Stryków, dnia 17.03.2008 r.
IZP 2226/ZP-17/2008
Zamawiający : Miasto-Gmina Stryków
w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków,
ul. Kościuszki 27 , 95 – 010 Stryków
tel/fax 042/ 71 98 002, 042 7198 193,
e-mail: strykow@strykow.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawa zamówień publicznych na zadanie pn.
Stryków: Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej w Koźlu
Numer ogłoszenia: 70383 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto-Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, fax 042 7198193.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej w Koźlu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy robót:
- demontaż dwóch kotłów, rurociągów, urządzeń, armatury oraz konstrukcji stalowej;
- rozbiórkowe roboty budowlane;
- prace budowlane mające na celu adaptację pomieszczeń kotłowni do nowoprojektowanej
funkcji;
- dostawa i montaż dwóch nowych kotłów węglowych z podajnikiem szufladkowym produkcji firmy STALMARK o mocy: 50 kW i 80 kW, Zamawiający rezygnuje z przewidzianych w dokumentacji kotłów typu EKO - PLUS produkcji firmy PROTECH.
- montaż instalacji technologicznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania,
wentylacyjnej oraz elektrycznej;
- roboty antykorozyjne i termoizolacyjne;
- wykonanie prób szczelności oraz uruchomienie kotłowni;
- wywiezienie materiałów rozbiórkowych na składowisko i uporządkowanie terenu;
- złom stalowy i żeliwny pochodzący z demontażu urządzeń pozostaje własnością Szkoły.
2. Szczegółowy zakres robót jest określony w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja ta stanowi podstawę do oszacowania wartości robót.
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych , patentów lub pochodzenia , wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.
4. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić przedmiar robót przed złożeniem oferty. Wykonawca dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiały wbudowane przez wykonawcę muszą spełniać wymogi ustawy O wyrobach budowlanych (Dz.U.2004.92.881) oraz ustawy Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118)
5. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.11.10-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala konieczność wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, na konto zamawiającego; Bank Spółdzielczy w
Strykowie 528785 0002 2001 0000 1993 0006
lub w jednej z poniżej podanych form:
1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 lit. b
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn, zm.)
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustalona kwotę należy przekazać przelewem na konto zamawiającego , przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Kserokopie dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty.
5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach , kopię poświadczona za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 21 w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi być zabezpieczone ona okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona.
Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne
żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu,
następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli:
a) upłynął termin związania oferta
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego
wykonania umowy
c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia , a protesty zostały
ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia
7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert
b) który został wykluczony z postępowania
c) którego oferta została odrzucona.
Złożenie przez Wykonawcę , którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 3 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż zamówienie (cena ofertowa), wykonawca gwarantuje, ze osoba która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane:
1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. formularz ofertowy - załącznik nr 1;
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Urzędu Skarbowego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2
1.2 . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie , ze wskazaniem w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom -według załącznikanr 6;
2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, ( w tym zaświadczenie o przynależności kierowników budowy do Izby Inżynierów) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej trzy wykonane tego typu roboty - załącznik nr 6.
1.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
1. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; ważną co najmniej w dniu składania ofert;
2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
3. Inne wymagane dokumenty:
1. Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 3,
2. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4,
3. Szczegółowe warunki gwarancji przedstawione odrębnym pismem,
4. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
· 1. Cena - 95
· 2. Okres gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta-Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
Stryków 95-010.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta-Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
Stryków 95-010.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
W imieniu Zamawiającego
Burmistrz Miasta – Gminy
Stryków