Stryków, dnia 29.08.2008 r.
IZP 2226/ZP-36/2008
Zamawiający: Gmina Stryków, w imieniu której występuje Burmistrz Miasta – Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95 – 010 Stryków, tel./fax 042/ 7198 002,
042 7198 193, e-mail: strykow@strykow.pl
Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na zadanie pn.
„Opracowanie dokumentacji budowlanej na adaptację części pomieszczeń w Strykowie przy ul. Kościuszki 29 na potrzeby Urzędu”
Ogłoszenie zostało przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych z numerem: 204419 – 2008
I. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, niezbędnej do wykonania adaptacji pomieszczeń budynku przy ul. Kościuszki 29 w Strykowie na potrzeby Urzędu.
Przedmiot zamówienia musi uwzględniać zapisy zawarte w wytycznych do projektowania, które stanowią załącznik nr 7 do specyfikacji oraz musi obejmować:
- projekt budowlany,
- projekty wykonawcze,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
- przedmiar robót,
- kosztorys inwestorski,
- informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).
Uwaga: szczegóły opracowania należy uzgadniać na bieżąco z użytkownikiem i zamawiającym.
Znaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 74.22.23.00-4.
Czas trwania lub termin wykonania zamówienia: 75 dni od daty podpisania umowy.
II. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym:
Warunki dotyczące zamówienia:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej 2 zamówienia o charakterze i wartości podobnej do przedmiotu zamówienia, tj. wykonali dokumentację projektową związaną z budową, przebudową lub remontem budynku użyteczności publicznej, w którym wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 2 000 0000,00 zł brutto, Wykonawca gwarantuje, że w zespole projektowym weźmie udział co najmniej jeden uprawniony architekt oraz uprawnieni projektanci w specjalnościach: konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci wod.-kan, elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
III. Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. Dokumenty wymagane:
1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. formularz ofertowy – załącznik nr 1,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2.
1.2 . W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie, ze wskazaniem w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - według załącznika nr 6,
2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, (w tym zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3. wykaz wykonanych dokumentacji projektowych związanych z budową, przebudową lub remontem budynku użyteczności publicznej, których autorami w zakresie architektury byli członkowie zespołu Wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje) – według załącznika nr 6. Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaz z zał. 6, będzie zawierał co najmniej 2 zamówienia na dokumentację projektową związaną z budową, przebudową lub remontem budynku użyteczności publicznej, w którym wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 2 000 0000,00 zł brutto.
1.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
1. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; ważną co najmniej w dniu składania ofert.
2. Inne wymagane dokumenty:
1. Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy – załącznik nr 3,
2. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4.
IV. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy .
V. Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie jednego kryterium – cena. Oferta, która będzie zawierała najniższą cenę będzie uznana za najkorzystniejszą.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą.
VI. Integralną częścią ogłoszenia jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl
VII. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
pokój nr 21.
VIII. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 r. godzina 10:00, miejsce:
Urząd Miasta - Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 - 010 Stryków
pokój nr 2 (sekretariat)
IX. Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miasta – Gminy Stryków
ul. Kościuszki 27
95 – 010 Stryków
pokój nr 22
dnia 12.09.2008 r. godz. 10.30
W imieniu Zamawiającego
Burmistrz Miasta – Gminy Stryków