynależności kierowników budowy do Izby Inżynierów) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje
wykonawca - według załącznika nr 5;
4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - według załącznika nr 7 - wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej dwie wykonane tego typu roboty.
1.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
1. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; ważną co najmniej w dniu składania ofert
2. Inne wymagane dokumenty:
1. Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 3,
2. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4,
3. Szczegółowe warunki gwarancji przedstawione odrębnym pismem,
4. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
· 1. Cena - 95
· 2. okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
p.20 lub p.21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
p.2 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
W imieniu Zamawiającego
Burmistrz Miasta – Gminy
Stryków