Stryków, dnia 05.09.2008 r.
IZP 2226/ZP-37/2008
I. Zamawiający: Gmina Stryków, w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95 – 010 Stryków, tel./fax 042/ 71 98 002, 042 7198 193, e-mail: strykow@strykow.pl
Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust. 8 Prawo Zamówień Publicznych na zadanie pn.
„Dostawa ciągnika komunalnego 2008”
Ogłoszenie zostało przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych z numerem: 206945 – 2008
II. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb Zamawiającego jednej sztuki ciągnika w wersji komunalnej.
Ogólne dane techniczne i wymagania:
- Fabrycznie nowy ciągnik, rok produkcji 2008, 1 sztuka.
- Silnik ciągnika czterosuwowy z zapłonem samoczynnym z pośrednim lub bezpośrednim wtryskiem paliwa, chłodzony cieczą, napędzany ON,
- moc znamionowa silnika min. 36 KM,
- maksymalny moment obrotowy min. 98 Nm przy 2000 obr/min,
- jednostkowe zużycie paliwa – max. 267 g/kWh,
- liczba cylindrów – 4 szt.,
Zbiornika paliwa o pojemności min 30 l,
Układ kierowniczy hydrostatyczny ze wspomaganiem,
Układ hamulcowy:
- hamulec roboczy – tarczowy, mokry, niezależny na koła tylne,
- hamulec postojowy,
Układ napędowy:
- sprzęgło – cierne, jednotarczowe sterowane mechanicznie,
- skrzynia biegów – mechaniczna, stopniowa, sterowana mechanicznie, synchronizowana,
- liczba biegów- przód/tył min12/4,
- blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi uruchamiana mechanicznie,
- napęd ciągnika min. na tylną oś,
Układ hydrauliczny o pojemności min. 19l:
- zbiornik oleju – niezależny,
- pompa hydrauliczna o wydatku min. 26 dmżł,
- regulacja przepływu strumieni oleju do urządzeń komunalnych, ,
- trzypunktowy układ zawieszenia narzędzi kat. II wg ISO, udźwig podnośnika min 750 kg
- wyjścia hydrauliki zewnętrzne min. 2 pary przód i tył,
- przedni trzypunktowy układ zawieszenia o udźwigu min. 350 kg.
Wał odbioru mocy- załączany mechanicznie,
Układ elektryczny - o napięciu 12V,
Wymiary i masy ciągnika:
- długość, szerokość, wysokość: 3582/1565/2360/ mm,
Masy ciągnika:
- masa własna pojazdu min. 1800 kg,
- dopuszczalna masa całkowita holowanej przyczepy 3500 kg,
Ogumienie – rozmiar opon:
- przód/tył: min. standard.
Standardowe wyposażenie: sprężarka powietrza z instalacją sterowania hamulcami przyczep, błotniki kół przednich, reflektory halogenowe tylne i przednie, 2 lusterka boczne, radioodtwarzacz z głośnikami, przedni TUZ, światło ostrzegawcze pulsujące, zaczep niski do holowania przyczep jednoosiowych.
Wykonawca zamówienia udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 2 lata od daty dostawy bez limitu kilometrów i motogodzin.
Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z reakcją na telefoniczne zgłoszenie nie dłuższą niż 16 godzin.
Oznaczenie wg CPV: 29.37.00.00-3
III. Czas trwania lub termin wykonania zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy.
IV. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym:
1. Warunki dotyczące zamówienia:
2. Warunki udziału:
2.1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, przepisu nie stosuje się do Wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust 1 pkt 2 lub art. 67 ust 1 pkt 1 i 2,
3. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
4. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3.
3. Zamawiający odrzuca ofertę, która:
1. jest niezgodna z ustawą,
2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie, zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
6. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
7. w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
V. Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. Dokumenty wymagane:
1.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty:
1. formularz ofertowy – załącznik nr 1,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2.
1.2 . W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty:
1. wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat od wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje) – według załącznika nr 5 - Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej 3 wykonane tego typu dostawy.
1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
1. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną co najmniej w dniu składania ofert.
2. Inne wymagane dokumenty:
1. Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy – załącznik nr 3,
2. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4,
3. Szczegółowe warunki gwarancji przedstawione odrębnym pismem,
4. Opis techniczny przedmiotu zamówienia (karty katalogowe itp.), poświadczający spełnienie wymagań technicznych, w tym wykaz parametrów oferowanego ciągnika z informacja na temat wymiarów, rozstawów osi, dopuszczalnych obciążeń i zużycia paliwa i/lub prospekt producenta zawierający w/w dane. Dokumentacja w języku polskim.
5. Dokumenty dopuszczające ciągnik do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację oraz eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego.
VI. Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena – 100 %
VII. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
VIII. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
pokój nr 21.
IX. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 r. godzina 10:00, miejsce:
Urząd Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
pokój nr 2
W imieniu Zamawiającego
Burmistrz Miasta – Gminy