Stryków, dnia 16.01.2008 r.
IB 2226/ZP-4/2008
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Zamawiający : Miasto-Gmina Stryków w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27 , 95 – 010 Stryków
tel/fax 042/ 71 98 002, 042 7198 193, e-mail: strykow@strykow.pl
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawa zamówień publicznych na
„Remont drogi gminnej Dobieszków – I etap gm. Stryków”
Ogłoszenie zostało wysłane do Biuletynu Zamówień Publicznych z numerem:11898-2008.
Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2008 r. Nr 223 poz.1655)
Przedmiot zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest: remont drogi gminnej w miejscowości Dobieszków gm. Stryków od drogi powiatowej Nr 5129 E w kierunku południowo-zachodnim o długości 1280 m, polegający na profilowaniu i zagęszczeniu istniejącej nawierzchni gruntowej wzmocnionej tłuczniem, wykonaniu podbudowy z żużla wielkopiecowego grubości 10 cm, wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej standard III grubości 4 cm.
Przebieg projektowanych odcinków drogi nie zostaje zmieniony, pozostaje w granicach Istniejącej drogi. Lokalne korekty, które należy wykonać dla zachowania właściwych parametrów drogi nie wybiegają poza granice pasa drogowego. Nie przewiduje się nowej nawierzchni na zjazdach gospodarczych. Istniejącą nawierzchnię gruntową na zjazdach gospodarczych należy uzupełnić żwirem lub żużlem i zagęścić.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót
Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta – Gminy Stryków ul. Kościuszki 27, pokój nr 21 lub strona internetowa : bip.strykow.pl
Osoby do kontaktu: Wiesław Tomczyk, Hubert Kurczak
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Wadium – nie wymagane
Termin wykonania zamówienia : 30.04.2008r
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; tj. w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż zamówienie, wykonawca gwarantuje, ze osoba która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiada stosowne uprawnienia,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust 1 lub 2 Pzp.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1.formularz ofertowy – załącznik nr 1;
2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5.oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2
1.2 . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
1.wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie , ze wskazaniem w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom - według załącznika nr 6;
2.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, ( w tym zaświadczenie o przynależności kierowników budowy do Izby Inżynierów) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje
wykonawca - według załącznika nr 5;
4.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) – według załącznika nr 7 - wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej dwie wykonane tego typu roboty.
1.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
1.polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; ważną co najmniej w dniu składania ofert
2.Inne wymagane dokumenty:
1.Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy – załącznik nr 3,
2.Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4,
3.Szczegółowe warunki gwarancji przedstawione odrębnym pismem,
4.Kosztorys ofertowy.
Kryteria oceny ofert: cena – 95 %, okres gwarancji – 5 %
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 8 lutego 2008r. do godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Miasta – Gminy Stryków , ul. Kościuszki 27 , pokój nr 2
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 8 lutego 2008r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego.
Termin związania ofertą – okres 30 dni od daty składania ofert.
W imieniu Zamawiającego
Burmistrz
Miasta – Gminy Stryków
Andrzej Jankowski