logo
Wersja dla niedowidzących
  ARCHIWUM BIP - Urząd Miejski w Strykowie
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Burmistrz Strykowa
 URZĄD MIASTA
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
minus Zakres Kompetencji
plus Urząd Stanu Cywilnego
plus Wzory dokumentów
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Ochrona środowiska
 INFORMACJA PUBLICZNA
plus Oświadczenia majątkowe
minus Dostęp do informacji nie ogłoszonych w BIP
plus Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus Konsultacje
plus Wnioski i interpretacje podatkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
plus Uchwały
plus Budżet
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zarządzenia
plus Zbiory Aktów Prawa Miejscowego
plus Wybory
plus Komunikaty, Obwieszczenia i Ogłoszenia
plus Przetargi - rok 2006
minus Przetargi - rok 2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 05.01.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 11.01.2007
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 25.01.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 14.02.2007
   minus Ogłoszenie
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 16.02.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 19.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 23.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 23.03.2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 26.03.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 28-03-2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 02-04-2007
   minus Ogłoszenie o zamówieniu pulblicznym z dnia 05.04.2007r
   minus Ogłoszenie o zamówieniu pulblicznym z dnia 05.04.2007r
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z dnia 05.04.2007r
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 02.05.2007r
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 07.08.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zaproszenie do złożenia ofert na opracowanie dokumentacji
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 28.06.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 13.07.2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 13.06.2007
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Zapytanie ofertowe
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 17.08.2007 r.
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 17.08.2007 r.
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu nr 135593-2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.08.2007
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.08.2007
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 23.08.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu nr 148842-2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zamówieniu publicznym z dnia 18.09.2007 r.
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy IB 2226/ZP-30/2007
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy IB 2226/ZP-31/2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Zapytanie ofertowe Nr sprawy BM7322/6/2007
   minus Burmistrz Miasta-Gminy Stryków ogłasza I przetarg ustny ograniczony
   minus Zawiadomienie o wyborze oferty
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 19.10.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 15.11.2007r.
   minus Ogłoszenie I przetargu ustnego nieograniczonego na najem lokalu użytkowego
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 26.11.2007r
   minus Zapytanie ofertowe z dnia 3 grudnia 2007r
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 06.12.2007
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus Ogłoszenie o zmówieniu publicznym z dnia 14.12.2007r.
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
   minus II przetarg ustny nieograniczony na najem lokalu użytkowego
   minus II przetarg ustny nieograniczony na najem lokalu użytkowego
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
plus Przetargi - rok 2008
plus Przetargi - rok 2009
plus Przetargi - rok 2010
plus Przetargi - rok 2011
plus Przetargi - rok 2012
plus Przetargi - rok 2013
plus Przetargi - rok 2014
plus Przetargi - rok 2015
plus Kanały technologiczne
minus Plan rozwoju lokalnego
plus Sprawozdawczość
plus Powszechny Spis Rolny (PSR 2010)
minus Plan zagospodarowania przestrzennego
 PRACA W URZĘDZIE
minus Regulamin naboru
plus Ogłoszenia o naborze
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Gminna Biblioteka Publiczna
plus Związki, stowarzyszenia i porozumienia między gminne
plus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Pliki cookies
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Stryków, dnia 21.05.2007 r.
IB.2226/ ZP-15/2007
 
 
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
 
Zamawiający : Miasto-Gmina Stryków w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27 , 95 – 010 Stryków
tel/fax 042/ 71 98 002, 042 7198 193, e-mail: strykow@strykow.pl
 
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 60 000 EURO na
Modernizacja targowiska miejskiego w Strykowie
Biuletyn Zamówień Publicznych numer 99 z dnia 21.05.2007 pozycja 28681.
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Stryków: Modernizacja targowiska miejskiego w Strykowie
 
Publikacja obowiązkowa.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto-Gmina Stryków,
do kontaktów: Janusz Sopata, Wieslaw Tomczyk, Hubert Kurczak, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, fax 042 7198193, e-mail: strykow@strykow.pl.
 
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.strykow.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
 
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
 
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, Kultura i religia, Edukacja.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)    Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja targowiska miejskiego w  Strykowie.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Stryków.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja targowiska miejskiego w Strykowie.
 
1. Zakres rzeczowy robót:
 
- budowa budynku handlowego o powierzchni zabudowy - 42,27 m2, pow. użytkowej 28,00 m2 i kubaturze 177,00 m3, wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną i wod.-kan.,
- budowa budynku sanitarnego o powierzchni zabudowy - 113,47 m2 , pow. użytkowej 86,67 m2 i kubaturze 466,00 m3 wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną i wod.-kan.,
- budowa zadaszonych stanowisk handlowych o powierzchni zabudowy - 591,59 m2
- utwardzenie terenu nawierzchnią asfaltową oraz płytą EKO i kostką betonową o łącznej powierzchni - 11 300,7 m²,
- budowa wewnętrznej sieci wodociągowej z przyłączami,
- budowa wewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami,
- budowa wewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej,
- budowa wewnętrznej sieci energetycznej z przyłączami,
- budowa oświetlenia terenu,
- budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej,
- budowa przyłącza kanalizacji deszczowej do istniejącej w działce gminnej kanalizacji deszczowej.
 
2. Szczegółowy zakres robót jest określony w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja ta stanowi podstawę do oszacowania
wartości robót.
 
3. Zadanie zostanie podzielone na III etapy do realizacji w latach 2007 -2009.
- budowa podlegających zakryciu instalacji wodociągowej, sanitarnej, deszczowej oraz elektrycznej wraz z przyłączami oraz montaż instalacji oświetlenia terenu; budowa zadaszonych stanowisk handlowych - oznaczonych jako A1 i A2 wg dokumentacji oraz położenie projektowanych nawierzchni: asfaltowej, z kostki brukowej i płyt betonowych wraz z ogrodzeniem terenu;
- budowa pawilonu handlowego i budynku sanitarnego oznaczonych nr 1 i 2 na
planie zagospodarowania ternu oraz pozostałe prace z zakresu dokumentacji.
 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zakresu rzeczowego poszczególnych
etapów.
 
4. Wykonawca musi zobowiązać się do prowadzenia robót w taki sposób, aby raz w tygodniu w dzień targowy (czwartek) udostępnić możliwie jak największą część targowiska dla sprzedających i kupujących, zabezpieczając odpowiednio teren budowy mając na uwadze bezpieczeństwo użytkowników targowiska i w
trosce o interesy uczestników procesu inwestycyjnego.
 
5. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty licząc od dnia   końcowego odbioru całości robót przewidzianych dokumentacją oraz ewentualnymi protokołami konieczności wykonania robót uzupełniających.
 
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych , patentów lub pochodzenia , wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.
 
7. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić przedmiar robót przed złożeniem oferty. Wykonawca dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiały wbudowane przez wykonawcę muszą posiadać stosowne, atesty, certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
 
8. Koszty związane z realizacją inwestycji: kompleksowa obsługa geodezyjna, projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, badań gruntu, niezbędnych uzgodnień (zajęcie pasa drogowego), zabezpieczenia terenu budowy, utrzymania go w należytym stanie technicznym, oznakowania robót, a także koszt zorganizowania zaplecza budowy ponosi wykonawca.
 
9. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w
czasie realizacji zadania.
 
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.31.41, 45.21.31.42, 45.10.00.00.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2)     Wielkość lub zakres zamówienia; Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro
3)    Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.09.2009
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
 III.1)    Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 17 000,00 PLN
 
2)                 Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
 
Opis warunków udziału w postępowaniu:
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci spełniający poniższe warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności obejmującej przedmiot zamówienia;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz personelem pozwalającym wykonać zamówienie;
- zagwarantują nadzór nad robotami przez kierowników budów posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w specjalnościach odpowiednich do wykonywanych robót tj.: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej, drogowej oraz należących do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie w/w warunki ( załącznik nr 5);
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają wolne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 PLN, oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - min. na
300 000 zł, ważne w dniu składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają wspólnie ten warunek;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 lub 2 Prawa zamówień publicznych.
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
 
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 
Dokumenty wymagane:
 
1.            W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r., wykonawca składa następujące dokumenty:
 
- formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- dokumenty potwierdzające upoważnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
- aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.
 
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i personelem niezbędnym do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
 
- wykaz podmiotów ( podwykonawców) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu wykonywanych czynności;
- pełnomocnictwo dla osoby ustanowionej do reprezentowania wykonawców ubiegającym się wspólnie o udzielenie zamówienia;
- wykaz ( załącznik nr 6) potwierdzonych referencjami wykonanych robót o n/w charakterze:
- budynki wraz z instalacjami o wartości zamówienia nie mniejszej niż 150 tys. PLN,
- instalacje wodociągowe, sanitarne lub deszczowe o wartości zamówienia nie mniejszej niż 300 tys. PLN,
- drogi, ulice, lotniska o wartości zamówienia nie mniejszej niż 500 tys.PLN,
- montaż konstrukcji stalowych o wartości nie mniejszej niż 150 tys. PLN.
Wykonanie tych prac dotyczy okresu 5 lat poprzedzającego wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy mogą wykazać, że spełniają te warunki wspólnie;
- dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby mające pełnić nadzór nad robotami w poszczególnych specjalnościach wraz z zaświadczeniami o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego.
 
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
 
- informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
 
 4.Inne wymagane dokumenty:
 
- wykaz osób do kontaktu z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie umowy załącznik nr 3 do SIWZ;
- zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ;
- dowód wniesienia wadium;
- wypełniony kosztorys ofertowy ( kosztorys ten ma charakter informacyjno - pomocniczy, gdyż ze względu na przyjęty model wynagrodzenia ryczałtowo-rzeczowego wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną);
- harmonogram rzeczowo - finansowy opracowany w oparciu o podział na etapy przedstawiony w pkt.III.3 SIWZ.
 
5. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł że nie mogą być one udostępnianie. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art.4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
6. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
 IV.1)   Tryb udzielenia zamówienia
 
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
1.2)   Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
 
2)      Kryteria oceny ofert
 
2.1)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
2.2)   Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
3)      Informacje administracyjne
 
3.1)   Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
 
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl.
 
Opłata: 200 Waluta PLN.
Warunki i sposób płatności: płatne w kasie Urzędu Miasta Gminy Stryków za wersje papierowa.
 
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
 
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 10:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
 
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 10:30,
 
Urząd Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
pokój nr 22.
 
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
 
VI.1)   Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.
W imieniu zamawiającego
Burmistrz Miasta-Gminy Stryków
Andrzej Jankowski

Ilość odwiedzin: 3109
Nazwa dokumentu: Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
Skrócony opis: Modernizacja targowiska miejskiego w Strykowie
Osoba, która wprowadzała dane: Maciej Kaczmarek
Data wytworzenia informacji: 2007-05-21 23:01:24
Data udostępnienia informacji: 2007-05-21 23:01:24
Data ostatniej aktualizacji: 2007-06-15 10:03:22

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner