logo
Wersja dla niedowidzących
  ARCHIWUM BIP - Urząd Miejski w Strykowie
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Rada Miejska
plus Burmistrz Strykowa
 URZĄD MIASTA
plus Dane podstawowe
plus Struktura organizacyjna
minus Zakres Kompetencji
plus Urząd Stanu Cywilnego
plus Wzory dokumentów
plus Załatwianie spraw obywateli
plus Ochrona środowiska
 INFORMACJA PUBLICZNA
plus Oświadczenia majątkowe
minus Dostęp do informacji nie ogłoszonych w BIP
plus Współpraca z organizacjami pozarządowymi
plus Konsultacje
plus Wnioski i interpretacje podatkowe
 PRAWO LOKALNE
minus Statut
plus Uchwały
plus Budżet
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zarządzenia
plus Zbiory Aktów Prawa Miejscowego
plus Wybory
plus Komunikaty, Obwieszczenia i Ogłoszenia
plus Przetargi - rok 2006
plus Przetargi - rok 2007
plus Przetargi - rok 2008
minus Przetargi - rok 2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - usługi - z dnia 16.01.2009
   minus I przetarg ustny nieograniczony
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - IZP 2226/ZP-42/2008
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP-4/2009
   minus Informacjia o wyniku postepowania - ZP- odpad/08
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane z dnia 13.02.2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane z dnia 25.02.2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane z dnia 26.02.2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 10/2009
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym z dnia 05.03.2009 r.
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 14/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 8/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP – 16/2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane z dnia 27.03.2009
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - IZP 2226/ZP - 17/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 15/2009
   minus II przetarg ustny nieograniczony
   minus Zawiadomienie o wyborze njakorzystniejszej oferty - ZP-olej napędowy/2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane IZP 2226/ZP-29/2009 z dnia 20.04.2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane z dnia 20.04.2009
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania IZP 2226/ZP-22/2009
   minus Ogłoszenie o otwartym konkursie ofert na realizację świadczeń zdrowotnych
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - usługi - z dnia 18.05.2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 27/2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 29/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 32/2009
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - IZP 2226/ZP – 30/2009
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - IZP 2226/ZP - 28/2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - usługi z dnia 27.07.2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi - Numer ogłoszenia: 278124 - 2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane - Numer ogłoszenia: 277720 - 2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 35/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 44/2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane - Numer ogłoszenia: 290144
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - IZP 2226/ZP – 38/2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 45/2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - dostawy z dnia 15.09.2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - usługi z dnia 22.09.2009
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 46/2009
   minus Ogłoszenie o zamówieniu - usługi z dnia 09.11.2009
   minus Zbiorcze zestawienie ofert
   minus Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - IZP 2226/ZP - 51/2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Numer ogłoszenia: 413366 - 2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - BZP: 418350 - 2009
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - BZP: 237825 - 2009
   minus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
   minus OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Numer ogłoszenia: 429802 - 2009
   minus Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - IZP 2226/ZP-55/2009
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
   minus ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
plus Przetargi - rok 2010
plus Przetargi - rok 2011
plus Przetargi - rok 2012
plus Przetargi - rok 2013
plus Przetargi - rok 2014
plus Przetargi - rok 2015
plus Kanały technologiczne
minus Plan rozwoju lokalnego
plus Sprawozdawczość
plus Powszechny Spis Rolny (PSR 2010)
minus Plan zagospodarowania przestrzennego
 PRACA W URZĘDZIE
minus Regulamin naboru
plus Ogłoszenia o naborze
 INNE
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Gminna Biblioteka Publiczna
plus Związki, stowarzyszenia i porozumienia między gminne
plus Rejestry i ewidencje
plus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Pliki cookies
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


 

Stryków: Rozbudowa Przedszkola Samorządowego w Strykowie
Numer ogłoszenia w BZP: 41800 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto-Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, faks 042 7198193.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.strykow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Przedszkola Samorządowego w Strykowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektowane przedsięwzięcie polega na częściowej rozbiórce i rozbudowie istniejącego budynku przedszkola znajdującego się na działce nr 153 w Strykowie przy ul. Targowej 4. Działka nr 153 o powierzchni 2 600,00m². Na działce znajdują się: budynek przedszkola - do częściowej rozbiórki i rozbudowy oraz budynek gospodarczy - do rozbiórki. Pozostałą część działki stanowi ogród - plac zabaw dla dzieci. Zamawiający wymaga aby w czasie budowy, dotychczasowy plac zabaw (huśtawki, ślizgawki, zabawki drewniane, piaskownice, ławki), został zdemontowany, zabezpieczony przed uszkodzeniami i przeniesiony w część działki nie objętą pracami budowlanymi. Projektowany - rozbudowywany budynek zlokalizowany będzie w północno-zachodniej części działki. Dojazd gospodarczy zostanie zachowany od strony ulicy Targowej. Wejście do przedszkola zaprojektowano od strony ulicy Jana Pawła II. Dane liczbowe o obiekcie: - powierzchnia zabudowy - 788,0 m2 - powierzchnia użytkowa - 631,0 m2 - kubatura - 1890,0 m3 - powierzchnia wewnętrzna - 733,0 m2 - powierzchnia zabudowy istniejącego przedszkola - 220,0 m2 - powierzchnia zabudowy budynku gospodarczego - 49,0 m2 Szczegółowy zakres robót opisany jest w dokumentacji projektowej i określony przedmiarami robót będącymi załącznikami do SWIZ. Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z dokumentacją projektową przed złożeniem oferty. Wykonawca dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiały wbudowane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi ustawy O wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004.92.881) oraz ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118). Oznaczenie wg CPV: 45.00.00.00-7, 45.21.41.00-1 1. Koszty związane z realizacją inwestycji: kompleksowa obsługa geodezyjna, sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót z zapewnieniem dojazdu do posesji, niezbędnych uzgodnień (zajęcie pasa drogowego), zabezpieczenia terenu budowy, utrzymania go w należytym stanie technicznym, oznakowania robót, a także koszt zorganizowania zaplecza budowy ponosi Wykonawca. Wykonywanie prac należy ograniczyć do minimum zniszczenia powierzchni biologicznie czynnej. Zniszczoną powierzchnię biologicznie czynną należy przywrócić do stanu poprzedniego - obsiać trawą. 2. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazana w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy/om..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.41.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 20 000,00 PLN, (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strykowie 528785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 21 w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono niodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 zmiany: Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej w art. 46 ust. 5 ustawy. 11. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 12. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie obiektów kubaturowych, w tym 1 obiektu oświatowego polegającego na budowie szkoły, przedszkola lub żłobka, sklasyfikowanego w tabeli IV, w sekcji 1, w dziale 12, w grupie 126, w klasie 1263 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) - Dz. U. z 1999 r. Nr 112, poz. 1316, zm. Dz. U. z 2002 r. Nr 18, poz. 170 i o wartości każdej z wykazanych robót minimum 2 mln zł, słownie: dwa miliony złotych zero groszy. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 1 osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - 1 osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - 1 osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności telekomunikacyjnej, zgodnie z art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118) przynależące do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert, na kwotę minimum 1 000 000,00 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. § 8a OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW W POSTEPOWANIU O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do Wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust 1 pkt 2 lub art. 67 ust 1 pkt 1 i 2, 3. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3, 5. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1. jest niezgodna z ustawą, 2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie, zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 6. zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7. w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.1. formularz ofertowy - załącznik nr 1, 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, pełnomocnictwo, 1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a, 1.6. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2b, 1.7. oświadczenie o niezaleganiu - załącznik nr 2c, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, ze wskazaniem w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - według załącznika nr 6, 2.2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia: - 1 osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - 1 osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - 1 osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności telekomunikacyjnej, Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnień w specjalnościach w/w oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał takie osoby. 2.3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - według załącznika nr 5, Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń. a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie obiektów kubaturowych, w tym 1 obiektu oświatowego polegającego na budowie szkoły, przedszkola lub żłobka, sklasyfikowanego w tabeli IV, w sekcji 1, w dziale 12, w grupie 126, w klasie 1263 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) - Dz. U. z 1999 r. Nr 112, poz. 1316, zm. Dz. U. z 2002 r. Nr 18, poz. 170 i o wartości każdej z wykazanych robót minimum 2 mln zł, słownie: dwa miliony złotych zero groszy, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - według załącznika nr 7 - Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej 2 wykonane w/w roboty. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 3.1. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną co najmniej w dniu składania ofert, na kwotę minimum 1 000 000,00 zł. 4. Inne wymagane dokumenty: 4.1. wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 3, 4.2. zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4. 4.3. kosztorys ofertowy, 4.4. harmonogram rzeczowo - finansowy. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1.2. i 1.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty pkt 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy a pkt 3 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 9 ust. 5 pkt 5.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, pok. 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, pok. 2 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
 
 
 
Ogłoszenie o przetargu na zadanie pod nazwą „Rozbudowa Przedszkola Samorządowego w Strykowie” zostało zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w dniu 26 lutego 2009 r.

Nazwa dokumentu: Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane z dnia 25.02.2009
Skrócony opis: Rozbudowa Przedszkola Samorządowego w Strykowie
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta - Gminy Stryków
Osoba, która wytworzyła informację: Maciej Kaczmarek
Osoba, która odpowiada za treść: Maciej Kaczmarek
Osoba, która wprowadzała dane: Maciej Kaczmarek
Data wytworzenia informacji: 2009-02-26 13:04:27
Data udostępnienia informacji: 2009-02-26 13:04:27
Data ostatniej aktualizacji: 2009-02-26 13:21:08

Wersja do wydruku...

corner   corner